- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Mikrotik routerek
- Windows 10
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Béta iOS-t használók topikja
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomchy
tag
De ha van 1 napos, az kinek fáj?
Milyen plusz költséget jelentene? - semennyit
Használnák többen az autópályát? - valószínűlegBevételekben biztosan kevesebb lenne az eladott 10 naposok helyett biztos lenne, aki az egy napost választaná.
internetprint.eu - Fotókönyv, fényképes naptár, névjegy, szórólap. 20%-os kuponkód: JDC20
-
HoTDoG
tag
Pedig nagy szükség lenne az egynaposra. Ingázók? Akik havonta 1-2-szer "haza" járnak? Nincsenek kevesen, ha csak abból indulok ki, hogy péntek este milyen dugók alakulnak ki Pestről minden irányba a pályákon.
Kösz, nem fogok a mellékúton +1-2 órát utazni, rossz állapotú utakon.
Nem tudom milyen pihenőkkel találkozol, én leggyakrabban az M3-at járom, néha M1, M7, de ha nem sürgős a dolog akkor inkább várok egy kútra, hogy valóban kulturált körülmények között "pihenjek meg", sajnos sokszor felár ellenében. De a pihenők nagy része még állva is botrányos, hát ha még le is kellene ülni - vagy úgy tenni...
Az út minősége is hagy némi kívánnivalót maga után. Nem egy bolgár autópálya az tény, de vannak "érdekes" foltozások. Bár az ültetett sport autó vezetése egyelőre nem fenyeget, de néha még puha futóművel is produkál érdekes dolgokat 130-as tempónál.
Nem drága? Mihez képest? Azzal egyetértek, hogy a kapus rendszer nettó szívás és hála a jó Istennek - egyelőre - nincs tervben itthon. Na de az árak? Nem keletre, nyugatabbra mindenhol olcsóbb venni egy éveset mint nálunk, pedig ha jól tudom a bérek nem felénk billentik a mérleget.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
A 9 személyes kisbusz is még szgk. Totál logikátlan az egész rendszer. Egyik barátom kölcsönadta a rövid Terranoját. Csaj ment volna pályán, hát megállt pályadíjat venni. Odaadta a kutasnak a forgalmit. Az ember kinézett az ablakon és adott neki egy szgk. "matricát". Csakhogy, a Terrano kétüléses volt, tgk. -ra vizsgáztatva, ami így már magasabb árkategóriába tartozik. Miért is? Jött is a bünti. De jó a rendszer! Egy totál logikátlan rendszerben a jármű vezetője a felelős azért, hogy átlássa. Az miért nem felelős, aki az útdíjat árulja, ha a forgalmi alapján Ő állapítja meg, hogy milyen kategóriába tartozik a jármű?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
it A legfontosabb és legüdvözlendőbb változás, hogy az autópályára felhajtás után egy órán belül is megvásárolható lenne a matrica.