Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
Kb 4 játékkal a PC gamer ipar ilyen jelentős forgalmat generált. Nem kell ide több száz.
CS:GO, Dota2, LoL, Overwatch. Ezek az eladások ezeknek a játékoknak köszönhetőek, közvetve vagy közvetlenül. Ezekből van verseny, ezek miatt eladhatóak a gamer cuccok.
Mit ér el? Folyamatosan növekszik.
Egy szó mint száz, amikor valóban komolyra fordulnak a dolgok, (versenyek) ott a konzol elbújhat. A konzolos versenyeket úgy hívják bohóckodás. Ez mindig is a PC kiváltsága lesz! #mellveregetsés!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
"OW nem only PC játék.
"
Igen, és az Overwatch World Cup-ot is konzolokon játszották. Ja nem.
Tudod, a konzolt azoknak találták ki akik PC-n, a multiplayer játékokban, mindig a scoreboard alján tanyáztak.
<- kellene egy gonoszabb smile ide, mert ez már nem elég.
Ez a négy játék él és virul. Mi lenne velük? Jahogy a COD:AW senkit sem érdekelt PC-n? Talán nem véletlenül..
A nagy esport játékok köré akkora scene épült már ki ami képes fenntartani egy külön ipart. Ez is egy fontos szempont. Nem csak az AAA címek eladásai.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fred23
nagyúr
"A gamer cuccokat el lehet adni igen. De mi van magukkal a játékokkal? Nem azokon kellene, hogy legyen a hangsúly?"
Idővel a gamer cuccok eladhatósága miatt is lesznek játékok, illetve idővel csak jobb lesz, mint most! A Star Citizen-re lennék kíváncsi nagyon, korábban úgy volt, hogy only pc -ez vajon marad/t is így?
-
MeszesKPT
őstag
"The total PC gaming market was at $35.8 billion, including both premium and free-to-play gaming.
...
Console game revenues were strong at $6.6 billion for 2016, up from $5.7 billion in 2015.
...
Premium game revenues on the PC hit $5.4 billion for the year, not too far off of the $6.6 billion earned across consoles."(Superdata research)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
it Jó éve volt tavaly a számítógépes játékokhoz, esporthoz kapcsolódó hardveriparnak, amelynek mérete már meghaladja a 30 milliárd dollárt.