- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- foobar2000
- Mobilinternet
- Microsoft Outlook topic
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
-
IT café
LG G4 téma-összefoglaló
[ Gyakran Ismételt Kérdések, Tippek, ROM-ok, Letöltések ]
Hivatalos OFF-topik: G4-csúcstalálkozó
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
válasz bghistvan #37333 üzenetére
Szóval úgy néz ki a kábel volt a ludas(remélem tényleg csak az),kaptam egy másikat.
Viszont amit megmosolyogtam ,az a "felhívás" volt hogy ezeket a telefonokat amúgyis 5-6 órát kell tölteni
Tehát ez kicsit vicces volt,mint a karcos kameralencse cseréje 14pénz lett "volna" gariban -
bghistvan
senior tag
válasz Nikaré #37346 üzenetére
Szerintem nem az a lényeg hogy ki ült a pult mögött hanem az,hogy ha eddig az összes telefonomra ugyanígy vigyáztam ( 1,5-2 év után olyan állapotban adom el őket mintha akkor lettek volna kihozva a boltból) , akkor számomra egyértelmű hogy a kamera lencse védő üveg nyilvánvalóan silány minőség,amit természetesen miért is látna be az LG.........és valahol azt vártam,ha már ilyen jó híre van a szervíznek,akkor úgy ahogy a bútlop ügyében eljárnak,talán az én példányom karcos kamera takaró "üvegére" nem vágják rá hogy 14e!
Vagyis: hiába van gari, hiába vigyáztam rá,vagy csengetek,vagy jók lesznek majd azok a képek majd úgyis szép kis vonalakkal ami a karcok miatt idővel majd előjön
Lónak a f......át! -
bghistvan
senior tag
"Más kérdés hogy ki mennyire tud rá vigyázni"
Hát én menten besz...k
Tehát, akkor mégegyszer
A telefon 8 hónapos, újkora óta üvegfólia, szilikontok,szigorúan belsőzsebben hordva(nem akarom elhinni hogy a selyem vagy a pamut karcolna),amin nincs patent vagy zipzár.
Minden készülékemet nagy becsben tartom,vigyázok rájuk,valamiért mégis mikrokarcos lett........rejtély.
Tulajdonképpen a hangsúly a szervíz garanciális hozzállásán volt,valahogy ez a tény továbbra sem téma -
bghistvan
senior tag
Ennél jobban már nem tudtam volna összeállítani azt a pár bővített mondatot amikben értelmesen leírtam a lényeget.......részemről le is zártam a témát
-
bghistvan
senior tag
Tényleg csak kábel baja volt a hosszú töltés időnek.....most 1h25m alatt felhúzza 0-100-ra.
-
-
bghistvan
senior tag
-
bghistvan
senior tag
válasz ToniSoprano #37533 üzenetére
Tulajdonképpen tényleg nincs olyan készülék már egy jó ideje,aminek ne lenne valamilyen baja,csak a szomorú az,hogy régebben az úgymond alsó kategóriás telefonokra volt jellemzőbb,már mindegy melyik márka melyik éppen aktuális csúcs típusát veszik az emberek,mindegyik hellyel közzel ,előbb vagy utóbb csalódást okoz.
Persze vannak a kivételek, mint bármi másban,de az elenyésző......jó lenne most már egy valóban minden sallangtól típushibától mentes készülék, de erre lássuk be,kicsi az esély -
bghistvan
senior tag
válasz Stauffenberg #37546 üzenetére
Én egyáltalán nem hoztam fel témába a bootlopot.....csupán kifejtettem a véleményem MINDEN márka "csúcs" készülékéről ,és azok hibáiról.
Hiába a fogyasztói társadalom,azért álmodozni még csak lehet arról, hogy jó lenne egy kompromisszum és gyártási hibától mentes széria márkától függetlenül,valahogy úgy mint esetleg a régebbi időkben volt rá még a gyakorlatban példa , és tegye a szívére a kezét az aki nem szokott elkacérkodni ilyen gondolatokkal -
bghistvan
senior tag
Sziasztok!
Már egy jó ideje a kezdőképernyőt balra húzva a Smart Bulletin oldalt eltüntettem(fogalmam sincs hogyan),amiben benne voltak a Quick Remote ,LG Health funkciók,mivel nem használtam őket,viszont az előbb kíváncsiságból beállítottam az LG Health funkciót,és az azóta is fut a háttérben,nem tudom kilőni.
Kérdésem az lenne,hogy a Smart Bulletin-t hogyan lehet újra elővarázsolni,illetve a Health-et hogyan lehet leállítani? Mert hiába kapcsolom ki az alkalmazásokban,a következő újraindításnál automatikusan újraindul!Köszi előre is!
Frissítve:
Sikerült a Smart Bulletint elővarázsolni,már csak arra lennék kíváncsi,hogy az LG Healt-et hogyan tudom kikapcsolni?
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Gyári gyors töltőhöz kábelt honnan lehet beszerezni?
Nem találok sehol,csak töltőfejjel,az meg nem kell. -
bghistvan
senior tag
válasz Dluinet #40529 üzenetére
Amíg nem érkezik meg a(z) Ugreen,addig ezt a [töltőkábelt] találtam itthon.
Ez is ugyanolyan gyorsan teszi a dolgát,mint a gyári,legalábbis eddig így veszem észre,kérdésem az lenne,hogy vajon nem ártok-e az akksinak vele? Elvileg ez is vastag kábel,csak ugye más márka...........lehet hülyeséget kérdeztem? -
bghistvan
senior tag
válasz Vikooo #40548 üzenetére
Akkor derengett mintha hallottam vagy olvastam volna a töltésvezérlőről....
Egyébként az jónak számít ,ha 15%-ról 70%-ra 60 perc a töltési idő? Tényleg úgy emlékszem,hogy a gyári kábellel 0-100-ra kb 75-80 perc alatt lett volna a"részidő" ,nektek mennyi idő alatt tölt fel csutkára? -
bghistvan
senior tag
válasz balazs1022 #40550 üzenetére
Igen gyári Nokia,vadonatúj.....ha nem pchub-ról töltöd,akkor neked mennyi idő a hálózatiról 0-100-ra?
-
bghistvan
senior tag
válasz gixxergabi #40554 üzenetére
Jól látom akkor Neked kb 100 perc ugye?
-
bghistvan
senior tag
Ma reggel 7-kor bekapcsolás után az én készülékem is elérte a bootlop , a logónál kifagy majd újraindul
Szerencsére minden adat a memóriakártyán és a sim-en van,előrelátó voltam.
S /N: 511 5.1 Lollipop
Ami zavar,hogy egy majdani eladásnál a jótállási jegybe bekarcolt javítás erősen gyengíteni fogja majd a kialkudott vételárat,mert lássuk be,senki nem vesz jó szívvel egy javított készüléket,persze (tudom jól)erre lehet azt is mondani hogy legalább már nem a leendő vevőnél jön ki a hiba,de akkor is,jobb lett volna magyarázkodás nélkül eladnom
11 hónapja vettem a készüléket,eddig bírta teljesen átlagos felhasználás mellett,úgyhogy irány a szervíz,majd megírom a tapasztalataimat.[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Én úgy érzem,mi elbeszélünk egymás mellett..................
Egy olyan vásárló,aki egész véletlenül nem aktív topiklakó,de mégcsak nincs is regisztrálva a prohardver,hadverapró stb..........és társainál,tehát egy ösztönösen csupán az érzékeire hagyatkozó ember ,legyen bármilyen műszaki,híradástechnikai,kommunikációs eszközről szó, beletekintve a kitöltött jótállási jegybe , mosolyog egy nagyot magában (mivel nem tudja a bootloop fogalmát értelmezni), és máris alku előnyben van,mert javított,tapasztalatból mondom,ilyenek az emberek.Nem is szeretnék többet beletenni ebbe a témába,nehogy beírjon valaki hogy sírok
Majd jövök a szervíz tapasztalatokkal
Sziasztok!
-
bghistvan
senior tag
válasz kelly416 #40955 üzenetére
Friss beszámolót hoztam a szervíz tapasztalataimat illetően,hogy egy kicsit pontosítsak az ominózus garancia hosszabbodással kapcsolatban,hangsúlyozom friss az infó,pár órás fejlemény .
A készülék a mai napon lett leadva ugye,és leadástól számítva 3,5 óra múlva már küldték is az üzenetet,hogy át lehet venni,megjavították.
Érkezésemkor azt az információt kaptam,hogy főpanelt cseréltek(alaplap) kapott a készülék egy új IMEI számot,a jótállási jegyre pedig ezt írták: PCB csere.
Nem a régebbi 5.1 Lollipop van rajta,hanem 6.0 Marshmallow v20g.
A garancia nem hosszabbodik újabb 2 évvel,hanem a mai naptól számított 1 évvel,de esetemben mivel a garancia lejárati ideje 2018 június,így ez nem mérvadó!
Azt a tájékoztatást kaptam,ha a 2 év lejárata előtt kell újra javítani,akkor is hosszabbodik újabb 1 évvel a garancia idő.Magam sem gondoltam volna hogy ennyire gyors lesz a javítás,biztos kevés készülék volt benn,szóval összességében pozitív a hozzáállásuk,pár óra múlva kézhez kaptam a készüléket!
Nem tudom mit jelent az a "godmod csít" csak sejtem,de ezek szerint azért nem úgy van,mert ez a jelenlegi szervíz protokoll az LG-nél
Szóval remélem tovább szolgál hűségesen a jövőben is
-
bghistvan
senior tag
válasz Over567 #40961 üzenetére
Jajj.......
Egyébként milyen szervízes kollegát kérdeztél,betelefonáltál az LG-hez,vagy a boltban ahol vetted beszéltél valakivel? Miért nem a hivatalos szervízbe küldted rögtön?
Nekem ez már csak azért is furcsa,mert ahogy az előző hsz-ban is írtam,pár óra alatt orvosolták a bootlop hibás készülékem .[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Asszony G5-jén a képernyőzár után is látszódik az óra,(always on display) meglehet oldani azt hogy a G4-en is látszódjon?
-
bghistvan
senior tag
válasz SztiviVander #40985 üzenetére
Bővítették a tevékenységi körüket
-
bghistvan
senior tag
-
bghistvan
senior tag
válasz sz.v.endre #41013 üzenetére
Köszönöm a pontos infót ,nálad is lassan töltött azért cserélted?
-
bghistvan
senior tag
-
bghistvan
senior tag
válasz customer114 #41027 üzenetére
Nem 2 évvel,hanem+1 évvel hosszabbodik a garancia idő,tegnapelőtt cserélték,nekem is 702-es az alaplap ,direkt rákérdeztem,de nálam egyébként sem mérvadó,mert alapból 2018 júniusig szól a 2 év,tehát beleesik.
Ha viszont ismét bootlopos lenne, akkor 2018 június előtt legyen az,és akkor onnan megint +1 év indul. -
bghistvan
senior tag
válasz customer114 #41033 üzenetére
Lehet hogy az ügyfélszolgálaton ezt mondják,de mégegyszer mondom, nekem tegnapelőtt cserélték,és direkt rákérdeztem , de tudod mit? Akkor legyen Neked igazad
A "szappanbuborékos"
-
bghistvan
senior tag
válasz customer114 #41039 üzenetére
😂😂😂
Attyaúristen........hujjajjj 😂😂😂
-
bghistvan
senior tag
Visszanézve a fórumon az utóbbi hozzászólásokat,szerintem egy pár ember nagyon el van tévedve a bootloop-ból eredő garanciális alaplap cserével kapcsolatban.........
Már-már az lesz beállítva ,hogy elegendő lesz a user-nek befáradnia egy működőképes G4-el a szervízbe,és bemondani hogy régi" S/N szám",valószínű hogy tönkre fog menni az alaplap......és erre a szervíz válaszul azt feleli,hogy: semmi baj,pár óra és kicseréljükMi történt itt?
-
bghistvan
senior tag
Nekem is "ingyen" cserélték......hangsúlyozom:miután bootloop-os lett.
Nem úgy cserélték,hogy bementem,és azt mondtam,hogy: jelenleg nincs semmi baja a telefonnak,de azt hallottam,olvastam hogy mivel régebbi szériás főpanel van benne és tönkremegy,ezért cseréljék ki......re: ok Mr,máris kicseréljük.
Ez így nem életszerű,és nem is lesz, legyen bármilyen eszközről szó.
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
válasz customer114 #41056 üzenetére
Szia!
Van fenn egy nagyon jó!! Szappanbuborékos
Bocs,ezt nem bírtam kihagyni,csak hogy viccesen induljon a szombat reggel
viccet félretéve, én még nem találtam.....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- iPhone 15 Pro Max / Black Titanium / 256 GB / Kitűnő állapot / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Realme C31
- ReGalaxy Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB/12GB Fekete
- Iphone 13 mini 128Gb Green Garancia: 2025.12.21-ig
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Eladó bontatlan apple garanciás iphone 15 pro Natúr Titán színben
- (eladó/csere) Honor Magic 5 Lite
- iPhone 14 Pro Max Kiegészítők - Spigen Teljes Kijelzővédő Üvegfólia - Spigen Ultra Hybrid Tok - Új
- iPhone 14 Pro Deep Purple 128 Gb Független 100% akku Apple garancia Szép állapot
- (eladó/csere) OnePlus 8t 12/256gb független
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs