- Mobilinternet
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Crypto Trade
- Spotify
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shyciii
veterán
Egyre több szívás derül ki az elektromos autók terén. Pedig sokan mondják, hogy ez a jövő...
-
nagyúr
Nekem is erős túlzásnak tűnik ennyi vizet rálocsolni, eléggé nyilvánvalónak tűnik, hogy elektromos autót nem vízzel kellene oltani. Mint ahogy benzint vagy gázolajat sem azzal szokás amúgy.
Ugye az égéshez három dolog kell: hő, éghető anyag és oxigén. A vízzel oltás az elsőt próbálja kezelni, de itt ez nyilván nem működik, a másik kettővel kellene próbálkozni...Aki él és nem boldog, az téved!
-
Semplar
őstag
Pedig csak egy lejtős fedélzet és ólomzáras ajtó kellene.
“Don’t worry, nothing gets away here, the place belongs to the Mafia.”
-
Rive
veterán
..a lángoló szárazföldi példányokat nem lehetne hagyni, hogy kiégjenek?...
Jó tűzoltó addig olt, amíg füstöl.
Meg még egy kicsit utána is.Alapvetően a tűz esetleges továbbterjedésére is gondolniuk kell, ugye.
Villanyautók dolgában: lesz erre (akkupack tűzállósága, hőérzékeny folytóanyagok beépítése x százalékban, efféle) szabályozás, idővel. Addig meg lesz néhány eset, ami megalapoz ezeknek a szabályozásoknak, meg lesz egy rakat korai madár sz*póágon. ~ ennyi.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
#54625216
törölt tag
Újabb nap, újabb EV FUD Harangitól.
-
Hádde minek gyújtották fel?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
kikinda2
tag
Várjatok csak. Hamarosan jönnek a hidrogén üzemű buszok, kamionok, vonatok és gépjárművek. Sajnos nem volt fizika órájuk az ötletgazdáknak, mert ugye nyugaton kicsit gyengébb az akadémikus képzés. Biztos jó üzlet lesz és igen zöld is. Már látom magam előtt, ahogy a ligniterőmű áramával bontják a vizet a hidrogénhez.
Tűzoltók készüljetek! Valami nagyon gyors kell majd a meneküléshez. -
dabadab
titán
A Felicity Ace egyébként elektromos Porsche és Bentley luxusautókat szállított volna az USA-ba.
Jó, hát nem lehet elvárni mindenkitől, hogy ne írjon hasból hülyeségeket, de az "elektromos Bentley" résznél azért megállhatott volna egy pillanatra a billentyűzet, hogy az mégis micsoda lenne.
Az biztos, hogy van ott pár elektromos autó is, de alapvetően sima benzines a többségük, és a WV csoport autói vannak ott, nem csak Porsche meg Bentley, hanem Lamborghinik, Audik és VW-k is.DRM is theft
-
Sanya
nagyúr
ID4-ek égnek. Felicity Ace Cargo Ship With Porsche, Lamborghini Aboard Drags On Without Crew - Bloomberg (googleusercontent.com)
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
tehát ott van a hajó egy mocskos nagy óceán közepén és keveslik a vizet??? ez csak nekem furcsa?
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tigerclaw
nagyúr
Ugy tudom a LiFePo tipusok jobban birjak a serulest es kevesbbe veszelyesek. Nem akkora talan a kapacitasuk, de biztonsagosabbak es tobbszorose a cilusszamuk. Ezek szerintem jobban talalkoznak a leendo gazdak igenyeivel. Mintha olvastam volna, hogy a Tesla is at akar allni arra az autoik egy reszenel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
hemaka
nagyúr
Hajót elsüllyeszteni, kész...
[ Szerkesztve ]
-
-
Noukoum
veterán
Ki mondta hogy nem az emberek agymosása a cél? Meg amúgy is piac alapú oldalon ne legyen már elvárás az edukáció, arra ott van a közmédia. Arról meg az olvasó tehet hogy mit olvas, meg mit hisz el abból.
Egyébként tényleg gáz ez a EV ellenesség, de hát van akit egyáltalán nem érdekel a társadalom és annak jövője. Van aki embert öl, van aki ezt csinálja. Mindenki csinál valamit, jobbat rosszabbat. Sőt lehet hogy egyáltalán nem ellensségről van szó, egyszerűen csak arról ír ami a legtöbb kattintást hozza. Ha ez a balkánon a környezetvédelem utálata akkor arról.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
mpierre
veterán
Ha sokáig égnek azok a verdák, akár meg is történik.
Egy-egy ilyen verda kb 200-300 kg éghető anyagot tartalmaz + az aksipakk. Van benne pvc -> elégve klórgáz szabadul fel, aztán akad egy kis pur hab -> elégve hidrogén cianid...
Az aksi, amíg egyben van a dobozában nincs gond, de nem szereti a meleget. Hát ott egymás mellett 1000-1200°C is kialakulhat. Ez a hőmérséklet pedig kimondottan nem tesz jót a hajó acélszerkezetének. (És akkor még a hajón lévő éghető anyagokat nem is vettem figyelembe. Az meg ott már itt-ott "zárt" tér.)Ez pl egy hibrid busz teljes léptékű tűztesztje. Szabad ég alatt. [link] Az aksipakk épphogy nem érte el az 1400°C-t.
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
KROK640
veterán
Szerintem vagy azt kellene megoldani, hogy bármelyik kigyulladt autó azonnal eltávolítható legyen a fedélzetről, VAGY egy légmentes raktérben szállítani ezeket. Nincs levegő, nincs tűz...
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
Az akkupakkokat nem lenne egyszerűbb külön szállítani...? Ha már annyira kockázatos a dolog... Speciális konténerekkel, mely pl. ilyen tűzoltó rendszerrel van felszerelve. Ez csak elsőre drága, aztán az első tűzig használható marad.
"Sum ergo cogito; cogito ergo dubito" - Jonathan Hepburn
-
AssAssynn
őstag
Nem kell ide többé napalm, ez az új fegyver, csak jól álcázzák. Megszórják az ellenséget elektromos autókkal, aztán távolról elektromos tüzet okoznak bennük.
Van eszük ezeknek az oroszoknak. Nem Kijev kell nekik, hanem a világ."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
judas13
addikt
Akkor az új garázsom egy darabig még üres marad!
[ Szerkesztve ]
"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz."
-
MaraTóni
tag
Poroltóról nem hallotak még? Elektromos tüzet vízzel oltani...
Az pedig már igen csak bicskanyitogató, ami meg van engedve... kb. 3x annyi mocskos, környezetszennyező és nem gyengén egészségkárosító jármű van az utakon, mint akár 10 éve. Ez persze nem gond, és még 480-ra be is van stoppolva az üzemanyag minden féleszű baromnak. Normális világban adnának 5-6 év türelmi időt az áruszállításnak és a tömegközlekedésnek, nekik lenne üzemenyag árstop.(ennyi idejük lenne elketromosra vagy hidrogénre váltani esetleg valami minimális károsanyag kibocsájtó hibridre) A többi lusta/nagyon elkényelmesedett klímaterrorista/gyilkos nyugodtan fizessen akár 1000-1500-at is, a jövedékit is megtripláznám, főleg a dízelen...
-
Syl
nagyúr
-
#16820480
törölt tag
Downtime van fb-on, vagy mi, hogy idejött az összes iq-harcos kommentelni
-
mater799
csendes tag
Tudsz még esetleg olyan anyagot amit linkeltél?
Elég részletes volt a dokumentáció és érdekelne még ha van esetleg.Ha kell valami akkor keress privátban itt az oldalon vagy írj egy sms-t.:) Crosshair VII Hero | R9 3900X | 32GB 3600 CL16 Trident Z | RoG 5700XT | Samsung 870EVO 1TB | Samsung 860QVO 1TB | WD Green 3TB | Cooler Master MasterWatt Maker 1200 Titanium | Fractal Design Meshify S2 TG
-
Tigerclaw
nagyúr
Sajnos nagyon keves ceg epiti modularisra, konnyen cserelhetore az elektromos autok akkuit. Persze meg ha igy is lenne, akkor is problema lenne az akkuk szallitasa. A legjobb megoldas a joval biztonsagosabb LiFePo akku hasznalata lenne es persze a helyi epites. Annak ma mar minimumnak kellene lennie, hogy azon a foldreszen gyartod az autot ahol el akarod adni.
Nem elektromos, de csodalkozok rajta, hogy pl. miert idealisabb a Suzukik nagy reszet importalni Azsiabol, ha van Europaban is gyaruk. Optimalizalni kellene mar a logisztikat, illetve a helyieknek akarsz eladni, gyarts is helyben. Remelhetoleg az automarkak fele eltunik, a kovertkezo 10-15 evben fuziok es felvasarlasok utjan es optimalizaljak, kornyezetbaratta teszik a termelesuket es nem az van hogy X autot utaztatnak Azsiabol Europaba, es X autot Europaban Azsiaba.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
Nyugi, csak 60%-al dobná meg az ország elektromos áram fogyasztását, ha mindenki elektromos autót használna benzin-dízel helyett. Legalábbis, ha az elégetett energiát átszámoljuk TWh-ba.
Az a hab a tortán, hogy a zöldek verik a mellüket, hogy lám-lám napelemből már 3000MW van kis hazánkban beépítve, szemben Paks 2000MW termelésével, aztán arról meg kussolnak, hogy Paks egy év alatt letermel 16TWh-t, a napelemek meg 1,6TWh-t. De persze mennyire napelem a jövő, az a tízes hatékonysági osztó meg semmi.#23 Noukoum :Egyébként tényleg gáz ez a EV ellenesség, de hát van akit egyáltalán nem érdekel a társadalom és annak jövője.
Van, aki egyszerűen azt látja, hogy ez a módja a környezetvédelemnek egy baromság és csak megvezetik az embereket. Szerintem a tömegközlekedés, motor, kis fogyasztású autó, jobb újrafelhasználás, felesleges energiapazarlás többet tesz a környezetvédelemért.Persze majd az új aksik megoldják. Ezt hány éve mondogatják? Mondok egy másik ilyen szép szlogent: 50 év múlva már lesz fúziós erőművünk! Ezt is csak 50 éve mondogatják...
-
dabadab
titán
Nyugi, csak 60%-al dobná meg az ország elektromos áram fogyasztását, ha mindenki elektromos autót használna benzin-dízel helyett
Jó lesz az 30-35%-nak.Legalábbis, ha az elégetett energiát átszámoljuk TWh-ba.
Olyat is lehet csinálni, csak annak semmi értelme nincs. Ami értelmes, az az, hogy az ember megnézi, összehasonlítva a benzines/dízeles meg az elektromos autókat, hogy egy liter üzemanyag hány kWh fogyasztásnak felel meg.
DRM is theft
-
Syl
nagyúr
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
8th
addikt
"felesleges energiapazarlás többet tesz a környezetvédelemért." Ehhez sajnos túl kényelmesek a népek. Szerintem a belsőégésű motorral hajtott motorkerékpárnál/robogónál rosszabb nincs. Az esetek 99%-ban egyetlen embert mozgat és fogyasztásban sem versenyképes. Honda SH 300 vs. Plug-In Prius.
-
mater799
csendes tag
Az a hab a tortán, hogy a zöldek verik a mellüket, hogy lám-lám napelemből már 3000MW van kis hazánkban beépítve, szemben Paks 2000MW termelésével, aztán arról meg kussolnak, hogy Paks egy év alatt letermel 16TWh-t, a napelemek meg 1,6TWh-t. De persze mennyire napelem a jövő, az a tízes hatékonysági osztó meg semmi.
Azt a 2000MW ot számolhatjuk 1500 nak is mivel szinte ''mindíg'' ki van véve az egyik blokk javításra bár ez csak felfelé torzítja az eredményt.
Ha kell valami akkor keress privátban itt az oldalon vagy írj egy sms-t.:) Crosshair VII Hero | R9 3900X | 32GB 3600 CL16 Trident Z | RoG 5700XT | Samsung 870EVO 1TB | Samsung 860QVO 1TB | WD Green 3TB | Cooler Master MasterWatt Maker 1200 Titanium | Fractal Design Meshify S2 TG
-
A 0.85l/100km fogyasztó priuszra mit mondjak? Ennél van jobb is, mint pl a lejtőn lefelé emberi erővel tolt Hummer aminek a fogyasztása 0l/100km? Ezzel próbálj versenyezni.
Al Bundy is környezettudatos volt mindig mikor hazatolta a lerobbant Dodge-át.A Plugin Hybrid adatok azért ilyen szépek, mert a képletből kifelejtik a felhasznált elektromos áramot. Hiszek az örökmozgókban, de szabadalmaztatott tömeggyártásban lévőről nem tudok, úgyhogy addig atomot, szénerőművet vagy napelemet tessék hozzászámolni. Plusz a gyártás környezeti hatását. Ebből a szempontból is kevesebb erőforrás legyártani egy motort vagy biciklit, mint egy 1+ tonnás autót.
-
8th
addikt
Valószínűleg második autó lehet a családban és csak rövid városi utakra használják amit megtesz az autó aksiról. Úgy simán reális 0.85 literes fogyasztás. A hummeres példa nagyon lol.
"A Plugin Hybrid adatok azért ilyen szépek, mert a képletből kifelejtik a felhasznált elektromos áramot."
Senki sem felejti ki de sokkal környezetkímélőbb és lényegesen olcsóbb az erőműben megtermelt árammal helyet változtatni mint benzinnel.
"kevesebb erőforrás legyártani egy motort vagy biciklit, mint egy 1+ tonnás autót."
Ez mind szép és jó de igazán kíváncsi lennék mondjuk január közepén mínusz tíz fokban reggel ötkor hajlandó lennél-e motorra ülni. Biztos, hogy nem. Beülnél a kocsiba te is mint bárki más ergo a motor legyártása alapból teljesen felesleges mert néhány hónapot használod aztán csak ott rohad magának a pajtában mert ugyanúgy autózol. Bicikli ugyanez. Én sokat bringázom mióta bejött ez a tavaszias idő azzal megyek mindenhová de fagyban ülne a tököm drótszamárra vagy motorra. Szarom le mennyit szennyez ha lefagy a tököm én beleülök az autóba aztán megyek dolgomra.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F