Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz FTeR #7 üzenetére

    "biztos vagyok benne, ha ms cuccában lenne ilyen alapvető, tervezési hiba,": van benne:)
    én lennék az első. de csak ezért nem kelek fel reggel:)

    a poszthoz: nemcsak a lóláb lóg ki, de az egész ló is...

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • lgb

    tag

    válasz FTeR #7 üzenetére

    Jaja, sorry a TCP/IP-s pelda kapcsan irtam eppen servert, nem a WebGL kapcsan, es az egesz a peldam miatt jott ide: ha van egy szervered nyilvan tul sok keres le fogja benitani.

    Mindenesetre pl a DDoS-t mar nehezebb kivedeni. De nem is ez a lenyeg, hanem az, hogy voltakeppen minden megoldas ami kapcsolodik a halozatos dolgokhoz, az egyben biztonsagi kockazatot is jelent, es nem mindig egyszeru vedekezni ellene. Ha WebGL-nel maradunk, ilyen elven az is hasonlo temadas, hogy pl egy olyan jatekot akar futtatni az ember ami tulterheli a GPU-t. A kulonbseg annyi, hogy azert egy weboldal meglatogatasa egyszerubb, es kevesbe realizalodik a felhasznaloban is, hogy ez problemahoz vezethet, mig egy jatek telepitese/futtatasa az nem szokott "veletlenul" tortenni. Ha erted mire gondolok. Mindezek ellenere, imho hasonlo (ha nem is olyan nagy) problema, ha egy eroforrasigenyes oldalt latogat meg az ember (oldal merete, JavaScript kodok tomkellege, stb), amivel esetleg tulsagosan leterheli a gepet (sot egyes esetekben JS engine-ek hibajabol akar hasznalhatatlanna is valik a browser, es "ki kell loni" - erre is lattunk peldat). Az persze nemi kulonbseg, hogy itt kisse alacsonyabb szintre helyezi a tamadhatosagi feluletet a WebGL, akar egeszen a GPU szintjere. Viszont eleg nehez olyasmit krealni, ami performanciaban oke, platform fuggetlen, weben at mux stb, es nem hordoz semmifele kockazatot, eleve maga a web is ezt teszi hw/sw-tol fuggetlenul, az emberi tenyezot is megcelozva: lasd pl adathalaszat stb. Ez mondjuk mar inkabb filozofiai kerdes innentol, es kevesbe temaba vago, bocsi.

  • floatr

    veterán

    válasz FTeR #7 üzenetére

    Biztos vagyok benne, hogy meg sem próbálják megoldani a problémát, akár javaslatokkal, akár tevőlegesen. A saját html/DOM/jscript aberrációik jelentősége eltörpül a d3d-é mellett. Ez gyakorlatilag az egyik legnagyobb ütőkártyájuk a win használata mellett. Ha ennek engednek, akkor megadják a lehetőséget a játékfejlesztőknek, hogy kiszabaduljanak a platformról, és akkor a chrome os-é a világ. Ennyi, semmiféle érdemi technikai problem nem releváns, mert ennyi erővel a canvas-ba is belerúghattak volna egyet.

    (#11) hohoo a shader script az ugatás tárgya.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák