Új hozzászólás Aktív témák

  • kerxy

    senior tag

    Aki Yettelnel aktiváltatta a VoLTE-t, az hogy csinálta?

    Az alábbi volt az első körös válaszuk:
    "Ahhoz, hogy a VoLTE szolgáltatást tudja használni, az alábbiakra van szüksége:
    -4G képes telefon
    -4G képes SIM kártya
    -4G hanghívásra alkalmas készülék (szoftverfrissítés)
    -aktív internet szolgáltatás + 4G hálózat
    Az előfizetésről a VoLTE tiltás abban az esetben kerül le, ha fenti feltételek teljesülnek, és a törlés egy automatikus folyamat, azt nincs sajnos lehetőségünk letörölni.

    A VoLTE képes készülékeinket és magáról a szolgáltatásról részletes leírást itt talál:
    VoLTE - Netezz és telefonálj Yettel 4G hálózatán - Yettel

    Arról pedig, hogy mikor lesz elérhető egy bizonyos készülék típusnál a VoLTE szolgáltatás, a gyártó tudja tájékoztatni Önt, mivel a frissítést ők készítik el a telefonokra."

    Aztán további érdeklődésemre ma felhívtakz és azt mondták, hogy csak azon a készüléken megy, ami rajta van a listán... Bekamuztam, hogy kipróbáltam olyan eszközön is, ami rajta van a listán, azt mondták, hogy 1-2 hétig kell használni ilyen eszközön, és akkor automatikusan törlődik a VoLTE tiltás a SIM kártyáról (mert hogy ez minden kártyán alapból rajta van :F ). Fura... Amúgy P7P, de nálam nincs aktív VoLTE.

Új hozzászólás Aktív témák