Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Zirowe #1 üzenetére

    Helyes, hogy nem engedik a cégeknek azt, hogy szolgáltatáshoz kössék a készülékek használatát. Vagy hogy kizárják a tulajdonost mondvacsinált okokkal.

    Azt viszont megértem, hogy nem szívesen segítik elő, hogy a teslák rendszerébe belekókányoljanak mások. Mégpedig a nagyon erős ellenlobbi miatt, ami folyamatosan próbál kárt okozni a cégnek. Bármi probléma történik egy teslával, akkor rögtön elon musk a hibás érte. Akkor is öngyilkosjelölt ugrik az autó elé, akkor is ha elalszik valaki kikapcsolt autopilottal a volán mögött. Hiába jobbak a statisztikáik a többi gyártóhoz képest, akkor is ráugrik a média és a lejárató lobbi minden apróságra, mint tyúk a takonyra.

    #2 Tigerclaw
    hát persze, tőzsdét manipulál egy kis mellékes apróért. Nem ám arról van szó, hogy a közösségi média és a tőzsde egy vicc és birka módra hajszolják bele egymást az emberek hülyeségekbe. A befektetési alapok pedig direkt felfújnak mindent aszerint, hogy épp fel akanak pumpálni valamit vagy éppen a földbe döngölni.

  • azbest

    félisten

    válasz Zirowe #4 üzenetére

    Nem erről beszélek. Az emberek hazudnak és kikapcsolt automatika mellett is ráfogják, amikor belezúgnak a teherautóba lassítás nélkül. Merthogy nem vállalják a hibáik következményeit. Ahogyan a kókányolt autókkal, ha felgyulladnak, balesetet okoznak, akkor is a teslára fogják kenni. Amcsiknál meg aztán némelyik államban nagyon lazán veszik az autók műszaki állapotát, eu-ban lehet sok nem is kerülhetne útra közülük.

    Szóval eléggé kettősek az érzéseim a témában. Nekem sem tetszik az, hogy a kombájn, laptop, telefon ... full ki tudja zárni a tulajdonosát, ha nem áldja meg a gyártó salesman javítás után. Alkatrész párosítás rossz (legfeljebb egy külön menüben mutassa, hogy nem gyári szervizeésű, de ne korlátozzon)

    A teslánál vannak korlátozások a kókányolt (totálkárral bontóba küldött, de mégis feltámasztott) autók tesla féle online/nagyteljesítményű töltés szolgáltatásai elérésében. Ez viszont jogos, mert annak az autónak nem is kellene közlekednie - a kókányolt nagyfesz rendszer pedig életveszélyes lehet, de szimplán tönkretehetné a töltőállomást is. A hibakódos téma nem tudom mennyire valós panasz, lehet hogy az. Bár más autóknál is nem hivatalos, kalóz eszközökkel olvasnak ki sokszor adatokat - nem tudom az amcsi készülékek (ami nem kínai kalóz) legálisan használják-e ezeket a kódokat. Azt tudom, hogy magyar videó is van arról, hogy a szervizes okos fia áthackeli a tesla rendszerében az akku méretet, amikor pimpelik a járgyányt. Külföldről meg volt pár "botrány", ami valójában arról szólt, hogy olyan extrák voltak beaktiválva okosban, ami nem volt kifizetve és a kereskedő úgy adta el - aztán a következő frissítéskor ment a karate, hogy a tesla elveszi a képességeket - pedig nem járt az adott autóhoz legálisan eleve.

    De amúgy valószínűleg korlátozottan fogja bármelyik autógyártó cég kiadni a rendszerbe nyúlás lehetőségét. Mert manapság terjed az, hogy némelyik extrát szoftveresen lehet aktiválni más autóknál is és drm védi a kifizetetlen képességeket. Hibakód kiolvasás lehetősége viszont teljesen jogos igény szerintem is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák