Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    Ja tényleg, nem először kampányol.
    Korábban aktívan a right to repair ellen lobbyzott, mert az "nem érdeke a felhasználónak". :U

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Ez eleg nagy PR hibanak tunik. Elveszi a kommunikacio lehetoseget a Teslasoktol, amit valoszinuleg par nap alatt orvosolnak ugy, hogy egyszerepuen mashol nyitnak majd Teslas forumot maguknak. Az meg undorito, hogy Musknak nem eleg hogy mas platformokon befolyasolja a kozvelement, manipulalja az arfolyamokat.

    Legutobb mondjuk belefuthatott a sajat csapdajaba, hogy a Tesla penzeert vett bitcoint, persze kozhirre teve a dolgot, azta ahogy bedolt a bitcoin, vitte magaval a Tesla arfolyamat is. Kozben lehet mar meg is szabadult a korabban vett bitcoinjaitol, ahogy elkezdett esni az ara, csak persze azt mar nem fogja reklamozni.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • azbest

    félisten

    válasz Zirowe #1 üzenetére

    Helyes, hogy nem engedik a cégeknek azt, hogy szolgáltatáshoz kössék a készülékek használatát. Vagy hogy kizárják a tulajdonost mondvacsinált okokkal.

    Azt viszont megértem, hogy nem szívesen segítik elő, hogy a teslák rendszerébe belekókányoljanak mások. Mégpedig a nagyon erős ellenlobbi miatt, ami folyamatosan próbál kárt okozni a cégnek. Bármi probléma történik egy teslával, akkor rögtön elon musk a hibás érte. Akkor is öngyilkosjelölt ugrik az autó elé, akkor is ha elalszik valaki kikapcsolt autopilottal a volán mögött. Hiába jobbak a statisztikáik a többi gyártóhoz képest, akkor is ráugrik a média és a lejárató lobbi minden apróságra, mint tyúk a takonyra.

    #2 Tigerclaw
    hát persze, tőzsdét manipulál egy kis mellékes apróért. Nem ám arról van szó, hogy a közösségi média és a tőzsde egy vicc és birka módra hajszolják bele egymást az emberek hülyeségekbe. A befektetési alapok pedig direkt felfújnak mindent aszerint, hogy épp fel akanak pumpálni valamit vagy éppen a földbe döngölni.

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz azbest #3 üzenetére

    Mert talán nem kellett volna autopilotnak nevezni egy olyan funkciót, ami évek óta béta állapotban van és nem alkalmas a 100%-os önvezetésre, ahogy azt a neve is sugallja.
    Lehet mondani bármit arról, hogy itt is meg ott is csillagozva van, hogy az nem úgy van, ez a neve, ezt reklámozzák, ezzel akarnak vevőket fogni.
    Jó pár országban elkaszálták már és nevet kell majd váltania ezért.

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

  • azbest

    félisten

    válasz Zirowe #4 üzenetére

    Nem erről beszélek. Az emberek hazudnak és kikapcsolt automatika mellett is ráfogják, amikor belezúgnak a teherautóba lassítás nélkül. Merthogy nem vállalják a hibáik következményeit. Ahogyan a kókányolt autókkal, ha felgyulladnak, balesetet okoznak, akkor is a teslára fogják kenni. Amcsiknál meg aztán némelyik államban nagyon lazán veszik az autók műszaki állapotát, eu-ban lehet sok nem is kerülhetne útra közülük.

    Szóval eléggé kettősek az érzéseim a témában. Nekem sem tetszik az, hogy a kombájn, laptop, telefon ... full ki tudja zárni a tulajdonosát, ha nem áldja meg a gyártó salesman javítás után. Alkatrész párosítás rossz (legfeljebb egy külön menüben mutassa, hogy nem gyári szervizeésű, de ne korlátozzon)

    A teslánál vannak korlátozások a kókányolt (totálkárral bontóba küldött, de mégis feltámasztott) autók tesla féle online/nagyteljesítményű töltés szolgáltatásai elérésében. Ez viszont jogos, mert annak az autónak nem is kellene közlekednie - a kókányolt nagyfesz rendszer pedig életveszélyes lehet, de szimplán tönkretehetné a töltőállomást is. A hibakódos téma nem tudom mennyire valós panasz, lehet hogy az. Bár más autóknál is nem hivatalos, kalóz eszközökkel olvasnak ki sokszor adatokat - nem tudom az amcsi készülékek (ami nem kínai kalóz) legálisan használják-e ezeket a kódokat. Azt tudom, hogy magyar videó is van arról, hogy a szervizes okos fia áthackeli a tesla rendszerében az akku méretet, amikor pimpelik a járgyányt. Külföldről meg volt pár "botrány", ami valójában arról szólt, hogy olyan extrák voltak beaktiválva okosban, ami nem volt kifizetve és a kereskedő úgy adta el - aztán a következő frissítéskor ment a karate, hogy a tesla elveszi a képességeket - pedig nem járt az adott autóhoz legálisan eleve.

    De amúgy valószínűleg korlátozottan fogja bármelyik autógyártó cég kiadni a rendszerbe nyúlás lehetőségét. Mert manapság terjed az, hogy némelyik extrát szoftveresen lehet aktiválni más autóknál is és drm védi a kifizetetlen képességeket. Hibakód kiolvasás lehetősége viszont teljesen jogos igény szerintem is.

    [ Szerkesztve ]

  • duke

    aktív tag

    "hogy adakozzanak az emberek jótékony célokra a texasi katasztrófahelyzet"

    Mire gondol, hogy megint főlrobbantotta rakétáját ? :DD :C

Hozzászólok Aktív témák