Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Raymond #24 üzenetére

    Kösz, de ugyanezt már leírtam a #20-asban. Maverick14 megerősítette. Csak rákérdeztem, hogy nem-e arról a slide-ról van-e szó, amire emlékeztem. Mivel tudomásom szerint a PS3-ba kerülő 65nm-es Cell már nem az IBM átdolgozása, hanem a Sony/Toshiba párosé.

    [ Szerkesztve ]

  • dezz

    nagyúr

    válasz Raymond #26 üzenetére

    Huh, hát már bocs, hogy én ezt-azt el merek képzelni.. (Jó is lenne, ha mindennek bejönne a fele, amit elképzelek.) Igen, amit megerősítenek, az a feltételezésnél közelebb kerül a tényhez.. Újfent elnézést, hogy ellenőrízni mertem szándékozni az infót (ami emlékezetből jött), mert én máshogy/más slide-ra emlékeztem, és nem illett ahhoz az infóhoz, hogy a PS3-ba kerülő 65nm-est már nem az IBM csinálta.

    Feltételezhetnénk, hogy az (általam is emlegetett) ok, hogy miért nem lett annyival kisebb az IBM-féle, kimerül a bővített FP unitban az SPE-kben. Csakhogy, korábban valahol azt olvastam, hogy a többi rész sem "ment össze" az elvárható mértékben. (Majd megpróbálom előásni ezt a cikket.) Arról nincs infóm, hogy a Sony/Toshiba féle 65nm-es mennyivel lett kisebb. Neked van?

    Valamennyi értelme lenne/lett volna az Enhanced verziót tenni a PS3-ba is, ugyanis azon sem csak játszanak. Több helyen is azokból építgetnek kisebb-nagyobb klustereket. Mivel sokkal olcsóbb, mint az IBM Celles rendszerei. Ezért mertem ezt is feltételezni, hogy az IBM nagyon nem lett volna ebben érdekelt. Persze, ha tényleg jelentősen kisebb a Sony/Toshiba féle, akkor az utóbbi dolog magasabb prioritású tényezővé lép elő.

    ps. kevésbé kötekvő stílusban nem lehetne? Mondjuk csak úgy simán leírni, amit tudsz?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák