Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz golya87 #8 üzenetére

    A szerver fenntartása drága. A legtöbb mai felhős gaming koncepció azért halt meg, mert a felhasználókra lebontott teljesítmény/fogyasztás mutató túl magas volt. Ezt a tizedére kell csökkenteni, ha ebből sok pénzt akar látni az üzemeltető. Ezt pedig csak fix hardverrel lehet elérni, ahol lehet alacsony szintre optimalizálni. Volt régen erről a Gaikai-nak egy elemzése. A mai energiaárak mellett nagyjából 40 watt/felhasználó a felső határ, ami még elfogadható, de ez már közel nullszaldó. Fölötte a szolgáltatás veszteséges lesz, mert az előfizetési díj sem lehet túl magas, hiszen másképp nem jönnek az emberek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák