Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
Node végre itt vagy és mondhatod a frankót
Gondolom ez a havi iteráció a gyártócégek alapító okiratába van foglalva, hogy ettől már ebben az életben nem tudnának eltérni. Most is ugyanúgy van nekik bugtrekkerük, csak senki nem kényszeríti őket se pozitív se negatív értelemben a gyakoribb release-re.
Az meg hogy a script mire képes... sosem fogjuk megtudni, amíg rá nem fekszenek próbálkozó kedvű jómunkások. Egyelőre az a nagy probléma ezzel, hogy a js-hez értők és a játékfejleszteni tudók halmaza közt nem elég nagy a metszet. A múltkor teszteltünk 2d-s trafót, és a v8/crankshaft hozta a c++/c# sebességét, tehát olyan nagy teljesítményzavar nem kéne hogy legyen, de még ha egy-két nagyságrendi különbség is lenne, akkor sem a flash szintjére süllyedne a dolog, inkább 5-8 évvel ezelőtti játékok/alkalmazások szintjét hozná.
(#41) Sofian ez is változhat, bár nekem egy fosos 7600gt-n probléma nélkül fut. A böngészők néha használnak driver blacklist-et most is (ami akkora fejtörést okoz most a ms-nak), könnyen elképzelhető, hogy nálad ez a gond.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
" Jön a hiba. Ügyfél bejelenti a Microsoft-nak. Microsoft kideríti, hogy eszkalálni kell a bejelentést 3PP-nek. 3PP szüttyög rajta az SLA szerinti időt maximálisan kihasználva. Workaround nincs, a javítás a következő driver verzióban. Ja, de a code-freeze-t lekéstük, már csak a következő havi kiadásba mehet a patch."
Ez nem tűnik egy nagyon hihető szituációnak:
1. Az ilyen nem az ügyfelek szokták jelenteni.
2. A hibajelentések nagyon specifikusak szoktak lenne, nem a MS-nek kell kitalálnia, hogy itt most a videodrivert támadták meg.
3. Erősen kétlem, hogy az ATI/NVidia meg a MS között bármi SLA lenne.
4. A videodriverek patcheit nem a MS adja ki.[ Szerkesztve ]
DRM is theft