- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
mad823
őstag
Engem főleg az érdekelne, hogy a hátsó sor ajtaját miért kellett így elba..ltázni. Látszólag nem lehet beszállni, ha mégis sikerülne, akkor pedig elég klausztrofób a rettenetes merevítés okán lőrésszerű ablak miatt.
A hatótáv lényegtelen, legalábbis fenntartom, hogy az EV jelenleg leginkább városba való, napi töltögetéssel, kis akksival így kis súllyal. De itt kis akksi és nagy súly van, ami rontja a matekot. -
mad823
őstag
válasz Hieronymus #34 üzenetére
Nem értem ezt a nagy SUV ellenességet. Azért magas építésű, mert a padlólemez 10-15 centivel vastagabb az akksik miatt. Hogy ne ülj hülyén, muszáj magasabbra húzni a tetejét. Terepjárásról soha senki nem beszélt, a rugóút is átlagos.
Légellenállás szempontjából meg tök mindegy a városban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest