Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • floatr

    veterán

    válasz airwin #38 üzenetére

    Node végre itt vagy és mondhatod a frankót

    Gondolom ez a havi iteráció a gyártócégek alapító okiratába van foglalva, hogy ettől már ebben az életben nem tudnának eltérni. Most is ugyanúgy van nekik bugtrekkerük, csak senki nem kényszeríti őket se pozitív se negatív értelemben a gyakoribb release-re.

    Az meg hogy a script mire képes... sosem fogjuk megtudni, amíg rá nem fekszenek próbálkozó kedvű jómunkások. Egyelőre az a nagy probléma ezzel, hogy a js-hez értők és a játékfejleszteni tudók halmaza közt nem elég nagy a metszet. A múltkor teszteltünk 2d-s trafót, és a v8/crankshaft hozta a c++/c# sebességét, tehát olyan nagy teljesítményzavar nem kéne hogy legyen, de még ha egy-két nagyságrendi különbség is lenne, akkor sem a flash szintjére süllyedne a dolog, inkább 5-8 évvel ezelőtti játékok/alkalmazások szintjét hozná.

    (#41) Sofian ez is változhat, bár nekem egy fosos 7600gt-n probléma nélkül fut. A böngészők néha használnak driver blacklist-et most is (ami akkora fejtörést okoz most a ms-nak), könnyen elképzelhető, hogy nálad ez a gond.

    [ Szerkesztve ]

  • dabadab

    titán

    válasz airwin #38 üzenetére

    " Jön a hiba. Ügyfél bejelenti a Microsoft-nak. Microsoft kideríti, hogy eszkalálni kell a bejelentést 3PP-nek. 3PP szüttyög rajta az SLA szerinti időt maximálisan kihasználva. Workaround nincs, a javítás a következő driver verzióban. Ja, de a code-freeze-t lekéstük, már csak a következő havi kiadásba mehet a patch."

    Ez nem tűnik egy nagyon hihető szituációnak:
    1. Az ilyen nem az ügyfelek szokták jelenteni.
    2. A hibajelentések nagyon specifikusak szoktak lenne, nem a MS-nek kell kitalálnia, hogy itt most a videodrivert támadták meg.
    3. Erősen kétlem, hogy az ATI/NVidia meg a MS között bármi SLA lenne.
    4. A videodriverek patcheit nem a MS adja ki.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák