Új hozzászólás Aktív témák
-
tibaimp
nagyúr
Én ezt nem vitatom.
És totálisan villanyautó párti vagyok, csak jelenleg nincs rá keret, de új autóra sem, mert 1-1,2 literes motorral nem veszek autót, hogy ~100.000 km után vegyek még egyet, mert kikönyökölt a motor.Azt nem értem, hogy ezt az egész bányászatot miért tűrik meg, ennél szennyezőbb és fölöslegesebb dolog jelenleg nincs.
szerk:
Z10N: ezen röhögtem egy jót....jó helyen kezdik! Nem a hűtőszekrényeken kell, ami 24 órában megy, vagy a szar minőségű TV/beltéri egységeken, ami ott van minden háztartásban, igaz nem sokat eszik, de azt folyamatosan.[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Csak kár, hogy nem igaz. Az viszont igen, a bányászat globális tiltása pofonegyszerű lenne, s rengeteget hozna környezetvédelmileg. Míg a többi terület habár jobban szennyez, ennek mérséklése messze nem ilyen egyszerű.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
#16820480
törölt tag
Hozzál, de azt is nézd meg, hogy mennyire elterjedtek. '19-20 táján a bitcoin tette ki a crypto kb 60+%-át, szóval az összes többi az nem számított annyira sokat pont akkoriban. Most azt nem követem, hogy melyiket pontosan mivel érdemes bányászni, lehet, hogy a többinél is farmokon inkább fpga-k vannak meg hasonlók.
-
#16820480
törölt tag
Őőőő, májusban lement? Valamennyit le, de még akkor is 3-4x annyit ért, mint január elején, de akkor ezek szerint akkor nem érte meg már bányászni?
Amúgy vga-t már tavaly nyáron sem lehetett kapni, akkor meg sehol nem volt még az ethereum, árak meg az egekben voltak.[ Szerkesztve ]
-
Abszolúte így van, ezt minden egyes kripto-csúcs alatt eljátszotta a VGA-piac. Sajnos komolyabb VGA-áresés, értsd a csúcs előtti normál árak alá nyomulás érdemben már jó ideje nincs, hiába ér feleannyit a bányászott cucc.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
#16820480
törölt tag
-
vzsryl
nagyúr
2020 januárjában volt a hatalmas áremelkedés, ami 95 gramm/km-es kvóta miatt történt. Azóta az a +10%, ami a forint gyengülése miatt következett be, az csak a habocska volt a tortán. Nyugatabbra is elképesztően megdrágultak az új autók, és így a használtak is.
Nem a jelenlegi 15k db-ból kell kiindulni, hanem abból, hogy fejleszteni kellene mindent, különben továbbra is lassan fog fejlődni az egész.
A minimum fél órás töltési idő egy vicc, ez így az emberek nagy többségének, főleg sokat utazóknak nem alternatíva.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Elképesztő
Pont annyira mint amennyire az országos sajtfogyasztás korreál a saját lepedőjükkel öngyilkosok számával!
Vagy amennyire a NEMZETI MARGARIN FOGYASZTÁS A MAINE ÁLLAMBELI VÁLÁSOKKAL.
Véletlen, nem hiszem!
Tudod az van, hogy tudományosan elfogadott körökben borzasztóan óvatosan mernek bármilyen két ágens egymásra hatását önhatalmúan összekötni, ugyanis nagyon könnyen kiröhögve találják magukat.
De persze ha egy habzó szájú vérpistike - ez lennél te - fog két diagramot és egymásra helyezi, az biztosan sokkolóan igaz lesz....A hozzászólásod stílusa pedig külön vicces, mintha egy ótvar clickbait oldal kamu cikkét olvasnánk, némi kormányzati propaganda beütéssel. Várom hogy a VGA árak növekedése hogyan aránylik a Magyarországon óvodásokon végzett nem átalakító műtétekkel.
A hétvége legröhejesebb kommentje biztos a tiéd.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
tool
tag
Én azt mondom, középtávon, mondjuk 10 év alatt nem lesz gyökeres átalakulás, főleg nálunk, ahol 15 év körül van az autók átlagéletkora. Az átállási folyamat elsősorban azért gyorsult fel, mert betegesen alacsony CO2 kibocsátási normákat vezetnek be folyamatosan, amit semmilyen belsőégésű technológia nem fog tudni teljesíteni, még háromhengeres motorokkal sem. Közben az akkumulátorgyártás elképesztően környezetszennyező, nagy kérdés mi lesz majd a tönkrement akukkal 10 év múlva. Nemesfémekből sincs korlátlan mennyiség..
Van már olyan töltő, ahol drágábbra jön ki és biztosíthatlak olcsóbb nem lesz. A gyorstöltés meg eléggé csökkenti az akku élettartamát.
Nem tudom, én megszoktam, hogy 5 perc alatt végzek a kútnál, nem szoktam kávézni, meg kajálni, üldögélni ilyen helyen. 45 perc igenis sok + az aksinak sem jó a gyorstöltés. Tartom a véleményem, olyan városi, kis/alsó-közép méretű elektromos autó az egyetlen racionális befektetés, amit otthon tudsz tölteni. Különben nem éri meg. -
tool
tag
Pont én nem várom, hogy csoda történjen, te ellenben úgy írsz róla, mintha már mindenre alternatíva lenne. Hát nem. Jelenlegi formában csak akkor észszerű realitás (persze lehet venni Teslát nincs megtiltva) ha kis hatótávolságú (150-200km) és fogyasztású, 2,5milliós támogatásba beleeső kiviteleket használunk napi szinten ezen a hatótávon belül és otthon töltjük. A többi mese, hogy jelenleg működő alternatíva (ha számítanak a költségek). Városba nem kell több, a nagy akksisok meg nagyon drágák. Nekem a benzinköltségek 3/4-ét ki fogja váltani az e-autó és ingyen parkolok. Nekem ez óriási költségcsökkentés és nem 15m hanem a fele kb a bekerülési költsége az autónak. Az sem mindegy... De elfogadom, ha valaki nem eléggé jó matekból, vagy egyszerűen nem érdekli, nem az én problémám.
-
sakal83
addikt
Es mi lesz ha az eauto miatt 4xdik az aram ara? Miert lenne olcsobb hosszútávon mint a benzin? Az is a jovedeki ado miatt draga es az allam hidd el potolja az adot ha az eauto elterjed. Naivitas nem ezt gondolni. Nem véletlen a 4kwos napelem rendszerhasznalati dij ado. 4kw eleg egy haztartasra epphogy. Az autora nem.
Remélem tevedek de sajnos nem.
[ Szerkesztve ]
-
tool
tag
Nagyon okosnak tartod magad, bár észrevettem volna valamiből... én hoztam racionális érveket, hozzál te is, miért éri meg hosszú utakra elektromos autót venni és 3/4 órákat töltögetni menet közben (ha van éppen szabad oszlop). Mert kis kapacitásúval el sem érdemes indulni, a nagy kapacitású meg irgalmatlan drága és nem töltöd olcsón. Ha sokat jársz vidékre, külföldre, még mindig a dízel, erre találták ki, kimegy a világból is. De kétségtelen ha nem a racionalitás a lényeg, akkor pl. a Teslának is van létjogosultsága, ha nem nézzük az árát, mindig lesznek olyanok, akiknek nem számít a pénz, a megtérülés, ezt el tudom fogadni.
-
sakal83
addikt
Huh. Tanulj közgazdaságtant... Utana elmelkedj szerintem. Kereslet kinalat a valosagban. Jo példa a mostani enyhe infláció... Vagy az epitoipar. Fix kinalatra novekvo kereslet. Sok sikert az e autonak... Ja es majd toltsed az autodat napkozben amikor nincs otthon (mert lesz rendszehasznalati dik egy hatarponton) . Ja es toltsd most is a palya melett olcson ja megse...
Tipikus zoldnaci vagy de nem latlak a hoeromuveknel tuntetni vagy egyeb az autoknal karosabb helyeken...
Valamint erdekes hogy jon a nagy állam - mogotte a sok hippivel- hogy mire koltsek el 1x milliot hogy eauto legyen a sajat adozott penzembol de maganak nem irja elo hogy legyen gyors pontos valoban kornyezetkimelo kotottpalyas közlekedés valamint p+r parkolo a varos szelen hogy ne kelljen a varosba jonni. Helyette a haveroknak epul ott lakopark.... Na errol ennyit
Ja es a politikusok autoi nem 4000+os tankok? De. Megis hipszterkednek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OTP Bank topic
- Ukrajnai háború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)