Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz arty #101 üzenetére

    Ezt a skálázódás dolgot csak az fogja tudni megítélni, aki ténylegesen játékot fejleszt. De amúgy a grafika lefelé skálázása nem csak a kiement felbontásának, hanem textúra felbontásának csökkentését is jelentheti. Ott pl. lehet, hogy meg lehet takarítani a méret különbséget. Főleg, hogy itt nincs külön VRAM mint PC-n, ahol az részben benyelheti a grafikai minőség miatti memória igény különbséget, amit így nem látsz Windows a feladatkezelőben. Illetve, tovább színezi a dolgot, hogy a gyorsabbik része a RAM-nak csak 10-ről 8-ra csökkent, és a lassú rész az, ami brutálisan, 6-ról 2-re esett. Nem tudom, hogy a játékok mi szerint tárolnak valamit egyiben vagy másikban, de a lassú rész talán úgy is főleg az OS-nek van, meg háttérbe tett játékoknak?

Új hozzászólás Aktív témák