Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Eredeti vita darabszámokról szólt. Mert az lett összehasonlítva. Persze amikor a darabszám érv mégse olyan hatásos, akkor jönnek a bevétellel, mert abban tényleg az Apple vezet magasan.
Cégtulajként az a véleményem, hogy aki Apple módszerrel akar vállalkozást indítani (minden cuccot jó drágán), annak én nem jósolok fényes jövőt. De neked szurkolok! Hajrá! Vágj bele! Látom te tudod, hogy kell csinálni. -
mjani1172
addikt
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Bár többféle üzleti modell létezik, ezen sokat lehet rugózni melyik a jó, én ezt eldönteni nem fogom, a végeredmény számít.
Én a magam cégeiben inkább a nagyobb eladás, kisebb haszon elvét szeretem.
Az autós példa viszont kegyetlen mellément, hiszen a luxus autógyártók dőlnek meg elsőként. A luxus autó gyártás hobbi, pénzmosás, vagy bukta. Kicsit nézz utána.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Tudomásom szerint már régen nincs önálló luxus/sportkocsi autó gyártó, már mind régen tönkrement és a Dacia gyártók vásárolták meg őket
A Ferrari a FIAT csoporthoz tartozik (jó, már Stellantis), a Maybach a Daimler-Benz csoporthoz tartozik, a Bugatti/Lamborghini márka a Volkswagen (magyarul Népautó ) csoport tulajdona (de ide tartozik pl. a Bentley márka is), az Alpine a Renault csoport tulajdona (tudod, ők gyártják a Daciát )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz LurkerSheik #21 üzenetére
Azaz azt mondod, hogy mondjuk egy Dacián legyen egymillió haszon, ezek szerint egy Ferrarin kétmilliárd van?
Érdekes elképzelés...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...