Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Béééla

    őstag

    válasz #06658560 #37 üzenetére

    Mindegyik autót lehet notiról buzerálni.
    Annyi, hogy a 2$ free shipping Bluetooth OBD-II és a félmillás interfész + pár millás gyártóspecifikus szoftver más mélységben tud belenyúlni (valahogy a gyárban is be kell tanítani az autókat hogy melyik kulcs melyiké és az egyéb apróságok)
    Az OBD interfész meg azért necces, mert azon felül hogy tényleg lehet viszonylag eldugott helyen (térdmagasság kormánynál) és hozza az általad említett árnyékolás problémáját,
    lehet nagyon szem előtt is, és nem lennék a 3-as golf tulajok helyében sem. (a szervizportok nem arról híresek, hogy esztétikusak)

    A beékelt adathamisító a legegyszerűbb (szó szerint egy jól beállított digitális aluláteresztő szűrő a sebességre, abból számítani a G-ket oszt' csókolom, nem is kell nagyon megerőltetni magát), de azt se fogják ám inggombért és üveggolyókért osztogatni.
    De akkor lesz értelmetlen, ha lesz beépített G-szenzor a mérőben és az összehasonlítja a mért adatokkal. Na akkor lehet ám óriásit bukni, ha lesz fél-egy év mért és kiolvasott adat, és gyönyörűen adja hogy mókoltak a kiolvasott adatokkal. Jön egy baleset, és az eldugott apróbetűs részre hivatkozva nem hogy nem fognak egy fillért sem állni, hanem még jól meg is szexualizálnak és áttesznek a csak erre a célra létrehozott szuper mínusz végtelen osztályba.

    [ Szerkesztve ]

    Bélabá

Új hozzászólás Aktív témák