Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz arn #171 üzenetére

    Ez nem ilyen egyszeru, ugyanis vannak olyan korlatok, olyan specialis problemak, amiket nem kommunikal a Microsoft. Nem veletlenul :) Pl. a WP8-as appok DirectX-et csak C++ kodbol tudnak hasznalni, ergo minden DirectX-et hasznalo WP8-as app (praktikusan a jatekok egy reszerol beszelunk itt) ARM binarist tartalmaz. Ami pedig x86-on nem fog futni, mint ahogy ugy altalaban a C++ alapu WP8 appok sem. Tehat ha csinalsz is egy x86 procis Win10 Mobile telefont, azon nem fog minden futni, ami a Lumia 950/950XL-en vidaman fut. Amit nyersz (nyernel) a Win32-es szoftverek futtathatosagaval, azt a masik oldalon elbukod az ARM binarisokkal. Kerdes, hogy ez valojaban mekkora problema, valojaban a Store-ban talalhato appok hany szazalekat erinti ez. Ha engem kerdezel, en amondo vagyok, egy x86-os telefont egyszerubb lenne ceges vonalra celozni (Surface Phone?), ott konnyebb lenne eladni egy keszuleket megvagott legacy app futtatasi lehetoseggel. Home juzernek nehezebb lenne kommunikalni, hogy miert kapott a telefon x86 procit, amikor azzal egy csomo (?) mindenrol le kell mondani.

Új hozzászólás Aktív témák