Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    "2020 márciusa után a legtöbb cég kényszerdigitalizáción ment keresztül, amikor több újítást is bevezettek (például új, online értékesítési megoldásokat próbáltak ki, távmunkára tértek át), ezek egy része azonban vagy nem vált be, vagy a járvány lecsengésével egyszerűbb volt visszatérni a jól megszokott régi folyamatokhoz"

    Jó néhány esetben a vezetői (pl. tulaj aki ügyvezető is) és a közép vezetői réteg nincs felkészülve ennek a használatára és/vagy nem hisz benne.

    Valamint kényszerből vagy spórolásból "olcsón" és/vagy "ismerőssel" próbálják megoldani (az estek nagy részében nem éppen megfelelően) ami szintén nem erősíti a bizalmat a technológiában.

    Tovább a változások munkaszervezésben és tudásban is is megkövetelnék a változásokat, de ezt próbálják elodázni vagy nem is nagyon képesek rá.
    Például távmunkánál egy mikromenedzser főnök nem nagyon tud megfelelően delegálni, de ugyan így problémás a control freak vezető is. Ezeket pedig nem nagyon tudják lecserélni, mert nincs kire, illetve drága lenne és problémás.

Új hozzászólás Aktív témák