- Amazon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Debian GNU/Linux
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
lapa
veterán
ja majd ennek is lerakják a deszkát a zebra elé.
amúgy a gyalogosoknak mindenképp jó lesz ha nem kell kitalálniuk a sofőrökkel egymás gondolatát.
apró probléma a rendszerrel, hogy 3 ferrári árába kerül (most behasaltam valamit).
mondjuk nálunk gondolom nem egy utca lenne, ahol egyszerűen megállna mert akkora árkok vannak mindenfelé.
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
válasz julius666 #62 üzenetére
mondjuk a legutóbbi air france tengerbe csapódáskor kiderült, hogy bődületes hibák vannak a fly-by-wire implementációban. nem volt pl nyilvánvaló, hogy kinek engedelmeskedik a gép a két pilóta közül. az más kérdés, hogy az egyik pilóta pánikolt, de attól még egyértelműen kellett volna látszania, hogy a másik hiába húzkodja a kart. és igen, nem vagyok megnyugodva.
-
lapa
veterán
amikor _először_ repült. nem amikor már majd 10 éve sokezer ilyen közlekedik (mert kb akkor kezdik majd el árulni). meg jelentős különbség van a vészvillogva-nagyotfékezve megállás és az égből lepottyanás súlyossága közt. ha megvan a repülőkben is használt hármas redundancia, akkor azért annyira nem vészes a helyzet.
azt lásd, hogy senki nem azt vitatja, hogy a szoftverek tökéletlenek. arról van szó, hogy ezek statisztikailag még tökéletlenségükben is gyorsabban osztanak-szoroznak, mint egy ember.
-
lapa
veterán
most akkor jössz a raptorok kapcsán valami mással. így nem nehéz veled sokáig beszélgetni sok különböző dologról. a rendelkezésre állási statisztika egy piaci termék kapcsán kicsit nagyobb súllyal esik latba, mint a nem-annyira-demokratikus usafnál / usnavynál. meg azért a guglinál nagyobb arcok dolgoznak, mint az xyz al-al-alvállalkozónál, aki valami megkenés útján kapta a zsíros megbízást. sokszor bebizonyosodott, hogy a katonai rendszereknek legfeljebb a híre jó, de egyátalán nem olyan hűde biztonságosak.
különben se akartam sose raptort, nincs az elején csillag.
nemtom mennyire gondoltad komolyan a pentiumosat, de www.lánglovagok.hu. mind matek- és fizikazseni*.
*volt
érted az emberek jelentős része arra nem képes, hogy egy tök üres kanyarok nélküli úton valami konstans sebességen tartsa a "sebváltót". én rendszeresen totál kiakadok, mert annyira durva dolgokat művelnek néha, hogy nyilvánvalóan lassan is alkalmatlanok racionális döntéseket hozni. nemhogy egy vészhelyzetben.
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
ennyi erővel azt is mondhatnád, hogy főtengelyfordulatonként 34-szer fut rajta a krájszisz full grafon 100 fps-sel. merthiszen egy optikai visszajelzés meg 86 féle szenzor adatait 3d-ben összerakni és kiértékelni az ugyanúgy számítógép.
itt a szépjelen, ami annyira jól működik.
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
van bennük centi (mm) pontos gps, de bambano pont az imént pakolta át a bázisállomásokat. azt mondjuk nem tudom mennyire lehetséges fizikailag elvinni ezeket működés közben.
te továbbra is ott ülsz a vezetőülésben. ez csak egy bekapcsolható autopilot.
szerintem ne kezdjen el gondolkodni, a közlekedés a szabályok betartásáról kell szóljon, nem a kreativitásról.
[ Szerkesztve ]