Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Egon #18 üzenetére

    "Adatvédelmi szempontból az az alapvető probléma, hogy nem teljesül az arányosság elve. Ugyanis ha tényleg csak az az adatkezelés célja, hogy adott helyi televíziókban megfelelő reklámokat lökjenek le, ahhoz nem kell személyesadat-kezelést végezni: elégséges a lakcím kezelése, amit nem kell személyhez kötötten elvégezni (sőt: akár összesített adatokat is elégséges kezelni)."

    1) A lakcím is személyes adat.
    2) A lakcímekkel még nem mennek sokra, ugyanis meg is kell célozni a potenciális szavazót az adott környéken, olyan hirdetéssel, amelyik célba is találhat eséllyel, nem pedig lepattan reakció nélkül, ehhez pedig nem árt ismerni egy halom preferenciát, ami alapján ki lehet dolgozni az adott körzetre vonatkozóan a marketingstratégiát is. Ahhoz meg kicsit több adat kell, mint a lakcím.

Új hozzászólás Aktív témák