- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Még anno volt egy elhatározásom, hogy megírom ezt a Logout-on aztán végül nem fektettem bele energiát mert vannak fontosabb dolgok is az életemben. Itt található az eredeti doksi ami áttekintetőbb illetve jelöltem benne az én kommentjeimet: [link]
Egyébként én tisztelem Abu-t a szakmai tudásáért és azért amit ennek a közösségnek ad. Sőt saját tapasztalatból mondom, hogy amennyit virtuálisan találkoztam vele úgy emberileg is nagyon a helyén van. Igazából csak annyi kellene, hogy legyen itt egy ember aki meg kicsit a zöldeket, kékeket nyomja bár az is igaz, hogy nekik megy a szekér enélkül is...
2016-07-29 11:39
Az NVIDIA fizethet a GeForce GTX 970 hibás specifikációi miatt2016-07-29 06:01
Az AMD bejelentette a Radeon RX 470 és 460 megjelenését
Idén eddig a Hitman, az Ashes of the Singularity, a Total War: Warhammer és a Doom jelent meg az AMD támogatásával, de a Deus Ex: Mankind Divided, a Civilization VI és a Battlefield 1 is hamarosan követi ezeket a címeket. Ráadásul a vállalat kérdésünkre elmondta, hogy az új játékok a DirectX 12 vagy a Vulkan API támogatása mellett – a Doomhoz hasonlóan – be fogják vetni a GPUOpen Shader Intrinsic Functions gyűjtőnéven emlegetett shader kiterjesztéseket, ami a GCN architektúrára épülő Radeonokon exkluzív eljárásokat kínál a felhasználóknak.2016-07-27 12:00
Extra adatok a Radeon Pro SSG-ről
A rendszer a legfőbb előnyeit egyébként főleg szoftverből, ezen belül is a saját API-ból szerzi, mintsem hardverből
A konstrukciónak vannak más járulékos előnyei is, mivel az integrált SSD-kre másolt adat nem veszik el.
Ráadásul a gép szabadon kikapcsolható, hiszen az adat megmarad a VGA-n. Ennek a szoftveres hátterét relatíve egyszerűen biztosítani lehetne, az előnyei pedig nyilvánvalók.2016-07-26 17:00
Meghalt a FirePro, éljen a Radeon Pro!
[+]
A ProRender által megcélzott piac persze nagy, hiszen létezik már az OctaneRender, a V-Ray, az iRay, a Thea Render, a LuxRender, a Cycles, stb. Ugyanakkor mindegyiknek megvan a maga problémája.
A ProRender azzal a céllal jött létre, hogy a piacon elérhető legyen egy olyan gyors leképező, amely ingyenes és jó minőséget is ad. Mindemellett a nyílt forráskód biztosítja azt, hogy az iparág szereplői különböző optimalizálásokon keresztül még jobbá tegyék, akár specifikusan, akár általánosan.2016-07-26 15:20
Két új Quadro is előkerült a SIGGRAPH alkalmával
Lényeges különbség a korábbi üzletstratégiához képest nincs, tehát az újdonságok a Quadro M5000-et és M6000-et váltják.
Az viszont már most világos, hogy az új Quadro modellek gyenge pontja marad a vérszegény dupla pontosság melletti teljesítmény, viszont ez valószínűleg továbbra is orvosolható a Maximus konfigurációval, így lehet melléjük vásárolni egy dupla pontosságban erős, Kepler architektúrára épülő Teslát. Ez persze jelentősen növeli a költségeket, illetve a rendszer fogyasztását is.
Érkezik egy új Quadro Sync kártya is, ami nem túl meglepő módon a Quadro Sync 2 nevet kapta.2016-07-26 11:15
Az AMD forradalmasítja a professzionális VGA-k piacát
Az AMD az idei SIGGRAPH alkalmával egy komoly bejelentést tett, ami több területen is forradalmasíthatja a professzionális VGA-k piacát.
Nem azért, mert a sok gigabájt jó marketing, hanem azért, mert tényleg szükség van a lehető legtöbb videomemóriára.
A konstrukció előnye egyébként nyilvánvaló.
A Radeon Pro SSG további felhasználási területei közé fog tartozni az olaj- és gázkitermelés.
Az orvostudomány is nagy hasznát veheti a Radeon Pro SSG-nek, mivel például a genom szekvenálása, vagyis a nagyon hosszú, összefüggő DNS szakaszok szekvenciájának meghatározása rendkívül komplex feladat, ami rengeteg adat feldolgozásával jár.
A fentiek mellett a Radeon Pro SSG a működésbeli újításának köszönhetően új alkalmazási területeket is teremthet.2016-07-26 08:21
A DPC késleltetésen javít az új GeForce Hotfix meghajtó
A 368.95-ös jelölésű eszközillesztő egy rendkívül kellemetlen hibát orvosol.
Utóbbi csak a Pascal architektúrára épülő GeForce-ok felhasználóit érintette, de a probléma kellemetlen volt, mert a DPC késleltetés pattogó hangokat eredményezhet hang- vagy videofájlok lejátszása közben2016-07-25 17:55
Extra adatokat közölt az NVIDIA a Titan X-ről
Az elsődleges piaca tehát nem a játék, hanem a gépi tanulás, de persze "lehet" játékra is használni. – Igen úgy egyébként ezt a szart ami minden téren tarol lehet játékra is használni…
A felezett pontosság esetében sajnos megmaradt a szoftveres tiltás, így a GP102 ezen a területen is ugyanazokkal a limitációkkal rendelkezik, amelyekkel a GP104 és a GP106, vagyis az FP32-es tempó 64-ed részét tudja, ami megfelel 0,15 TFLOPS-nak.2016-07-22 08:49
Új termékcsaládot teremt az NVIDIA az új GPU-jának
Ennek nagy jelentősége van, mivel a cég szeretné szegmentálni az asztali piacot is, mivel a GeForce családban szoftveresen korlátozzák a gépi tanuláshoz ajánlott Int8 pontosság futtatásának sebességét. Emiatt az eddig megjelent Pascal GPU-k ebben rendkívül gyengék, annak ellenére, hogy a hardverben a támogatás elméletben adott. – Nem tudom egy játékos kártyának ez miért gond de azért oda kellett szúrni.2016-07-21 11:40
Az NVIDIA is írt egy jó kiterjesztést a Vulkan API-hoz.
Az első, core specifikációknak megfelelő kiterjesztést az AMD jelentette be, amelyről az alábbi oldalon írtunk, és most az NVIDIA is előállt egy ilyen konstrukcióval, amely legalább annyira hasznos, mint az AMD megoldása.2016-07-12 12:40
Gyorsan befutott az új Radeon Software
egy apró hibát javít, amely benne maradt az előző, 16.7.1-es meghajtóban. – de az még csak véletlenül sem kellemetlen…2016-07-12 08:34
A Doom is megkapta a Vulkan API támogatását
A Vulkan leképező többi újítása közé sorolható az aszinkron compute támogatása, amivel bizonyos utófeldolgozásra vonatkozó effektek párhuzamosan futnak az egyéb grafikai számításokkal. Ez összességében 5-10%-nyi extra tempót kínál GPU-limites szituációkban, ugyanakkor az aszinkron compute egyelőre csak a GCN architektúrára épülő Radeonokon aktív, mivel az NVIDIA hardvereivel nem működik valami jól, ami miatt le kellett tiltani. – Szerintem aki nem AMD-t vett meg se vegye a játékot…
A specifikus jelleg miatt ezek a kódok csupán az AMD GCN-en üzemképesek, így más gyártó hardvere a normál, szabványos kódra van korlátozva. A GPUOpen shader intrinsic functions GPU-limites szituációkban hozzávetőleg 10-20%-nyi extra teljesítményt kínál hardvertől függően.2016-07-07 08:30
Még a héten megérkezik a frissített meghajtó a Radeon RX 480 fogyasztásparájára
Az AMD egy új funkciót is beépít a felhasználóknak, hogy a határra maximalizálhassák a fogyasztást. – és megint csak a kedves fogyasztók járnak jól, és véletlenül sem az AMD hibázott.
Annak érdekében, hogy aktív kompatibilitási mód mellett se legyen észlelhető csökkenés a nyers tempó tekintetében, az AMD beépített pár új rutint is a meghajtóba, amelyekkel nagyjából 3%-kal gyorsul a hardver a játékok zömében az első publikus eszközillesztőhöz viszonyítva. Ez tulajdonképpen elfedi a kompatibilitási mód teljesítményre vonatkozó negatív hatásait.2016-07-06 16:21
Vannak vagy nincsenek letiltott ROP-ok az NVIDIA GeForce GTX 1070-en?
Az NVIDIA által kiadott specifikáció a GeForce GTX 1070-re tehát teljesen helytálló, maximum egy picit hiányos, hiszen egyáltalán nem mindegy, hogy a 20-ból azt az 5 SMP-t hogyan vágják ki a rendszerből, a gyakorlati eredmények szerint szimplán kivágnak egy teljes GPC blokkot. – egy picit már megint szar az Nvidia, hát Istenem nézzük el nekik2016-07-06 09:40
Az év végéig új konzolfunkciót hoz PC-re az AMD
És igen! az AMD megint megcsinálta!
A ordered count egyébként egy nagyon hasznos funkció, mivel lehetővé teszi, hogy az elvégzendő operációk a wavefrontok kreálásának sorrendjében történjenek meg. – Ezt sem sokszor halljuk a másik oldalon…2016-07-04 18:15
Az AMD megtartja a három- és négyutas CrossFire-t
Az elmúlt időkben a több GPU-s konfigurációk kedvelői csak úgy kapták a pofonokat, hiszen egyre kevesebb játék skálázódik három-négy GPU-ig, illetve az NVIDIA is bejelentette leszámolnak a három- és négyutas SLI-vel. Az AMD ugyanakkor a CrossFire-t nem szeretné olyan mértékben korlátozni, hogy elvegyék a lehetőséget a PC-s játékosok keménymagjától, így a továbbra is megtartják a lehetőséget arra, hogy a vásárlók három- és négyutas CrossFire-t építsenek maguknak. – Már megint az a szemét rohadt Nvidia, egyedül az AMD nézi a vásárlók érdekeit.
Friss információ, hogy az AMD a DirectX 12-re dolgozó fejlesztők dolgát is megkönnyítené. – Ezt le sem kellene írni. Az AMD mindig mindenki dolgát megkönnyítené, csak a sajátját nem…2016-07-04 13:47
Befutott a Total War: Warhammer DirectX 12-es frissítése
Mindemellett az aszinkron compute-ot a fejlesztők csak a Radeonokon hagyták alapértelmezetten, míg a GeForce-okon egységesen tiltják.
Az aszinkron compute már speciálisabb probléma, amit ha nagyon a Radeonokra szabtak, akkor jobb, ha inaktív a GeForce-okon, hiszen egy nem jól kialakított ütemezés jelentősen ronthatja a teljesítményt. – „Sőt jobb ha nem is veszünk Nvidia-t. Aszinkron compute nélkül nincs élet a földön.”2019-02-25 17:02
Megnéztük mire képes az NVIDIA DLSS
A gépi tanulást bevető élsimítási eljárás előtt nagy jövő állhat, de egyelőre még bukdácsol a gyakorlatot tekintve.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Új hozzászólás Aktív témák
- i3 8100/ ingyen automata
- Intel Core i7-11700K processzor (használt)
- Beszámítás! Intel Core i7 6700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ! Intel 13700KF + ASUS TUF Gaming Z790 Plus D4 + Kingston FURY DDR4 3600MHz CL18 !
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel