Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kikikirly #43 üzenetére

    Tekintve, hogy az UE4-et használnak, így a Godfall esetében a gyenge pont tényleg csak az árnyék volt. Azért ez a motor egyáltalán nem rossz, nagyon jó benne az SSR, az SSGI implementáció, de az árnyékokat nem kezeli annyira jól. Ez a része a dolognak logikus döntés volt. Sokkal kevesebbet nyertek volna azzal, ha a GI-t rakják át sugárkövetésre, de egyébként megoldható lenne.

    Összességében az árnyékok jelentik a legnagyobb problémát ma. Minden más gondra van valami relatíve jól működő és könnyen implementálható alternatíva. De arra nincs igazán, hogy az árnyékok igazán jól nézzenek ki. Azt könnyen csak sugárkövetéssel lehet hozni.

    Nézd az aktuális implementációval 10 GB alá csak Full HD-ben lehet aktív RT effekttel kerülni. Ezen lehet, hogy még optimalizálnak, de 1440p-ben a VRAM kihasználása 10-11 GB közötti. De egyébként az megoldás, hogy 1440p-ben dolgozik a játék RT-vel, és a textúrák minőségét veszed vissza, akkor is be lehet menni 10 GB alá. Ezek egyéni döntések, amik attól függnek, hogy mit áldozol be, hogy beférj a VRAM-ba. Ne tekintsünk erre úgy, hogy a PC-n ez újdonság.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák