Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nexplo #34 üzenetére

    A nyílt forráskódú eszközökkel és kódokkal csak azt lehet elérni, hogy a fejlesztő a programot jobban tudja optimalizálni, tehát xy GPU-n gyorsabban fusson az elképzelése. Az NVIDIA érdekeivel ez szembemegy, mert ők akarják kontrollálni, hogy egy effekt vagy eljárás mennyire gyorsan fut egy GPU-n, így nagyon pontosan be tudják állítani, hogy 4K 60 fps-hez, WQHD 60 fps-hez, Full HD 60 fps-hez milyen árszintű hardver kell. A probléma igazából csak annyi, hogy az Intel és az AMD nem igazán foglalkozik ezzel, így ők megnyitnak mindent, az eszközeiket és effektjeiket, vagyis a fejlesztők tudnak igen jelentősen optimalizálni, így az NVIDIA az érdekeit csak akkor tudja elérni, ha zárt kódot szállít az alkalmazásba. Emiatt van az, hogy bizonyos GameWorks effektek lassan futnak ahhoz képest, amit tud egy másik alkalmazásban a hasonló minőségű effekt. Dizájnból úgy van felépítve, hogy egy kívánt sebességgel fusson, mert így szolgálja a hardvereladásokat. Függetlenül attól, hogy ha másképp építették volna fel az eljárást, akkor ugyanazokon a hardvereken sokkal gyorsabban tudna futni. És mivel nincs nyílt forráskód, illetve licenchez kötött a legkisebb módosítás is, így a fejlesztők hiába látnak dolgokat, nem tudják gyorsabbra megírni, ha más nem, akkor a licenc akadályozza ezt meg. Végeredményben az egész egy üzlet, ha nem tetszik, hogy szándékosan lassú kódot futtatnak a hardvereden, akkor ott a konzol. Arra nagyon rá van optimalizálva minden.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák