Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pipó

    őstag

    válasz hokuszla #35 üzenetére

    Ezeket a szép számokat statisztikailag úgy kell értelmezni, hogy két év alatt asztalin 50%-ot, laptopon 100%-ot, szerveren pedig 300%-os növekedést értek el. Van benne irónia. A százalék-számításoknál az szokott eszembe jutni, mikor a Te rongyos életben a gyerekek papírsárkányt eregetnek és az van ráírva, hogy "Édesapám 178%-ot teljesített!"

    "Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz hokuszla #35 üzenetére

    Ez nagyon sovany ahhoz kepest, hogy a csucsra ertek szinte minden szegmensben. Ideje lenne szetcsapni a marketing osztalyukon, mert lathatoan a vizet sem tudjak eladni a sivatagban, mig az Intel a homokot is eladja a szomszedos standon.

    A server piaci reszesedes biztos pontos? Kb. azert aldoztak be mindent, aztan ennyire futotta? Lehet hogy szukiteni kellene a kinalatot es csak 1-2 termekre fokuszalni. A GPU piaci reszesedes se lehet valami rozsas.

    Lathatoan belso es kulso problemaik is vannak a novekedessel.

    Egy ilyen statisztika alapjan rossz dontesnek tunik meg tobb termekre koncentralni, foleg hogy nem tudjak ezeket parhuzamosan vinni. Ezert nem egyforma a desktop es mobil megoldasaik architekturaja, ezert nem egyszerre dobjak piacra a processzoraikat es ezert kesnek minden evben.

    Lathatoan csak egy projektre van eleg human resource naluk, a fejlesztesi es gyartasi vonalon, igy felvaltva fejlesztenek 1-1 termeket. A marketingre meg vagy nem koltenek eleget, vagy valami total alkalmatlan figura vezeti. Nem tudnak tullepni a regi onmagukon.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák