- Windows 11
- Hálózatokról alaposan
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Ubuntu Linux
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Muki94
aktív tag
Gondolom ezek után úgy lesz, hogy alá kell írnia a vásárlónak egy papírt arról, hogy a telefont hibátlan állapotban vette át, így a Telekom mossa is kezeit.
-
KTTech
veterán
Ez eddig is így volt... de törésre eddig se volt garancia, ez után se lesz (ahogy folyadék általi sérülésre se, kivétel, ha kifejezetten ilyen jellegű a telefon, azaz a leírásában szerepel a csepp és ütésállóság).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
zoli62
addikt
Ettől függetlenül még mindig az eladót terheli annak bizonyítása, hogy a nem rendeltetészerű használatból eredő sérülés a vásárlás után történt.
[ Szerkesztve ]
-
LordX
veterán
Nem értem mi történt. A user összetörte a telefonját és utána garanciáztatni akarja? Vagy a telefon "magától" összetört? Utóbbi esetben igen, mehet a garancia, bár hogyan sikerül az ilyen? Ütés/vízálló telefon valójában mégse az?
-
Muki94
aktív tag
Galaxy S3 topicban láttam több olyan esetet, hogy a gorilla glass magától elkezdett repedni. Úgy nézett ki, mint egy karcolódás, csak éppen a telefonokat semmilyen behatás nem érte. Ez mondjuk az szerencsésebb eset, mert a Samsung nem szórakozik a garanciával. Ellenben a T tud nagyon kötekedő lenni...
Víz/csepp-, ütés-, porálló telefonok esetén valóban él a gari akkor is, ha mondjuk beázik?
(Az, hogy a csatlakozó le volt-e dugózva, kinek a dolga bizonyítani?) -
LordX
veterán
válasz scyllafren #6 üzenetére
Értem, köszönöm.
-
daenerys
tag
Nekem elszíneződött belül a V3-am a gumírozott fém billentyűzet alatt középen, és nem reagált a nyomásra mindig, ezzel fordultam szervizhez. Hátravitték a szervizesek, szétszedték, majd azt mondták, hogy 15 ezer lesz a javítás, mert beázott a telefon. Szerintük.
Ekkor megfogadtam, hogy nem veszek többé telefont szolgáltatónál... 2007-ben történt, ez volt az utolsó dobásuk, azóta nem is nagyon volt gondom telefonnal! (ami volt, azt meg garanciálisan megcsinálták jól.)
-
rudi
nagyúr
Érdekesek azok a helyzetek is, amikor mondjuk valami miatt betörik az érintőpanel (ugye sok ilyet láttunkmár), aztán hónapokkal később előjön egy kontakthiva vagy elfárad az akku. Ilyenkor a törött képernyő miatt elhajtanak mert sérült a gép még akkor is, ha az akkuhibának ehhez semmi köze.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
leviske
veterán
Egyszerű: Nem kell tőlük telefont vásárolni. Készülékvásárlás szempontjából bőven nagy a választási lehetőség. Van rengeteg online bolt, kismillió GSM szaküzlet, fél tucat üzletlánc, ahol lehet venni kártyafüggetlen telefont és a többségében a részletfizetés ugyanúgy megoldható.
-
bul07
nagyúr
A mobilboltok többségi szürkeinportos valamiket árrul az se jobb
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
MCGaiwer
addikt
-
bul07
nagyúr
Amelyiknél ott van hogy bolt garanciás készülék már kérdéses a forrássa
És szinte minden telefonos boltnál lehet ilyen készüléket talállniFőlleg számít a garancia ha van széria hibája a készüléknek, S2 esetén a beégésre hajlamos kijelző, én már vásárláskor úgy kerestem üzletett hogy Samsung garanciát akkarok mert az a biztos
A homáron nemrég volt erről egy írás
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Gabor tm
tag
Ok, otthon lehet, hogy ez van. Nálunk meg az van amit írtam (Írország).
Emellé jön még az, hogy pl. a sonynál ha csak egy repedés van az érintőn, akkor azt is garanciában cseréljük, de ha egynél több, az fizetős játék.
[ Szerkesztve ]
Áldás, békesség, Túró Rudi mindenkinek!
-
félisten
Mi már 2x megszívtuk velük. először egy LG arena teló volt pár éve,amiről lepottyant a vásárlás után az USB csatlakozót fedő, elhúzható kis műanyag. a 2. elhúzásnál kb, amikor az első töltést akartuk produkálni a telefonnal. Mikor megvettük original a telót ,a bekapcsolás után minden 3-4 beszélgetésnél a folyamatos recsegést hallott a hívott fél. Mikor újra tárcsáztunk minden Ok volt.
Visszavittük a T hez, mondván a hibát hogy gond van a beszélgetésnél. Elvitték hátra , majd 10 perc után azt mondták hogy nincs rajt az USB takaró kis bigyó és beázott a teló. Mondtuk nekik hogy aznap leesett amikor megvettük és a bekapcsolás után még aznap este már produkálta a hibát a teló. elhajtottak minket hogy sajnos nem tudnak mit csinálni, fizikailag sérült.teljesen kiakadtam . fogyasztóvédelem stb, de nem lett az ügyből semmi, mert nem tudtam bizonyítani semmit, ráadásul aláírtam 2 évet.tavaly feleségemnek vettem egy Alcatel telót, olcsóbb kategóriát. 995 modell.Azt a hibát produkálja hogy beszélgetés közben vissza hallod a saját és a hívott fél hangját is, duplán visszhangozva, sokszor érthetetlenül.Ezt nem midig , véletlenszerűen. Bevittük T hez, erre azt mondták ott kell hagynunk a telót, de nem tudnak biztosítani csere telefont, mert mind kint van. itt már kiakadtam. Mikor a szervizes átvette a telót úgy kezdte hogy bekapcsolta, indított egy hívást hogy kipróbálja. persze nem produkálta a hibát. mondtam hogy minden 4-5 hívásnál jön elő. Erre azt mondta azt szó szerint a pofámba hogy azt a k@rva zseblámpa alkalmazást nem érti minek teszi rá mindenki a rohadt telefonra , mert ettől van a hiba., hogy minden szar rajt van.3 db játék volt rá töltve és egy könyvolvasó alkalmazás, és a zseblámpa.
2 hét után jött meg a teló gyárira visszaállítva, de persze a hiba megmaradt . Azóta 3x voltam már bent náluk.( kb 60 km / út) és nem tudták javítani, azt mondták hogy felhasználói probléma meg alkalmazások, és szoftver gond van ,de nincs rá újabb ezért a teló ilyen és ezt így kell szeretni.és ezt úgy, hogy 2 évet aláírtam ismét .
megmondtam nekik hogy akkor miért forgalmazzák a készüléket? erre annyit mondtak hogy a vásárló döntése milyen sz@rt vesz és hogy a készülék így is ellát minden alapvető funkciót,amit kell. a szerződés szerint nem kötelesek cserélni. arról meg hogy a gyár nem frissíti a szoftvert nem tehetnek, mossák a kezeiket. kapják be. lejár most a 2 év és búcsút intek a T-mobilnak.Bocs a kifakadásért, de miden ilyen hírt örömmel olvasok. és azt hittem én vagyok ilyen elcseszett a telefonokkal ,de ezek szerint már több mindenkivel szórakozott a T.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
wwenigma
Jómunkásember
Az alcatel hulladek gyari szoftvere miatt volt olyan amilyen, miutan megvetted sz*rik rád magasról. Engem letiltott FB-n magyar oldala mert el mereszeltem kerni a forraskodot az utolso kiadott romhoz es bizonyitekot mertem kerni arrol hogy a Google nem engedi(ezt allitjak!) tovabbi frissitesek kiadasat az OT995-höz.
Szoval keruljetek ezeket is.
ui: azon a szamon elertek kedves Alcatel Mo. amin mar korabban is csorgettetek.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
hibavissza
veterán
Nem értem, miért vesznek a zemberek részletre telefont. 10 000 Ft-ért már teljesen használható telefont lehet kapni.
Másrészt az, hogy a t és a többi mobilos cég vevőkezelése milyen évtizedek óta ismert.
t-nél nincs gari, vodánál észnél kell lenni a számlázás miatt a telenornál mindkettő....ezektől egy zacskó szotyit nem vennék, ha csak nem muszáj. Ennek ellenére az emberek évekre szerződnek velük....ebben az országban mindenki homokba dugja a fejét csak a színes üveggyöngyét megkaphassa?
Tiszta vadnyugat. -
félisten
Hát igen. végső soron nem is az Alcatellel van gondom , mert elhiszem hogy szar, de egy ekkora cég , mint a T mobil akkor minek forgalmazza ha kiderült róla hogy rossz? Miért nem cseréli vissza ,kárpótolja a vásárlókat?Miért nem jár utána mielőtt behoz egy-egy készüléket, hogy milyen típus hibái vannak, alkalmas e arra hogy kibírjon 2 évet normál használat mellett?
(Persze tudom hogy a pénz miatt -idióta kérdés-csak ezzel az a gond ,hogy egy szar szerződéssel kihúzzák magukat az alól , hogy rossz készülékeket forgalmaznak,Mert nem lehet vele telefonálni, igaz néha jön csak elő ,de általában pont a legfontosabb hívásoknál vagy ha hivatalos ügyben jön hívás )
Azóta megszabadultam már tőle, vettem egy másik kis olcsó készüléket ( Huawei) amivel tökéletesen meg vagyunk elégedve, hibátlan. lejár a hűségidőm és elbúcsúzok a nagy T től ezek miatt az alattomos hülyeségeik miatt és a pocsék szervizhozzáállás miatt.hibavissza (21): mi az előfizetés miatt kötöttünk velük szerződést mert jó ajánlataik voltak. asszonynak meg napi szinten kellett a net a munkája miatt apróságokat átnézni és mindenképpen 4 " körüli készüléket szerettünk volna ez miatt. Sajnos ilyen 10 ezerért nincs.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Vangelis
nagyúr
Nekem most jó tapasztalatom volt.
ARC-S telómat vittem be gaanciába 1,5 év után. Szó nélkül kicseréltek rajta mindent.. mintha új lenne, még azt is ami csak kopott volt!
Igaz várni kellett az alkatrészekre.. de pirospont.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
zoli62
addikt
Én korábban tapasztaltam olyat, hogy T-Pontban egy adott készülékhez nem gyári, hanem bianko garancialevelet adtak. Ilyennel akkor a korábbi szolgáltatóimnál nem találkoztam, ezért újdonság volt.
-
obligat
senior tag
Valami HTC telefonnal mentünk be tesómmal az egyik nagyobb T-pontba, a kijelző széle mindenféle szivárványszíneket produkált. A telefon nem volt leejtve, nem ázott be, első pillanatától kezdve volt rajta fólia és kemény tok.
Jött a szervizes, bekapcsolta, megnyomkodta, mondta leesett és nincs gari.
Mondtam neki, hogy nem esett le (tesóm nem nagyon mert pofázni, illetve lehet nem akart, mert ő az anyázás résznél kezdi felszívni magát, ott még nem tartottunk), erre odahívott egy másik írástudatlant, az is ránézett, az is megnyomkodta, ugye leesett, igen leesett után nem voltak hajlandók foglalkozni velünk.
Mondom nekik hogy de mégsem esett le, és legyenek szívesek ne megfejteni az életemet, csinálják meg, adjanak papírt, írjunk jegyzőkönyvet, vagy csak lennének szívesek párszemközt maradni velem két percre, ha továbbra is kötik magukat a hülyeséghez. Lényeg a lényeg, nem csináltak vele semmit, mondván hogy magától nem romlik el egy ilyen eszköz. Itt már tegeztem az első hülyegyereket és felhívtam a figyelmét, hogy a kondenzátorok például mindenféle külön sokk nélkül tönkremennek, és mi van, ha itt is ez történt, erre nem tudott mit mondani, de elhajtott. Megírattam velük egy jegyzőkönyvet és eljöttünk mielőtt testvérem porig gyalázza őket (kezdett beindulni). Átmentünk egy sokkal kisebb üzletbe, kérdés nélkül írtak egy papírt, adtak egy cserekészüléket, egy hét múlva lesz eredmény, ha a vizsgálat azt mondja teniszetünk a telefonnal nincs garis javítás, ha nem, akkor van. Másnap csörgött a szervízes bátyó, semmi baj, félig lecsúszott a kijelző csatlakozója, gyakorlatilag amíg jó volt az is csak a vakszerencsén múlt, meg hogy jó helyre "kontaktoltak rajta a lábak" ráadásul volt vele valami gebasz már gyárilag, de kicserélte és minden jó, menjünk érte.
Gondolkodtam rajta, hogy az előbbi két parasztot beírom a panaszkönyvbe, vagy csak bemenjek lehülyézni őket, de aztán mást gondoltam. Bementem a főfő T-pontba, előhívattam az üzletvezetőt, meg ezt a két hülyét, leraktam eléjük a telefont, tesség nézzék meg. A jegyzőkönyvből kiderült, hogy ez ugyanaz a készülék, ami szerintük egyrészt leesett, másrészt garanciában javíthatatlan. Most meg jó. Az üzletvezető csak annyit reagált, hogy az urakat kitessékelte, megkérdezte hogyan lett mégis jó a telefon, persze nem mondtam hol és melyik T-pontban, de egy másikban simán befogadták a készüléket ilyen és ilyen feltételekkel, majd kiderült hogy mi a hiba és igenis javítható kb. gyökkető másodperc alatt.
Megköszönte, hogy elmondtam, megkért, hogy ne az iménti két kolléga alapján alkossak véleményt az üzletről, megkínált mindenféle pogács-kávé-stb. dolgokkal, kikísért, majd ellilult a feje és visszament az üzletbe, gondolom üvöltözni a két húgyagyúval.Nem mondom, hogy nem esett jól
--==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--
-
LordX
veterán
válasz hibavissza #21 üzenetére
Függetlenül 10e-ért értelmes telefont? Valami gombos féltéglás szemetet ha arra gondolsz, érintőképernyős okostelefont max használtan az alsó kategóriából.
Kivel szerződjön a user, jóember? 2 év múlva is ugyanaz a 3 szolgáltató lesz (most a Tesco mobile és társai vicceket hagyjuk), kb. ugyanazokkal az árakkal, úgyis ugyanazt fizeted a kiválasztottnak hűségszerződés nélkül is (vagy prepaidben többet), miért fáj ha aláírod, hogy nem mész át máshova. Maximum 1000 Ft-ot lehet éves szinten megspórolni egy új, jobb csomaggal félúton, ez az amit a hűséggel elbukhatsz vs. kapsz mellé egy középkategóriás valódi telefont ingyen (Telenornál legalább is, T-nél ugyanúgy ahogy nézem).
-
KISDUCK
addikt
Elolvastam a kommenteket is és hát elég ürülék dolgok vannak. Nekem szerencsére nem volt még garis dolgom. Én legutóbb több mint egy éve vettem telefont és kötöttem szerződést. A telefont (SE SK17i 40k HUF) egy elektronikai üzletben függetlenül valami hazai szervizes 1 év garanciával, mert nem tetszett, hogy egy telefon mobilszolgáltatónál kártyásan^^ drágább mint függetlenül, van hogy előfizetéssel is. Előfizetést pedig piroséknál kötöttem hűség nélkül. Úgy érzem, hogy ennél jobban nem dönthettem volna. A telefon pedig tökéletesen üzemel szerencsére, csak használatból eredő kopások jelentkeztek a burkolaton és az is még bőven az esztétikai tűréshatáron belül mozog.
Volt olyan, hogy egy alkalmazás miatt megborult a telefonkönyvem, de egyértelmű volt, hogy mi okozza és meg is váltam tőle.
Az meg nagy parasztság, ha a szervizben nem tudják normális hangvétellel fogadni az ügyfelet és még foglalkozni sem hajlandóak velük. -
xmaas
őstag
Hat azert a Telecom se lesz hulye hogy csak cserelgesse meg javitgassa a birka userek altal szetcseszett keszulekeket most ezt komolyan gondoljak ezek ? Ha nincs kulserelmi nyom illetve beazas , akkor persze mese nincs rajuk kell menni ha kekeckednek nincs megallas fogyasztovedelem stb. , de ha tenyleg birka volt a user es szarul bant a keszulekkel azert kelletkezet serules/hiba akkor ne varjon el jotallast nincs mirol beszelni
-
Gusztáv
addikt
Főnököm BB 9900 telefonján kb 3 hónappal a vásárlás után bedöglött az érintőkijelző. Nem vittük el szervizbe, mert nem akarta nélkülözni a telefont + eddig is a gombokkal kezelte. Utána egy évvel el is ejtette, és megrepedt a kijelző. Na akkor ezek szerint ha beviszem, akkor a T-nek kell bizonyítania, hogy a digitalizer azért nem működik, mert repedt a kijelző?
[ Szerkesztve ]
Laci
-
KISDUCK
addikt
Azt hiszem máshogy értelmezed mint kéne. A cikk alapján, az számít, hogy a tulajdonos által okozott sérülés összefügg-e a hibával. Tehát, valami olyasmit akar jelölni, hogy a júzer beviszi a telefont, mert szar a hangszórója, de pl.: a kijelzőt védő üveg mondjuk törött de összefüggés nincs a két dolog között, attól még a hangszórót kötelességük orvosolni. Legalábbis én ezt vontam le.
-
hibavissza
veterán
nem gondoltál még arra, hogy szar játékok meg fészbúkozás helyett beiratkoznál egy könyvtárba?
nem gondoltál még arra, hogy olyan telefont vegyél amire van pénzed?
nem gondoltál még arra, hogy ne szerződj le 2 évre és így, ha nem tetszik valami vagy kedvezőbb csomagot dob ki valaki akkor tudsz váltani azonnal?gondolkozz
-
ZsizsiZsozsó
tag
"Függetlenül 10e-ért értelmes telefont?" Ha nem új telefonba gondolkodik az ember, akkor simán. 5-6 évvel ezelőtt csúcskategóriás Nokiákat, Sony Ericssonokat simán kapsz ennyiért, ráadásul szép állapotút, első tulajdonostól dobozzal mindennel együtt. Az összeszerelési minősége, pedig veri a mai csúcskategóriás iPhone,Samsung Galaxy,Nokia Lumia és társait. És nem vagy sem a T, sem a Voda, sem pedig a Telenor rabszolgája 2 év hűségidővel. Tényleg ennyire naivak az emberek...
The Power Is Yours!
-
kecskebégető
aktív tag
válasz hibavissza #21 üzenetére
Iszonyatosan feketén /fehéren látsz mindent.Pedig a világ ennél sokkal árnyaltabb.Ráadásul butaságokat írsz..
"t-nél nincs gari"-Hogynem lenne miről beszélsz?
"vodánál észnél kell lenni a számlázás miatt ".-Miért is?Soha nem volt gondom a számlázással.
"a telenornál mindkettő."-Ja aha értem tehát tehát többszázezer ügyfelüket vágják át és azok nem veszik észre-Ügyesek.Biztos NSA ügynökök kacc-kacc
Nem mondom valóban vannak hibáik a hazai telekomcégekenek a de a lesarkított ,dühös kirohanásod egyáltalán nem igaz.
Azért meg mert te nem tudsz 10.000 forintnál drágább készüléket venni nem más a hibás....(#32) ZsizsiZsozsó
" 5-6 évvel ezelőtt csúcskategóriás Nokiákat, Sony Ericssonokat simán kapsz ennyiért, ráadásul szép állapotút, első tulajdonostól dobozzal mindennel együtt. Az összeszerelési minősége, pedig veri a mai csúcskategóriás iPhone,Samsung Galaxy,Nokia Lumia és társait..
1.Az 5-6 évvel ezelőtti csúcskategoria pont az akkori igényeknek felel meg.
2.Az alkatrészellátásuk kétséges
3.Támogatottságuk már nincs
4.Szervizelésűk szntén drága
Az összeszerelés minősége meg nem ver semmit.Ez csak a saját véleményed..mindig voltka jobban rosszabbúl összerakott készülékek.[ Szerkesztve ]
Asszonták nekem,hogy szabadujjak meg azoktó a halotttizéktő
-
hibavissza
veterán
-
LordX
veterán
válasz hibavissza #31 üzenetére
Jól van, ügyes vagy.
Mert persze szar játékokkal játszom és fészbúkozom a telefonon. Valójában se játék se facebook nincs a telefonomon. Webböngésző és email ami kell, amit nem ad meg (rendesen) egy hülyefon.
Mert olyant veszek, amire nincs pénzem. Valójában pont tegnap ingyen (azaz bónusz programban 2 év hűségért) adott nekem a Telenor egy Galaxy Trend-et (Nem egy S4, de egy értelmes okostelefon), és még új díjcsomagra se kellett váltani (mert a régi nekem jobb). De persze, nincs pénzem az ingyen telefonra sem.
Mert kijött olcsóbb csomag az előző két évben, amikor a legutóbbi hűséget kötöttem bármelyik szolgáltatónál. Valójában minden új csomaggal többet fizettem volna, mint eddig. Az az előtti 2 évben meg igen, kijött, arra váltottam 2 éve, "veszítettem" vele összesen 600 Ft-ot (kb. fél évig 100 Ft-al kellett volna kevesebbet fizetnem, ha azonnal tudtam volna váltani). Tehát összesen 600 Ft "veszteségért" és 7000 Ft-ért (az első telefon ára) cserébe 2+2 évig volt 1-1 up-to-date telefonom. Ennyiért használtan, jó állapotban levő akármilyen régi telefont sem kapsz.
De OK, történjen hirtelen csoda. Honlap kijön a V/T/x egy olyan csomaggal, ami azzal a forgalommal, ami nekem van 400 Ft-al (~7%) olcsóbb havonta. Buktam kemény 9600 Ft-ot, de hogy használhassam, kéne vennem telefont. 9600 Ft-nál olcsóbbért Galaxy Trend ekvivalens, jó állapotú készüléket lehet ajánlani, tessék.
És akkor még nem volt benne az utánjárással töltött idő se.
Én gondolkoztam. Te?
-
ZsizsiZsozsó
tag
válasz kecskebégető #33 üzenetére
Mindenkinek mások az igényei ez TÉNY. A lehet-e 10eFt-ért normális nyomógombos telefont kapni/nem kapni kommentre reagáltam. Sokan vannak egyébként hozzám hasonlók, akik szívesen megnéznék ezeket a mai csúcskészülékeket igényesen összerakott nyomógombos kivitelben. Csak, hogy a piac nem ezt a trendet diktálja és mielőtt azzal érvelnél, hogy "mi vagyunk a piac, belőlük élnek meg, mi emberek döntöttünk így, mi határozzuk meg az árakat és a többi baromság amit éveken keresztül tanultunk az iskolában"ki kell javítsalak ez tévedés. Nem az emberek, hanem a reklámok és az azok mögött meghúzódó marketing hitette el az emberekkel, hogy ő nekik erre most olyan nagyon szükségük van.
Összeszerelési minőség pedig tény, hasonlíts össze egy 8-10 vagy talán még egy annál, is régebbi teszem azt Nokiát. Nézd meg milyen anyagból készült a telefon előlapja, milyen műanyag technológiát használtak akkor és most, vagy akár rögzítés, anyagminőség, felhasználás szempontjából. Tervezett elavulás ugye-ugye...
Manapság, még a "szarból is várat építeni" elvet követik a gyártók, a minél olcsóbban előállítani és minél nagyobb tételben. Régen azért ez nem teljesen így ment, akkor is voltak spórolások, de nem ilyen mértékben. Visszatérve az összeszerelési minőségre igen is ver mindent, mert ez határozza meg a telefonod élettartalmat. Nem pedig a havi frissítések amik letölthető applikációk formájában érkeznek a telefonodra.A drága szervizelésben se nagyon értek egyet, ez pont olyan dolog mint az autóknál. Egy 20 évvel ezelőtti autóban könnyedén kitudtad cserélni a bal első index lámpát, otthon gond nélkül saját magad egy mainak kínszenvedés hozzá sem tudsz férni, kénytelen vagy szervizbe vinni. Anno ugyan ez volt a mobiloknál is, egy Nokia 5110-nek a mai napig nevetve kicserélem a hangszóróját a kijelző átvezető gumiját és simán veszek bele aksit, ugyanezt egy Iphone5S-nél megnézem hogyan csinálod meg. "3.Támogatottságuk már nincs" Ez egyértelmű dolog ezzel egyet is értek, de mint mondtam a 10eFt-ért nem lehet értelmes telefont kapni kommentre válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
The Power Is Yours!
-
Petyyyyy
addikt
Nem lehet teljesen véletlenül, hogy többek közt ezért ajánlják olyan lelkesen a készülékbiztosítást vásárláskor? Egyből ezzel példáloztak az üzletben, hogy miért tanácsos megkötni: leejted, betörik a kijelző... amiket végül is fedne a jótállási jegy. Vagy tévedek?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Lenry
félisten
válasz ZsizsiZsozsó #36 üzenetére
Nem az emberek, hanem a reklámok és az azok mögött meghúzódó marketing hitette el az emberekkel, hogy ő nekik erre most olyan nagyon szükségük van.
aztán az emberek rájöttek, hogy ez valóban jó.
bármily hihetetlen, de baromi hasznos, hogy bárhol van internetem, és gyakorlatilag semmi olyan netes dolog nem maradt, amit nem tudnék bárhonnan elintézni.
igen, erre igény van. lehet, hogy nem neked. de attól van.Összeszerelési minőség pedig tény, hasonlíts össze egy 8-10 vagy talán még egy annál, is régebbi teszem azt Nokiát.
megteszem, itt van a bal kezemben egy 3310-es, a jobban pedig az N9-es Nokia. a baloldalról minden mozdulatra nyekergés és recsegés meg ropogás a válasz, a cserélhető előlap csodásan lötyög, pont mint új korában. a jobb kezemben egy egybeöntött üveg/műanyagtégla van.
Régen azért ez nem teljesen így ment, akkor is voltak spórolások, de nem ilyen mértékben.
vagy csak nem tudtál róla.Anno ugyan ez volt a mobiloknál is, egy Nokia 5110-nek a mai napig nevetve kicserélem a hangszóróját a kijelző átvezető gumiját
ez 15 éve is bőven az átlagfelhasználáson túli dolog volt, egyébként meg 1 óra alatt digitizert cseréltem az L9-emben, úgy, hogy soha nem szedtem szét érintős telefont. most akkor én vagyok az őstehetség, vagy szimplán te beszélsz hülyeségeket?Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
kecskebégető
aktív tag
válasz ZsizsiZsozsó #36 üzenetére
""ki kell javítsalak ez tévedés. Nem az emberek, hanem a reklámok és az azok mögött meghúzódó marketing hitette el az emberekkel, hogy ő nekik erre most olyan nagyon szükségük van."
Akkor tudod mit hála erdegnek.
Egy mai átlagos 4-4.5" érintőképernyőn ugyanolyan gyorsan és pontosan gépelek manapság mit a régebbi fizikai billentyűzeteken sőt.És ami a legfontosabb minusz egy hibaforrás.A fizikai billentyűzet kopik,lepattog,elhasználódik tönkeremehet."Összeszerelési minőség pedig tény, hasonlíts össze egy 8-10 vagy talán még egy annál, is régebbi teszem azt Nokiát"
Ahogyan alattam írták megtették sőt már én is. Vol Nokia n95öm és most van Xperia Z1em ,Huawei Ascend P6.om ég és föld....Nem az öreg javára."Manapság, még a "szarból is várat építeni" elvet követik a gyártók, a minél olcsóbban előállítani és minél nagyobb tételben."
Ezt ugye nem gondolod komolyan?Mindig volt tömegtermelés..."A drága szervizelésben se nagyon értek egyet, ez pont olyan dolog mint az autóknál."
Ha ez fordúl át ugye abba amikor már hiány van mert öreg a cucc és iszonyat összeg egy alkatrész.sok esetben annyira,hogy megy dísznek a polcra.Egyébként sok sikert használj csak 10 éves telefonokat.Én köszönöm haladok a korral.Főleg úgy hogy évek óta elérhetők az olcsó és mégis jó megoldások.Most komolyan minek szenvedjenek az emberek 10 éves elavult max gyűjtőknek való mai igényeknek nem megfelelő kéászülékekkel amikor 20 rongyért 2 év garis telót akaszt le lassan a hentesnél vagy bárhol ami kiröhögi a te dicsőített retro cuccaid.(Amiket elismerek nem szólok hiszen a maguk korában ők voltak a királyok de a helyén kell őket kezelni szép emlékként.)
És ismét legyél boldg a 10 éves túlhaladott technologiáddal de nehogy már az legyen a kopter aki a mában él.Ne haragudj de nem kell egyből reklámok által befolyásoltnak meg fogyasztógépnek nevezni lenézni embereket mert haladnak a korral...
[ Szerkesztve ]
Asszonták nekem,hogy szabadujjak meg azoktó a halotttizéktő
-
Erre rátesz egy lapáttal ha a sony telefonok a cordonhoz kerülnek, ott nagyon hamar elveszik a gart.
Helllo belló! -
mark77
tag
Nemcsak a szolgáltatónál, hanem a gyári szakszervízben is szemétkednek a garanciával. Sxx szakszervízben ha garanciában kéne fődarabot cserélni egy telefonon, micros USB csatlásba bedugnak egy micro usb kábelt addíg rángatják amíg kiszakad a készülék csatlakozója, azt lefényképezik, és visszadobják, hogy elrontotta a felhasználó. És lehet pereskedni.
Általában a garancia nem érvényes törésre beázásra. Szervizbe adáskor a készülék sértetlenségét dokumentálni kell.
Androidnál a rootolás képlékeny dolog, mert egyes gyártók hajlamosak szemet hunyni felette(amíg meg nem főzi a gépet a felhasználó).Cannibal Corpse
-
llaszlo
veterán
Még egy ráadás, hogy az itteni üzletekben sosem töltik ki a jótállási jegyet. Pedig azt minden esetben kötelesek lennének. Az az indokuk, hogy csak fődarab csere esetén kell. Ez meg egy baromság. Minden javítást kötelesek feltüntetni a jótállási jegyen.
@ZsizsiZsozsó: Menj és tapasztald meg a világot, hogy milyen is az valójában és, hogy hogyan működik. Bármilyen hihetetlen de a reklám igény nélkül nem ad el semmit sem. Ha nem érted a működését, akkor meg tanulj, ahogy írtam az első mondatban menj világot látni.
[ Szerkesztve ]
-
kymco
veterán
A reklám egyik szerepe, hogy megteremtse az igényt. Ha elég gyakran mondják nekik, hogy a mosógép tönkremegy, ha nem használ egy márkás vízkőlágyítót, akkor az emberek ezt előbb utóbb elhiszik, főleg úgy, hogy a reklámban "áldokumentarista" történeteket mesélnek el. Beleültetik az agyunkba, mintha a szomszéddal történt volna, nehogy velem is megessen. A profi szakemberek tudják, hogyan kell nemlétező igényeket felébreszteni az emberekben. A TV shopok is 100%-ban erről szólnak.
Mivel a piac egy-egy szegmense pld mobilokkal hamar telítődik, kell az új igény. Ma olyan gyors szvsz a modellváltás sebessége, hogy nem a vevő diktál igényekkel, hanem a piac gyárt igényeket.
A környezetemben élő műszaki emberek (tehát nem nyugdíjas óvónők, és pékmesterek) sopánkodnak azon, hogy kétévente újra kell tanulniuk a telefonjuk működését. Nem nagyon akarják az innovációt, de annyira elavul, elamortizálódik a telefonjuk, hogy cserélniük kell.
A feleségem sem akar új telefont, pedig az akksit egyre nehezebb lesz beszerezni a régihez... fél attól, hogy annyira más lesz, mint a régi...
Körülöttem az emberek nem akarnak nagy változtatásokat, sőt...
De így nem lehet eladni a telefonokat évenkénti, kétévenkénti cserével...
De lehet, hogy velem is az a baj, hogy nem a tv reklámokból látom a világot.[ Szerkesztve ]
www.refujvaros.hu
-
wwenigma
Jómunkásember
Mire tönkrermegy, a Calgon árából 2 új gépet veszel. Amugy meg legolcsóbb teszkós Csillám vízlágyítóban is ugyanaz van mint a fent említett csodában + havonta 1x 1L 20%-os ecettel 90°C-os gyorsmosást ráeresztel és kész...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
kymco
veterán
Látom, te is a reklámokból ismered a világot, sebaj...
Létezik egy olyan univerzális anyag, ami olcsó, remekül elbánik a vízkővel, környezetbarát, és minden boltban kapható, úgy hívják, ECET.
Egyébként én ehhez a kioktató modorú, alapvetően téves hozzászólásra reagáltam:
"Menj és tapasztald meg a világot, hogy milyen is az valójában és, hogy hogyan működik. Bármilyen hihetetlen de a reklám igény nélkül nem ad el semmit sem. Ha nem érted a működését, akkor meg tanulj, ahogy írtam az első mondatban menj világot látni."A filozófiai kérdésre, mely szerint ma mi van előbb az igény vagy a reklám, a te válaszod az, hogy az igény. Én és számos marketing szakember szerint (már, amennyiben őszintén beszélnek a munkájukról) ma sok esetben a reklám...
A legjobb piaci rés az, mikor te magad kreálsz egy igényt. Hiszen nincs konkurencia... előnyöd van a többiekkel szemben. És vásárlásra indítod azokat az embereket, akiknek eszükben sem volt lecserélni a "régi", "elavult" eszközeiket.www.refujvaros.hu
-
llaszlo
veterán
Attól még, hogy erre vannak más anyagok is a reklámban nem hazudnak, hogy a vízkő tönkre teheti a mosógépet és erre mutatnak egy megoldást. Ennyi, nem igényt teremtenek, pedig te ezt a szerencsétlen reklámot hoztad fel példának amivel baromi nagy bakot lőttél. Mert az igény meg volt nem kellett teremteni csupán egy megoldást mutattak. De megint másról beszélsz, mint amiről én sebaj.
Viszont legalább szépen szétoffolod a topicot.Az, hogy valamiből nincs jobb az nem azt jelenti, hogy igény sincs rá.
Az iPhone előtt is voltak okostelefonok. Tele bugokkal, lassú fosok voltak, az ügyfelek meg szidták, mint a bokrot (személyes tapasztalat nem a reklámban láttam). Az Apple mutatott egy új okostelefont, ami nem azért lett sikeres, mert nem volt rá igény és csak reklámozták már ahol, mert itthon mégcsak iPhone reklámot sem nagyon lehetett látni.[ Szerkesztve ]
-
kymco
veterán
A szétoffolást ne fogd rám, te legalább 50%-ban partner vagy ebben... Nem korrekt ezt pont neked emlegetned.
Lehet, hogy a példa nem teljesen korrekt, mert olyan, hogy 100%-an minden (kekec) igényt kielégítő példa nincs is a világon.
De alapvetően nem volt rossz. Az emberek valamit meg tudnak olcsón oldani, jól és környezetbarát módon. Erre jön egy cég, reklámjában elhinti, hogy az ecet akár károsíthatja a mosógépét (ez tény, büntetett érte a szakhatóság), ami persze nem igaz. Azokban az emberekben, akik eddig jól elvoltak az ecettel, azt építi fel a reklám, hogy akkor védi a mosógépét, ha megveszi azt a bizonyos vízlágyítót és elhagyja az ecetet.Még egyszer leírom, én nem a vitátok tárgyához kapcsolódtam be, hanem azt a filozófiai álláspontodat vitatom, hogy az igény előbb létezi, mint a reklám. Tankönyvekben is tanított módszere a marketingnek, hogy nemlétező igényeket építsenek fel az ügyfelekben, mert ha ez sikerül, akkor lehet kaszálni vele....
Ez tény, és ellentmond annak, amivel te kioktattad a vitapartnered.
Sajnálom, hogy a lényeget nem vetted eddig észre.
Igenis a marketing gépezet és ezen belül a reklám sokszor nagyon tudatosan él a nem létező igények elhintésével...
Ezek egy része halva születik, mert nem rezonál rá a célközönség, más részét megeszi a fogyasztó, és nagyon rövid időn belül saját igényként képezi le azt, ami neki eszébe sem jutott volna soha. Ezért utólag nem könnyű ezeket felfedni, de a kudarcos esetek megmosolyogtató leleplezései lehetnek ennek.
Javaslom, hogy nézz meg egy-két tvshop műsort. Az itt összekontárkodott reklámokban jól tetten érhető ez. A profi, nagy költségvetésű marketingkampányok nem ilyen könnyen leplezhetők le, de ezek sem reménytelenek.www.refujvaros.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest