Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Oneplus vásárlóként is azt mondom, hogy visszahívás még akkor sem lesz, ha ez hardver hiba. Volt már hasonlóra precedens a cég életében egy "tervezési sajátosság" kapcsán, amikor globális visszahívást víziónáltunk, és nem lett belőle semmi. Ezért írtam fentebb, hogy ha 14 napon belül nem jön a javítás szoftveresen, vissza kell küldeni a készüléket, mert jó eséllyel hardveres probléma van, amit a kutya nem javít majd. Szívesen eltörném annak az ujjait, aki gyártásba enged ilyen termékeket, akár szoftveres, akár hardveres a hiba. Ez nem az az ársáv, ahol benyelhető hasonló, ez mégsem egy 30 ezres Sharp vagy Umidigi fos a Gearbestről...
Nem mentve az OP-t, de ha jól rémlik, valamelyik S20 modell is produkált hasonlót, ott elvileg szoftveres úton javított a Samsung (kérdés, hogy ennek van-e bármilyen nem részletezett mellékhatása).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Oké, azt értem, de nem a sorozatgyártás alatt lévő tesztekre utaltam, hanem az élő emberek által végzett, előzetes tesztekre ("aki gyártásba enged ilyen termékeket"). Vélhetően igazad van, későn derült ki a probléma, de ez meg azt erősíti, hogy ha tudnak róla, a szoftver javítást minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire kimegy az első tesztelőknek a cucc. Ja várj, azokat megveszik kilóra, tehát minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire az első végfelhasználó kezébe jut a termék. Mivel ez nem történt meg, marad az, hogy bár tudnak a hibáról, de nem javítják, mert nem rentábilis, a közösség nagyrésze így is elfogadja / nem látja / benyeli. Ugyanez volt az 5-ös kijelzőjével is, kizártnak tartottam akkor és most is, hogy nem bukott ki még a piacra lépés előtt, a házon belüli teszteken, csak már nem akartak ezresével telefonokat újra gyártósorra küldeni, selejtezni.
-
Ricardo
félisten
"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.
Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.
Ez többszörösen visszás.
1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.
A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."
-
exedoc
senior tag
Persze a legrosszabb forgatókönyvre gondoltam, de jut eszembe például az is lehet adott esetben, hogy bizonyos szériás kijelzők, vagy különböző beszállítóktól kapott kijelzők kalibrálása nem sikerült megfelelően. Ez még sanszos lehet, itt valóban a szoftveres megoldás segít, és ott később sem keletkezik kár a megjelenítőben. Ebbe mar nem egy gyártó szaladt bele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bontatlan iPhone 12 64GB Fekete Független/1 Év Apple Garancia/p3372/
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB (közel 3 év garanciával)