Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricardo
félisten
"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.
Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.
Ez többszörösen visszás.
1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.
A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen