Új hozzászólás Aktív témák
-
ng0ofy
KORREKTOR
Már csak az sokat dob az élményen és egyben a nehézségen is, hogy fps játéknál (nem tudom ki találta ki a Third person nézetet, remélem eltűnik mire ez a szemüveg kapható lesz boltban) külön mozog a fokusz és a célkereszt.
Jöjjön!
Más: Carmackal készült kb egy éve vagy régebben egy valami interjú, amit olvastam és már abban is ilyet barkácsolt magának, de azt még ő csinálta. Vagy az már ez volt, csak rosszul volt megírva az interjú vagy még nem nyilotkozhatott akkor arról, hogy milyen cég csinálja ezt és azért mondta akkor, hogy ő építette a cuccot? Egyébként nem így nézett ki, az tényleg összeszigszalagozott izé volt (:
maphi666: Aki érzékenyre a sebességre, 3D-re, eddig sem élvezte az ilyen játékokat és érvényesülni sem tudott bennük, szóval nekik mindegy, szerintem.
Igaz, hogy ez nem csak az fps-t fogja feldobni, hanem remélem feleslegessé teszi a már fentebb szidott Third Person külsőnézetet és megreformálja a felülnézetes játékokat is. A SIMS, a Counter-strike, NFS és a starcraft játékosok is profitálhatna a dologból, de az élményben igazi változást egyértelműen a "beleélős", egyes szám első személy, belső nézetes játékoknál fog okozni és a járműszimulátoroknál. (Kinézek a kanyarban a kocsiból oldalt!)
[ Szerkesztve ]
-
ng0ofy
KORREKTOR
Azzal a technológiával, aminek szintén nem jut eszembe a neve, de az asus promózta és a lényege, hogy a monitor alá kell tenni és érzékeli az ujjakat (mindet!) már lehet valamit kezdeni. A kamerákat viszont nem a fejen levő cuccra kell tenni, hogy független lehessen a kettő.
Viszont ha a kezemmel tudom alakítani a tárgyakat, amiket csak egy ilyen fejpántban látok az már tényleg elég durva VR, pláne, ha mindezt vegyítve a vaóságot és a grafikus motor által létrehozott képet művelik. Pl valós helyszínre jelenít meg további tárgyakat.
Játék: horror túlélő a saját házadban!
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz #06658560 #39 üzenetére
Lassu voltam: leap motion