Új hozzászólás Aktív témák

  • greggae

    tag

    válasz dkovizoli #78 üzenetére

    Hát nem. De legalább gyorsan kiküldték a 3. példányt. Ami nem biztató, hogy ugyanabból a gyártási szériából: 07/2019.

    Eddig ideiglenesen az 1. példányt állítottam üzembe. (Egyrészt azt szokták mondani, hogy ne dobjam ki a készüléket, amíg az új meg nem jön. Így inkább szét se dúlnám, bár hogy minek őriztetik, ha nem kérik vissza, az nem derült ki. Meg amúgy is gondosan kell majd vizsgálnom, nehogy az is véletlenül megjavuljon, mielőtt megtalálnám a hiba forrását. :)) A legfőbb gondja most az volt a réginek, hogy az egyik motorvezetéken a fenti csatlakozónál néhány Ω-os ellenás alakult ki: azt addig feszegettem, amíg ez elmúlt, meg befújtam kontakspray-vel. Előtte nem nagyon működött a motor, és lemerült elemeket jelzett a masina. A habosító hálós egység is eléggé eldugultnak tűnt, azt kicsit megáztattam ecetben, hogy kioldjam a vízkövet. A szenzor érzékelési távolsága sem a régi, de egyelőre nem zavaróan kicsi. A sárga led nagyon halvány lett, pedig ott nem nőtt a külső ellenállás. Ez a hiba nem túl zavaró. Mivel össze van építve a két led, nem cseréltem. A habképzés sem az igazi, de ezt nem értem rá nyomozgatni. Úgy látszik, hogy a levegőt is a tartály tetejéből szívja. Talán azért, hogy a szelepen esetleg távozó kevés víz/pára ne az alkatrészeket, elemeket oxidálja? Érdekes módon a levegős csövön van rugószerű alakformáló, de a kimenő csövön nincs. Azt ugye már tapasztaltuk, hogy a keverést nem sikerült tökéletesre alkotniuk, mert ha a folyadékszint a motor feletti bevezető cső alá süllyed (kb. félig ürült tartály), akkor túl levegős lesz a hab. A jelen állapotában inkább úgy tűnik, kevés a levegő - talán bevízkövesedett a szelep? De azt sem bolygattam, nehogy rosszabb legyen. :)

Új hozzászólás Aktív témák