Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz bambano #82 üzenetére

    mert a nagy truváj az az, hogy vizsgán a diák vizsgázik, nem a tanár. a diák jól felfogott érdeke, hogy tudjon, a tanárnak makkmindegy.
    Úgy értem hogy a tanárt nem érdekli. Egy oktatási intézményben. Azért van ott és kap fizetést, hogy oktatói munkát végezzen. De nyilván, miért is ne szarná le, hogy mennyire jól végzi az oktatói munkáját?

    "A vizsgán aztán odamész reggel 8-ra és van 50 perced leírni egy papírra 15 tételt fejből.": és mit csinálsz a végén 20 percig?
    Ezeken amúgy olyan 20-30% körül volt a siker arány, nyilván mert olyan könnyű volt...
    (Az ilyen beugróknak amúgy annyi célja volt, hogy az emberek többségét ne kelljen szóbeliztetni, mert az sok idő. Egyszerűbb feladni 15 tételt szó szerint, a doktoranduszok egy óra alatt kijavítják az összeset, nulla munkát kell belerakni)

  • Kansas

    addikt

    válasz bambano #82 üzenetére

    Pedig normális helyeken a tanár munkájának az értékét az adja, hány embernek adta át a tudást sikeresen.
    Nem az a dolga, hogy leadja az anyagot, hanem hogy átadja...

    Amiről te beszélsz az a write-only tanítás, ami már a múlt évezred vége felé sem volt versenyképes. Persze 2-300 fős elődásokon nehéz mást csinálni, szóval nem csak a tanerő hibája a formátum. A lesz@rom hozzáállás viszont csak az övé.

    A formátumot és a tartalmat meg lehetne, és meg is kellene reformálni, akkor már tényleg csak a tanáron meg a diákon múlna.
    A cikkben leírt próbálkozás nem tökéletes, nem is jó mindenkinek, mindenre, de legalább egy lépés a jó irányba.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák