- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Asustor NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
És az miért jó, hogy az S21FE-t ennyire rátolják az S22 premierjére?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Schuler888
senior tag
válasz Donki Hóte #1 üzenetére
*miert lenne jo
Ezek tovabbra is sima pletykak, clickbait renderkepekkel.. semmi hivatalos tartam.. ezeket en minimum valami szurken szedett "hir"kent tennem ki ami nem teszt, nem teny alapu bejelentes, hanem csak egyre szaporodo blikk clickbait cikk konkretum nelkul..[ Szerkesztve ]
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
GeoJoe
senior tag
válasz Schuler888 #2 üzenetére
+1
-
janeszgol
félisten
Csak bedobom, nem baj, ha unjuk.
"Koreai értesülések szerint komoly mennyiségekre is készül a Samsung: 14 millió Galaxy S22 mellett 8 millió S22+ és 11 millió S22 Ultra kerülhet le a gyártósorokról 2022-ben."
Tehát az i12 Mini 1.5 hónap alatti 14 milliós eladása bukás, senkinek nem kell, megmondtátok előre.
[ Szerkesztve ]
Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
félisten
Remélem emelnek árat, így is túl olcsó.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
őstag
Ezeknél az összehasonlításoknál egy nagyon lényeges dologról mindíg elfelejtkeztek (szándékosan). Az ios oldalon csak EGY gyártó 10-12 termékéből lehet választani. A droidos oldalon viszont SOK gyártó van, ezért az eladásokat összevontan illene vizsgálni.
Ha már darabszám, én is beteszek ide két számot. Nem a legfrissebb adat (lusta voltam frissebbet keresni), de azóta nem változott lényegesen a helyzet (direkt nem droidos honlapról szedtem, nehogy részrehajlás vádja érjen) [link]
A világon eladott okostelefonok aránya :
Ios 22.85 %
droid 74,45 %
egyéb 2,7 %
Vagyis háromszor annyi droidos telefont adnak el, mint ios-t. 1 milliárd eladott telefonból 228 millió ios, és 744 millió droid.[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Az árbevétel pedig kb a fordítottja annak, amit írsz. De ez lényegtelen, én nem erről beszélek, hanem arról, hogy egyféle telefonból mennyit adnak el. Mivel ez a téma, nem iPhone vs Android. Mennyi fogyott a 12 Miniből. Mennyi fogyott a 12 simából, a Proból, a Pro Maxból stb. És ez alapján állapították meg, hogy senkinek nem kell.
Az okosabbak hozzátették, hogy Apple szemmel nézve (már aki tud Apple szemmel nézni az Apple-ön kívül), de azoknak csak akkor lesz igazuk, ha a következő kettő(!) szériában nem lesz Mini.
[ Szerkesztve ]
Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
veterán
Az a helyzet, hogy volt több közvéleménykutatás, ahol felmérték, hogy milyen telefonra vágynak az Apple vásárlók. Ebben a közvéleménykutatásban a legnagyobb részarányban az jött ki, hogy 6 coll alatti méretű telefont preferálnának.
Nyilván erre alapozva az Apple nagy elánnal vezette be a az i12Mini telefont a piacra.
Aztán jött a nagy pofon, az összes iPhone eladások mindössze 5-6 %-át hozta csak az i12Mini.
Ez nem lenne gond, ha az Apple-nek is lenne 22 féle telefonja, csakhogy évente 3-5 típust dobnak piacra, ha abból valamelyik csak 5 % részesedést tud elérni, az nekik nagy gond.
Így az Apple nem tudott mást csinálni, mint levenni a palettáról a nagyok kicsi méretű telefonokat (valamint megtanulni, hogy a kis telefonok iránti rajongás csak a duma szintjén van meg, fizetni nem hajlandóak érte az emberek )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
janeszgol
félisten
válasz Donki Hóte #8 üzenetére
Ez egy korrekt érvelés. Meglátjuk a jövőben. Elméletileg 2-3 hónapon belül jön egy SE megint, szóval idén lehet kimarad a Mini, de 2023-ban meglátjuk majd, hogy akkor jönni fog-e megint egy.
Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
őstag
Volt egy húszforintos fogadásom magammal, hogy az árbevétel jön vissza válasznak 😁 ( statisztika alapján tudtam, hogy nyerek, mert mindíg ezzel vágnak vissza) hiszen az összeladásos statisztika nem olyan hízelgő az i oldalnak.
Az meg egyszerű matek miért adnak el nagyob darabszámot egyféle típusból
A 228 millió eladás 10-12 modellből jön össze (átlag kb 20 millió db/tipus) tehát a mini a 14 milliójával jóval átlag alatti.
Droid oldalon 744 millió eladás (saccolom) kb 300 tipus eladásából jön össze (átlag 2,7 millió/tipus). Tehát egy 3 milliós típus már átlag feletti darabszámnak számít. -
janeszgol
félisten
Én nem látok kivetnivalót benne. A mérete miatt indokolatlan, ám a kialakítása (Home gombos, megszokott forma) még lehet, hogy nagyobb tábort vonz.
A Samsungnak is ki kellene adnia egy A3 2017-et modernizálva próbaképpen. Remélem a chip válság után megteszik! (A5 2017 is jó lenne, akkor nagyobb akku lenne benne.)[ Szerkesztve ]
Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
kalimist
aktív tag
Ezt a 10-12 modellt hogy érted? A szín- és tárhely variációkkal együtt? Azért kérdezem mert most az Apple kínálatában 5 féle model van az APR-ekbe pedig 6.
Tavaly a 12-es szériából az értékesítés első 6-7 hónapja alatt 100 millió készülék fogyott, ehhez képest az S22 széria egész évre tervezett 33 milliós mennyisége eléggé eltörpül. De szerintem ennyi se lesz, évről-évre csökkenek az S széria eladásai.
-
senior tag
válasz Donki Hóte #8 üzenetére
Nyilván a csiphiánynak semmi köze, hogy leállították az aktuális széria legolcsóbb tagjának gyártását.
#11Lami66
Te biztos nem vállalkozó vagy.
Harmad annyi eladott darabbal szeretnék jóval nagyobb profitot generálni mint a konkurencia közel azonos befektetéssel vagy több befektetéssel, hiszen az android gyártók ugye innovatívabbak.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
őstag
válasz LurkerSheik #18 üzenetére
"Te biztos nem vállalkozó vagy...."
Hát ennyit az előítéletekről. Saját cégem van, nem nagy cég, de pénzügyileg stabil. -
janeszgol
félisten
válasz LosBlancosRM #17 üzenetére
Nem bukott meg. Max abbol a matek szemleletbol, amit Donki Hóte leirt. A gondom az, hogy mindegyik ezt a biztonsagos matekot hasznalja az Apple kivetelevel.
A kis cegek nem erdekelnek annyira, de hogy ilyen beszari legyen a Samsung (S2x csak egy), a Xiaomi, az gaz.Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
senior tag
Az előítélet tapasztalaton alapul.
Vállalkozóként még súlyosabb ha olyan butus dolgot írsz mint fentebb.Milyen valós előnyt jelent egy vállalkozásnak, ha te daciabol 1 milliót adsz el,
miközben a Ferrari 1000 autóval 2 x annyi profitot termel?
(hasrapacsi) (és az autó nem tökéletes példa mert ott a drágább innovatívabb is jórészt, az applere pedig mondható, hogy csomó új dologgal kivár)
Továbbá a drágább, luxuscikkek válságállóbbak cég szempontból.Applet kihagyva, komolyan érdekelne gazdasági/cégtulaj szempontból a válasz rá.
[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
őstag
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Eredeti vita darabszámokról szólt. Mert az lett összehasonlítva. Persze amikor a darabszám érv mégse olyan hatásos, akkor jönnek a bevétellel, mert abban tényleg az Apple vezet magasan.
Cégtulajként az a véleményem, hogy aki Apple módszerrel akar vállalkozást indítani (minden cuccot jó drágán), annak én nem jósolok fényes jövőt. De neked szurkolok! Hajrá! Vágj bele! Látom te tudod, hogy kell csinálni. -
mjani1172
addikt
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Bár többféle üzleti modell létezik, ezen sokat lehet rugózni melyik a jó, én ezt eldönteni nem fogom, a végeredmény számít.
Én a magam cégeiben inkább a nagyobb eladás, kisebb haszon elvét szeretem.
Az autós példa viszont kegyetlen mellément, hiszen a luxus autógyártók dőlnek meg elsőként. A luxus autó gyártás hobbi, pénzmosás, vagy bukta. Kicsit nézz utána.[ Szerkesztve ]
-
Flagstaff
tag
válasz mjani1172 #23 üzenetére
A BMW a Merci és az Audi a chiphiányig folyamatos rekord számokat döntöttek míg a többiek kínlódtak. Az ennél is luxusabb autókra egyre csak nő a várólista. Rolexet (jópár modellt) több éves várólista után tudsz venni. BMW és KTM motorokon kívül a többiek visszaestek és ezek nem a szerény árazásukról híresek.
A luxusra mindig van pénz, akinek van sok pénze lóvéra annak egyre több lesz/van a többiek viszont egyre lejjebb csúsznak és nő a szakadék. Az hogy nálunk egy 3-400e HUF-os telefon már luxus, érdekes gondolatmenet. Emlékszem az első Xperia S-emre amit valami hulladék Huawei után vettem. Közel egy havi fizum volt. Akkoriban senki nem luxusozott ezen. Most egy csúcs telefon ha okosan választok szinten közel egy havi fizum. És nem, annyira azért nem keresek jól, igaz rosszul sem, de arányaiban kb annyit mint az Xperia S idején. Az Xperia S azért is érdekes mert akkoriban azt tepsizte a jónép, holott az aztán nem volt az. Méretben érdekes összevetni egy tepsinek mondott, de általam azért jórészt egy kézzel használható S21U-val. Egy centivel szélesebb az S21U és három és féllel magasabb. Az ultra picit vékonyabb és a lekerekített eleje-hátulja miatt a szélesség növekedését alig érezni. Az átfogas vagy felnyúlni a kijelző tetejére nagyon ritkán szükséges (droidon?) Az esetek 99.99%-ban a kijelző alsó felét-harmadát tapicskolom. Viszont az Xperia S "picike" kijelzőjén pötyögni sosem volt igazán kényelmes ahogy olvasni vagy videót nézni sem. Játszani nem szoktam. Illetve nem mobilon. Ugyanúgy nem tudtam szimplán zsebre vágni mint azóta egyetlen "tepsit" (N4-N5-N6P-S9+-S10+) sem. Az ingzsebet húzta a farmerban nyomta a combom (ha leültem), farzsebben meg azonnal elhajolna bármi ami nem 5mm-es laposvas ha elfelejtem hogy ott van és leülök. Ami igazán kompakt azért a méretért érdekes módon senki nem sírdogál. Anyám kedvenc telefonja amit nem hajlandó semmiért sem lecserélni az egy Xperia Ray. Na AZ kompakt. Minden más csak kifogás a nyafogásra, a valóban nagy tepsiket leszámítva a különbség nem jelentős. Az, hogy egy a mobilpiac harmadát-negyedét magának tudó gyártó kínálatának egy kis részét kitevő mobilból annyit adtak el mint egy másik (droidos) gyártó egy adott modeljéből, kb semmit nem jelent. Miért is jelentene? Ha igazán össze akarod hasonlítani milyen méretre van kereslet akkor méret alapján csapd a Samu számaihoz az összes többi droidos gyártó hasonló méretű eszközeinek a számait ÉS az Apple hasonló hasonló méretű eszközeinek a számait is és ebből azt hiszem elég nyilvánvaló lesz hogy a mini méretre a kereslet olyan szinten elhanyagolható hogy a droidos gyártók nem hajolnak le érte. Lölő se hajolna le egy ezresért az utcán, sas nem kapkod legyek után... -
veterán
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Tudomásom szerint már régen nincs önálló luxus/sportkocsi autó gyártó, már mind régen tönkrement és a Dacia gyártók vásárolták meg őket
A Ferrari a FIAT csoporthoz tartozik (jó, már Stellantis), a Maybach a Daimler-Benz csoporthoz tartozik, a Bugatti/Lamborghini márka a Volkswagen (magyarul Népautó ) csoport tulajdona (de ide tartozik pl. a Bentley márka is), az Alpine a Renault csoport tulajdona (tudod, ők gyártják a Daciát )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
mjani1172
addikt
válasz #95462144 #27 üzenetére
Nézd, 35 éve az autóiparban vagyok.
De ha te mondod akkor biztos úgy van, butaság amit írtam.
Ha már személyeskedsz, akkor én is megengedem magamnak.
Tudod minden csak nézőpont kérdése. Egy prolinak sok minden luxus, amit más könnyen megengedhet magának.....
Rengeteg ember sosem tud egy új autót megengedni magának , de attól még pl egy Skoda nem válik luxussá.
Csak hogy fogalmad elegyen ha ilyen nagyképűen osztod az észt.[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Azaz azt mondod, hogy mondjuk egy Dacián legyen egymillió haszon, ezek szerint egy Ferrarin kétmilliárd van?
Érdekes elképzelés...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Schuler888
senior tag
válasz Donki Hóte #28 üzenetére
"az S osztály kicsit fapados"
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Schuler888 #31 üzenetére
Jó nézni, mikor vakok beszélnek színekről... Ha a szaudi koronaherceg, vagy ML jelen van a topikban, akkor megkövetem, de szerintem kevesen fórumoznak itt, akinek az S osztály napi használatban van, esetleg a sofőrje jár vele.
Legyen már szó a topik témájáról is!Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
#95462144
törölt tag
válasz mjani1172 #29 üzenetére
Ne haragudj, de az alapvető képesítésem az autóelektronikai műszerész. Igaz hobbi szinten művelem. Már 20 éve, de sokat dolgoztam az egyik legnagyobb autós vagyonvédelmi cégnél, mint fejlesztő, szóval láttam már egy s mást. Szóval, ha Te a szakmában dolgozol, akkor ilyet biztosan nem írsz le, hogy a Mercedes nem gyárt luxusautókat. Ez nem személyeskedés, hanem totális bullshit, amit írtál.
Az is egy luxusautó, mint ahogyan az S-osztály is. Ne viccelj.
Teljesen jogos. Csak, ha valaki szemkicsapós butaságokkal kombinál, ráadásul nem is offban, aminek semmi köze nincs a topik témájához, az nehezen elengedhető.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Schuler888 #31 üzenetére
Miért nem így vágtad ki a szövegemből a szerinted lényegi részt?
"az S osztály kicsi"
Így még jobban be tudnád mutatni, hogy szerinted hülyeséget írok
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Schuler888
senior tag
válasz Donki Hóte #35 üzenetére
S osztaly meg fapad egy mondaton belul egyszeruen rohej. Es pont.
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
#95462144
törölt tag
válasz mjani1172 #34 üzenetére
Az, hogy a portfóliójuk tartalmaz nem luxusautókat is, az még nem jelenti azt, hogy nem is gyárt luxusautót. Műszaki technológia szempontjából magasan messze veri az összes gyártót. És ez tapasztalat. Nyugodt vagyok, köszi. Ezt pedig csak úgy itt is hagyom, mint random első youtube találat.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz mjani1172 #34 üzenetére
Eredeti állításod: [link]
Ráadásul ugye a BMW csak ilyen sz..kat gyárt:[link] Hol van ez a luxustól...
Meg ugye szakemberként tisztában kéne vele lenned, hogy még a VW is gyárt eléggé luxus autókat... [link][ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
mjani1172
addikt
válasz philoxenia #38 üzenetére
Meggyőztetek.
Az, hogy a Mercedes ahogy Donki Hóte írta egy luxusautót gyárt annak a neve Maybach, senkit se zavarjon.
Akkor Luxusautó gyár a Toyota (Lexus) Honda (Acura) Nissan (Infiniti)
és lehetne folytatni a sort.
Azzal már nem terhelek senkit hogy a Lexus sem luxus autó, hiába sugallja a neve, inkább csak ún. premium. De szerintem ezt sem hinnétek.
Addig is a ti autótok: Íme egy igazán luxus Dacia DusterRáadásul ugye a BMW csak ilyen sz..kat gyárt:[link] Hol van ez a luxustól...
Mutasd meg kérlek ezen a BMW jelet.
Látod ez az amikor valaki kegyetlen tudatlanul beleszáll a vitába.
Erről volt szó ugyanis hogy ez önállóan nem lehetséges, pontosan másik oldalt képviseled mint amit akarsz.
Más áll már a luxusautó (Rolls) mögött, egy másik gyártó BMW
"A Ferrari a FIAT csoporthoz tartozik (jó, már Stellantis), a Maybach a Daimler-Benz csoporthoz tartozik, a Bugatti/Lamborghini márka a Volkswagen (magyarul Népautó ) csoport tulajdona (de ide tartozik pl. a Bentley márka is), az Alpine a Renault csoport tulajdona (tudod, ők gyártják a Daciát )"[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz philoxenia #40 üzenetére
?
Keress rá. -
Linkin1994
senior tag
válasz philoxenia #40 üzenetére
Ha az árakat nézzük igen.És most itt lehet mondani hogy a többi gyáró is drágán adja.Igen de amíg ali-ról stb egy Oneplus 9 Pro-t 210k-ért meg lehet venni addig az Apple luxus marad.
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz mjani1172 #39 üzenetére
Látod ez az amikor valaki kegyetlen tudatlanul beleszáll a vitába.
Látom... Amikor valaki vitázni nem tud és mégis próbál: [link]
Azt állítod, hogy a linkelt autót nem a BMW gyártja, mivel nincs rajta "BMW jel" [link]
Maga a BMW, mint cégcsoport a gyártó. Kár ragozni. Ismét szalmabábozol a Lexussal ráadásul.Ez* meg már lassan olyan szinten személyeskedés, ami itt a Fórumon se megengedett...
*Addig is a ti autótok: Íme egy igazán luxus Dacia Duster
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Linkin1994 #42 üzenetére
Költőinek szántam a kérdést, hiszen az Apple nem gyárt telefont. Ha a BMW nem gyárt Rollsot...
Nem Cupertinoban szerelik össze a cuccot...[link] Sőt leginkább tudomásom szerint nem is a tulajdonában vannak a gyárak... [link]A The Wall Street Journal információi alapján az iPhone-t a tajvani Foxconn cég gyártja Longhua és Sencsen városában. A dolgozók munkakörülményei a gyárban problémásak. Bár ez Wiki.
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
mjani1172
addikt
válasz philoxenia #43 üzenetére
Tényleg nem érted ?
Hú. Nagyon kemény. Megpróbálom röviden, hogy értsd.
A vita arról szólt hogy nem igazán van (de akad) önálló luxusautó márka, már mindegyik mögött egy másik, jellemzően népautót gyártó konszern áll.
Donki Hóte még össze is foglalta:
"A Ferrari a FIAT csoporthoz tartozik (jó, már Stellantis), a Maybach a Daimler-Benz csoporthoz tartozik, a Bugatti/Lamborghini márka a Volkswagen (magyarul Népautó ) csoport tulajdona (de ide tartozik pl. a Bentley márka is), az Alpine a Renault csoport tulajdona (tudod, ők gyártják a Daciát )"
Erre te, hogy bizonyítsd ez nem így van, és hülyeséget beszélünk, belinkeled a Rolls-t ami mögött a BMW-áll.(Tehát nem önálló, hiszen a BMW-tulajdona)
Szuper.[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz mjani1172 #45 üzenetére
Nem érted? Állítottál valamit és azóta szalmabábozol.
A BMW és a Mercedes nem luxusautó gyártó.
Nem érted azt sem, hogy mi az, hogy vita? Ez itt most egy definíciós vita. "Keress rá!", hogy téged idézzelek...
Gyakorlatilag az történt, hogy azt állítottad, a mondott cégek nem gyártanak luxusautókat. Azóta pedig azt az állítást próbálod védeni, hogy a mondott cégek nevében képviselt márkák, nem luxusautó márkák. Azonban ezt én nem állítottam. Ezt hívják szalmabáb érvelésnek.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
mjani1172
addikt
válasz philoxenia #46 üzenetére
Ok.
Most nem tudom, hogy direkt csinálod, vagy tényleg ennyire nem érted, de részemről vége.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest