Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
válasz Foglalt név #241 üzenetére
Megosztanád velünk, milyen paraméterekkel számoltál? Nekem pl. 30 kWh/100 km fogyasztás mellett is <1200 Forintra jött ki 100 km költsége, ami maximum 2-3 liter üzemanyag, nem 7,5. És ez egy elég durva átlagfogyasztás. Természetesen ha néha messzebbre is mész, akkor a nyilvános töltés drágább lesz, de nem annyival.
Ha havi 1500 kilométerrel számolsz, az napi 50. Szinte az összes villanyautó tudja ennek legalább a dupláját, pesszimista körülmények között is. Tehát elég átlagosan 2 naponta, vagy ritkábban tölteni. Ami abból áll, hogy a garázsba beállva rádugod a töltőt, majd induláskor lehúzod, ez egyenként akár 15-20 másodpercet is igénybe vehet... szóval jó eséllyel kevesebbet, mint amennyit a benzinkúton töltesz.
Az "iszonyatos értékvesztés" meg alapvetően nem több, mint más autóknál hasonló az árkategóriában, avagy egy Q6-os Audi sem egy kimondott befektetés.
"We spared no expense"
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Foglalt név #241 üzenetére
Ühümm. Egy év alatt olyan 350k-t spóroltam üzemanyagom, az autóm pedig épp 2,5 millával ér többet, ha holnap el akarnám adni, mint amennyiért vettem. Iszonyú jó lelkem van.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Füleske
addikt
válasz Foglalt név #241 üzenetére
Ez a bolygómentés a kedvencem, villanyautós még nem vett e miatt autót, de akinek nincs, az bőszen hangoztatja. Tipikus bullshit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs