Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jhonny06

    veterán

    válasz gabor7th #1 üzenetére

    Igazából egy baromi egyszerű ötleten alapul az egész, amit ezentúl bárki adaptálhat, nincs szükség az Uberre. Szerintem már az is nagyon jó, hogy pl. az Uberre válaszul végre lehet ugyanazon az alapon Taxit rendelni. Persze a taxi ettől még szar, mert pl. nincs benne az értékelési rendszer, de ettől függetlenül nagyjából működik a dolog.

    Amit pedig az Uber belső kultúrájáról lehet olvasni, szerintem nem kár, ha szépen lassan megy a süllyesztőbe a cég (valószínűleg persze nem fog).

    [ Szerkesztve ]

  • stefi76

    tag

    válasz gabor7th #1 üzenetére

    Lehet újítani, csak törvényes keretek között.

    Konkrétan ezek a problémák kicsit részletesebben:

    "A londoni közlekedési hatóság konkrétan arra hivatkozott, hogy az amerikai taxis appot üzemeltető cég üzleti gyakorlata alapján nem képes felelős vállalatként viselkedni, és a cég működése akár közbiztonsági kockázatot is jelenthet.

    Azt kifogásolták, ahogy a cég az uberes autókat érintő büntetőjogi eseteket kommunikálta, vagy például azt, ahogy a sofőrök egészségügyi igazolásokhoz jutottak, vagy azt is, hogy a cég olyan szoftvert alkalmazott, ami ellehetetlenítette a hatósági ellenőrzéseket és azt, hogy a hatóságok megfelelő adatokhoz jussanak."

    [link]

  • Meridian

    senior tag

    válasz gabor7th #1 üzenetére

    Nem az innovációval volt baj az UBER-nél. Hanem anno széjjelrágtuk itt is, azzal, hogy csalnak. És ezáltal szereznek versenyelőnyt azokkal szemben, akik tartják magukat az előírásokhoz.

    Az meg, hogy aki UBER-ezett az magával tolt ki (na nem az ügyfél, hanem a sofőr), ugyanis apránként a kocsijának az árát közvetett módon betolta az UBER-be, az már csak hab volt a tortán.
    Ez utóbbit azok nem akarták megérteni, akik ügyfélként vették igénybe (ez érthető, hisz jóval olcsóbb mint a normál taxi szolgáltatás - na meg tényleg kényelmesebb - ez utóbbi az innovációs rész), másrészt azok sem, akik szolgáltattak és nem tudtak vagy nem akartak ennek utánaszámolni (ez meg fafejűségnek számított, mert ezzel lemming módjára viselkedtek, de nemcsak magukat hanem másokat is tönkre tettek volna - azzal, hogy rendes vállalkozásokat lehetetlenítettek volna el).

    Azt meg hagyjuk már, hoyg a taxisok bunkók, hiénák. Vannak ilyenek. A hatóságnak lenne feladata, hogy ezeket a lehető leggyorsabban és legtartósabban kiszűrje, de a hatóság és az állam nem csinál mást csak pénzt behajt. Lásd parkolási társaságokat és parkolási szabályozásokat. Jelenleg a hatóság most is a rendes taxisokat szopatja, nem a hiénákat, akik kárt okoznak. Az hab a tortán hogy annyira inkompetensek, hogy kitalálták hogy a taxikban is legyen online pénztárgép, holott eleve ott van benne a taxameter. De nem azt csinálták, hogy akkor online módon is működő taxametereket hoztak volna forgalomba, hanem betetették a kis boltokban lévő - amúgy asztali készülékeket, aminek se helye se rögzíthetősége nincs, egy darab féltéglaként van, komoly baleset és sérülésveszélyt okozó tárgyként az autó utasterében. És ami külön vicc: a taxisnak most két darab számlát kell adnia az utasnak. Egyet a taxameterből, és egyet amit átmásol az online pénztárgépbe. ROFLMAO.

    Na, de amúgy nagyon helyes hoyg betiltották Londonban is az UBER-t.

  • jerry311

    nagyúr

    válasz gabor7th #4 üzenetére

    Persze nem volt tökéletes

    Olvastad akármelyik cikket az Uberről? Törvénytelen megfigyelések, visszaélések, különböző (akár büntetőjogi kategóriába eső) ügyek eltusolása, hatóságok akadályozása, helyi törvények semmibe vétele.

    Jó lenne egy olcsó fuvarozó cég, csak működjön legalább annyira törvényesen, mint a jelenlegi személyszállítással foglalkozó cégek.

Új hozzászólás Aktív témák