Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz bambano #8 üzenetére

    Ha tönkre megy egy gép és a saját szerelő órákig próbálja javítani és sikeról, akkor nincs veszteség.
    Ha nem, akkor mindegy, hogy három órával később hívok szakszervizest, mert csak másnap jönnek. Így sincs veszteség.
    Élő egyszerű példa. Megtörtént.
    Valamelyik kolléga sikeresen törte el a fénymásoló papírkivezető érzékelőjét.
    A helyi mindenes Jani, megkapta feladatba, hogy tegye használhatóvá, mert szükség van a gépre.
    A műanyag érintkező kettő darabját megtalálta és összeragasztotta, valami fém izével megerősítve.
    Amikor jött a másológépes, pattogott hogy ez nem volt szakszerű javítás. Persze hogy nem volt az, de használható lett a gép. A csere megtörtént egy új érintkezőre és mindenki boldog volt.

    Ha Janinak azt mondom, nézze meg mi a baj, akkor meg fogja nézni és elmondja.
    Ha Janinak azt mondom, hogy oldja meg a problémát, akkor jó eséllyel megoldja. Nem az én dolgom megmondani hogyan, Ő ért hozzá. Nem érdekel módszer.

    Melyik a célravezetőbb megoldás?

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Gargouille

    őstag

    válasz bambano #28 üzenetére

    Na igen, erről már nem is szólva. Ilyen szituációban simán lehet, hogy döntést kell hozni ott helyben. Márpedig a döntéshozó pont a vezető lenne, de ő inkább kimenekül a szituból, vagyis nem meri a felelősséget vállalni.

    Akárhonnan nézem ezt a sztorit ez amolyan igazi állatorvosi ló, amiből mondjuk azt legalább meg lehet tanulni, hogy hogyan nem kéne. :)

    Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.

Új hozzászólás Aktív témák