Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Cifu #10 üzenetére

    "Tényleg? Hogy tiltják le, ha egy szabványos megoldásról van szó?
    Hol van az alátámasztás erre az állításra így ebben a formában? Sehol. Te találtad ki..."

    Hogyan tiltják le? Egyszerűen ki lesz szürkítve (nem kapcsolható be), ahogy most is történik a sugárkövetésre képes játékok esetén, ha sugárkövetésre nem képes kártyát érzékelnek. Pont a tweet igazolja, hogy nem én találtam ki, a tervek szerint valóban elérhetetlen lesz a sugárkövetés még valamennyi ideig AMD kártya használata esetén. Azt persze én is el tudom képzelni, hogy játékosfórumokon megy majd a próbálkozás a tiltás megkerülésére, de arra a CDPR is figyelni fog, és gyorsan bezárja a kiskapukat.

    Tekintve, hogy az AMD eléggé régóta osztogatja a hardvert a fejlesztőknek, plusz a CP2077 jön is a konzolokra, így eléggé átlátszó magyarázat, hogy nem tudták optimalizálni az RDNA2 architektúrához, de azért a konzolokon majd jól fog futni.
    Azt kétlem, hogy RTX 2060 szintű lenne egy RX 6800 sugárkövetési képessége, ha engednék a bekapcsolását. RTX 2060 nagyjából fele olyan erős, mint az RX 6800. DLSS pedig azért dupla teljesítményt még Performance módban sem hoz, ráadásul az RTX 2060 DXR 1.0-ra lett készítve, az RX 6800 pedig a CP2077 által is használt DXR 1.1-re.

    [ Szerkesztve ]

  • Gamer21

    tag

    válasz Cifu #10 üzenetére

    Hello!

    Ezt a dinamikus felbontást úgy kell értelmezni hogy ha a monitorom 60Hz, és bekapcsolom a Vsync, hogy tudja tartani a stabil 60fps akkor a felbontást + textúrák minőségén állít? Vagy csak a felbontással játszik?

    Bocsi lehet hülyeséget írtam :) csak nem vagyok képben ezzel a dologgal, ezért érdeklődnék egy kis fejtágítás terén :)

    Nyújtsd mindig a legtöbbet , ne elégedj meg azzal ami vagy ! Próbálj meg az lenni AMI LEHETNÉL !!!

Új hozzászólás Aktív témák