Új hozzászólás Aktív témák

  • Иван

    őstag

    válasz arty #123 üzenetére

    Azért más mert egy filmnél a streaming alapvetően nem gond ha mondjuk 5sec bufferrel indul el vagy a 120 perc alatt van néhány olyan pár másodperc amikor droppol a resolution vagy van egy kis buffer. Egy játéknál minden nikkel krómnak kell lennie, seamless inputoknak és konzisztens, latency mentes outputnak. Mindig, minden esetben. Arról nem is beszélve h egy filmtől nem tudnak megfosztani, mert könnyű sokszorositani. Ha egy game csak streamen létezik, akkor az a kontent és annak a működése örökre egy cég kezében marad. Érted már miről beszélek?

    A modok (és az easy to access local computing dev környezeteknek úgy alapból) ereje nem abban rejlik hogy jaj de sokan moddolják a gameket meg tanulnak UE5-öt. Hanem abban hogy innovációt eredményez. A modding közösség ami a gaming community 0,01%-a felelős az innovácók kurva nagy százalékáért. Annak a szabadsága hogy bárki bármit kirakhat mások meg futtathatják hajtja az ipart. Ha ez nincs, akkor kapjuk a 4. remasterelt last of ust, COD 22 remaket és Assasins Creed 17-et. Izgi.

    Az elmúlt 25 év másról se szólt mint erről! Gondolj arra hogy a mai nagy zsánerek mind modként kezdték: MOBA, Tactical shooters, class based shooters, battle royale vagy a looter shooterek.

    i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2

Új hozzászólás Aktív témák