Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz cskamacska #38 üzenetére

    Vegákon egyértelműen működik:
    ,,A validált megoldások tekintetében ugyanakkor megemlítették, hogy a Radeon VII, valamint RX 6000, 6000M, 5000, 5000M, Vega, 500 és 400 sorozat, illetve a Ryzenek IGP-i megfelelnek a célnak, de tekintve, hogy maga a kód nem túl hardverspecifikus, így meg lehet próbálkozni a még régebbi Radeonokkal is, bár ezekre nincs hitelesítve, ugyanakkor jó eséllyel működik."
    HD 7900 & R9-29X/39X úgy értelmezem jelenleg nem működik, és nem is igérik hogy fog, de nem zárják ki a lehetőségét későbbi frissités formájában. Viszont most tették driveresen Legacy státuszba GCN1-2-3 architektúrát, ami nem ad bizakodásra okot. :F

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz laposonly11 #181 üzenetére

    Last Of Us 2 sérülésmodellezése elég brutális, játékmenet, Story stb is szinte tökéletes. Stealt/Action TPS game ,kit érdekel van e benne Sugárkövetés már ne is haragudj...Igy is baromi szépek benne a fények, igazad van sugárkövetéssel még szebb lenne, csak hogy a sugárkövetés zéró mértékben növeli a játékélményt , itt a hiba a logikádban. Pókemberre ugyanezt tudom mondani.
    Na jó, Cyberpunk 2077-ben ad annyi plusz részletességet ami segíti a beleélést/elmélyülést. Nem egyszerűen Open World, de az Art Design tele van neon stb fényforrásokkal ami feltúrbózva sugárkövetéssel, elég Epicül néz ki. Ez inkább kivétel, semmint rendszerszintű dolog.

  • kikikirly

    senior tag

    válasz laposonly11 #186 üzenetére

    PC-n ajánlott gépigény 1070GTX/RTX 2060,CPU i7-4770K(Természetesen RTX nélkül,de minden más Maxon FullHD felbontáson )
    Ezeknél erősebbek jelen generációs konzolok már nyers erőben nem is kevéssel.Fix hardver jelentette előnyökről nem is szólva. Ezt a játékot Prev Gen konzolokra adták ki, mára rendesen eljárt felettük az idő, ezek a Next Gen updatek magabb FPS-en és felbontásnál többet sajnos nem jelentenek(Teszelálás hiánya,drew distance,tükröződések hiánya). Ez pénzügyi döntés nem hardveres limit bújik meg mögötte.
    Sugárkövetés skálázott 4K felbontáson , vélhetően 30FPS-el menne, kellő munka ráfordítással és több skálázással meglenne a 60FPS is.Vélhetően Nvidiával olyan szerződést kötöttek hogy csak PC-re hozhatják a sugárkövetést, konzolokra egyáltalán nem. Valós probléma hogy egész erősekk lettek az új konzolok,de közben az igényes is nőttek: Skálázott 4K felbontás lehetőleg 60FPS-el és persze sugárkövetés. Ezek meg is kajálják a többlet teljesítmény jelentős részét.Plusz drága Microsoft-nak sikerült belepisálnia a szánkba azzal a kúrva gyenge Series S-el, lévén azon is el kell futnia a játékoknak(ár-érték arányban is elég gyenge ajánlat).Balfaszoknak igy sem jött össze, már most 2-3x annyi PS5-öt vettek a userek mint Xboxot.

    Pókember: Nincsenek ütött kopott felületek, rozsda foltok Art design döntés.
    Pl.Control irodaházban játszódik, minek kellenének oda rozsdás, koszos felületek(ha van csatornás stb pálya ott nyilván beleillik a környezetbe).Ugyanígy a város felkapott negyedébe minek kellenének romos külsejű házak???
    Teljesen nonszensz dolgokat kérsz számon és a magyarázatodból leri hogy AMD hater vagy. Konzolokba a szívednek kedves Nvidia chippek duruzsolnának biztos nem találnál ki ilyen hülyeségeket.
    Egyébként itt egy Pókember elemző cikk Logoutról, elég színvonalas, ajánlom figyelmedbe .

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák