Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
válasz julius666 #47 üzenetére
Nincs CP2077 változat, FSR nincs a CP2077-ben. Ne keverd a CAS rendszerrel, ez nem az, egyébként a CAS nagyon is jól működik.
Képet felskálázni nem csak egyféle módon lehet. Lehetne olyan eljárással is előállni, ami driverből működne, ráadásul mindenhol, tök mindegy, hogy DX, OGL, Vulkan, szó szerint mindenhol működne, ráadásul a fejlesztők beavatkozása nélkül. Csak azzal két gond is van, az egyik az elérhető sebességelőny az csak kb 25-45% között van, plusz a HUD illetve a megjelenő feliratok jellemzően problémás megjelenítése. Itt olyasmiről lehet szó, mint ami az UE5-ben van, azaz több egymást követő képkocka információit használja fel. Neurális háló sem kell minden eljáráshoz.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz julius666 #47 üzenetére
Kétféle pipeline-t használnak a neurális hálókkal. Ezek egymással párhuzamosan is futhatnak bizonyos GPU-kon. Ennek azért van lényege, hogy a részletek csak minimálisan torzuljanak. Ha több adatod van, akkor kevesebb részletet kell behazudni. A hátránya, hogy sok adattal fog dolgozni, így nagyobb a terhelése is a korábbi rendszerekhez viszonyítva. Viszont ugye ennek a célja eleve a gyorsítás, tehát ha többet is számolsz, akkor is gyorsulsz, maximum nem annyit. És itt jön elő a CPU-limit kérdése, mert 1080p-ben ebben már bele lehet futni, és jellemző, hogy egy felskálázásnál ez a számolt felbontás, vagy ennél is kisebb. Tehát a mai GPU-k főleg CPU-limitben lesznek, ahogy van is már teszt, ami ezt mutatja: [link]
Nem értem, hogyan jön ide a CP2077, abban csak CAS van, az FSR teljesen más. Nem igazán értem, hogy miért kevered a kettőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.