Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
Lesz 15 nap hogy visszajelezzen az ügyfél hoigy ilyen áron nem kéri a szolgáltatást és akkor kötbér nélküól megválnak egymástól.. Már leugotóbbi áremelésnél is ez volt. Ez elég egyértelmű hiszen ha én alárirok egy szerződést egy szolgáltatásra abból meg kiszednek ezt azt és megemelik azt a szerződést meglehet támadni a biróságon Nagyon nem is lenne belőle bonyolult ügy a biró ránéz maga erre kötött szerződést és most ez van.. érvénytelen ennyi..
-
djculture
félisten
Vodánál meg a telenornál is eltekintették ettöl (csak figyelni kell majd a határidőre) szerintem itt is ez lesz, ha nem akkor a telekomot akár be is mószerolhatják a hatóságnál és nemhiszem hogy hiányzik nekik ujabb több tizmillás büntetés.
Föleg amit irtatok hogy kiszedik a dijcsomag részét képező szolgáltatást, ez tuti bukta ebben a formában. Vagy a hűséggel renmdelkezőknél nem szedik ki vagy felmondják a szerződést és az ügyfelet értesitik a lehetőségeiről. A vezetékes üzletágnál igy ment mindig is, most is épp a régi adsl csomagokat megszünteik.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Én már akkor is mondtam neked hogy hazánkban perpillanat hülyeség a havidijas dijcsomag mobil szinten.
Dominónál ha nem jön be kivágom a kukába ha lebeszéltem róla a lét és a kutya se szól hozzám. Havidijasnál meg lehet reménykedni hogy 2 hónap múlva nem kell e x százzal vagy ezerrel többet fizetni ugyanazért.. -
djculture
félisten
Vodánál pedig igy volt aki vodás tudhatja ugy 1 hétig bárkinek engedték a szerződés megszüntetést. 1-2 éve lehetett max majd ha ráérek megkeresem voda topikba meglehet találni.
Ugyanaz megvolt a telenornál is, akkor volt ez a móka mikor először kényszerűltek a telekom adó miatt emelgetni. Telekom meg max elenged a kötbért már akkor is jól jár mindenki[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz zzoltan2014 #26 üzenetére
Hát ja az biztos mai nap végigjártam pár multit tegnap végignéztem mindhárom szolgáltató telefonárait. Függetlenül olcsóbban lehet telefont venni perpillanat egy csomó márka meg típus esetén... Elég nevetséges ez.
-
djculture
félisten
Kiderül ha válaszolnak. Szerintem ha egy x áron kinált előfizetésböl kiszednek egy szolgáltatást az eleve szerződés módosítás amit vagy elfogad az ügyfél vagy nem. Nem kötelezhetnek hogy csökkentett szolgáltatást használjon tovább valaki aki a teljesre kötött szerződést. Az ár módosítás más kérdés ott még lehet rá okot találni .
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Csak azt felejted el hogy az eu-ban létezik egy olyan tervezet hogy európai távközlési étjárhatóság és ezt 5 éven belül megakarják valósitani (transzeurópai távközlési hálózat), akkor majd bárki köthet egy másik eu ország szolgáltatójával is szerződést. Tehát ez a itteni rablás nem sokáig fog menni tesz róla az eu bizottság, a roaming dijakat is ők szorították normális szintre emlékszem még pár éve 1000-2000forintos dijak is voltak.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz zzoltan2014 #93 üzenetére
Én is csak azért hagytam meg a vezetékest mert analóg és bármikor működik. A mobil hálózat meg nem, mert csak ebben az évben volt kettő több órás kihagyás mikor sekép sehang nem volt.
2013-ban meg vagy 10 ilyen eset volt[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz vittorio7 #98 üzenetére
Itt is akarták már , én mondtam hogy akkor nem kell telefon viszont látásra (meg a netet is átviszem akkor másik szolgáltatóhoz) mert riasztó is azon van. Most 2 évig biztos hogy meglesz még mert garantálták számomra. Én már vagy 20 éve ügyfelük vagyok különösebb bajom nincs velük, néha keménykednek visszakeménykedek marad ugy ahogy nekem jó.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Bogyó bá' #103 üzenetére
Az egy olyan helyen ahol öregek vagy és betegek vannak alkalmatlan hulladék, kell alá szüntmentes és még akkor se biztos hogy tudsz telefonálni rajta ha baj van.. Mobiltelefonra megint nem lehet számitani, ha csak nem veszel mindhárom szolgáltatótól hogy valamelyik csak működik az adott pillanatban Régen évek múltak el úgy hogy nem volt olyan hogy elment a hálózat mostanában éves szinten több ilyen eset van.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Bogyó bá' #110 üzenetére
2 év hűséggel
1150 Ft az alap telefon csomag nem több ezer... Vészhelyzeti telefonnak nekem ennyiért megéri, bármi van fater tud telefonálni. Mondom bánná a fene ha a mobilhálózat a régi megbizhatóságával rendelkezne de nem így van sajnos..
Ezért nem is értem sokszor órákra megszakad a mobil szolgáltatás az ország nagy részén és ezért a szolgáltatásért egyre többet kérnek..[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Barthezz2 #178 üzenetére
Még vitakoznak róla hogy fog megvalósulni, egyik változat hogy az egész europai hálózaton bármilyen eu-s szolgáltatóval köthetsz szerződést a másik változat hogy az összes europai szpolgáltatóra meghatároznak egy vagy többféle szolgáltatáscsomagot amit egyforma nettó áron kell adni (maximum a különbőző országokban lévő forgalmi adó mértékével lehet más az ár)
'
Jövőre minden, az Európai Unió területén működő mobilszolgáltatónak kötelező lenne egy az egész Unió területén egységes díjakat biztosító havidíjas díjcsomagot kínálnia - így képzeli el az európai szakpolitika a roamingdíjak teljes eltörléséhez vezető út első nagyobb mérföldkövét.'Így is úgy is vége lesz a rablások időszakának ha ez megvalósul..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Vangelis #192 üzenetére
Érdkes tekintve hogy:
"A fenti díjemelés az Általános és Domino Üzletszabályzat 9.2.1. pontja szerinti kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatnak minősül. A kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlat akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül az Általános és Domino Üzletszabályzat 9.2.1. pontjában rögzített módok egyikén kifejezett, tevőleges magatartással elfogadta. Továbbá az Eszr. 15. § (5) bekezdése és az Általános és Domino Üzletszabályzat 9.2.1.6. pontja alapján díjmódosítás esetében a nyilatkozattétel fenti határidőn belüli elmulasztása is elfogadásnak minősül, ha a Szolgáltató az Eht. 144. § pontjának megfelelően tett eleget értesítési kötelezettségének. E határidőn belül a fenti módosítással érintett előfizetőnek lehetősége van más díjcsomagot választani a mindenkori Díjszabásban szereplő díjcsomagok közül, a választott díjcsomag feltételei szerint. A Szolgáltató általi felmondásra az Általános és Domino Üzletszabályzat 12.6. pontjában foglalt rendelkezések irányadóak."
Na pont a feketével jelzettet én úgy tudom jogszabály tiltja..
-
djculture
félisten
-
djculture
félisten
Engem nemérint de az biztos hogy ha ez van leirva a jogaszabályban hogy kihirdetéstöl számitva 15 nap (még azt is tartalmazza a jogszabály hogy miként kell ezt megtenni) akkor nyilatkozhatnak bármit ez így van. Ha elhajtanak akkor jelezni kell hogy jogszabály ellenes amit csinálnak és a feosznál lesz jelezve.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
SZERZŐDÉSMÓDOSÍTÁS 3 ESETBEN
A törvény három esetben ad jogosultságot az egyoldalú szerződésmódosításra a szolgáltatónak.
• Az egyik legkézenfekvőbb az az eset, amikor a módosítást jogszabályváltozás vagy hatósági döntés indokolja.
• Második eset, ha bekövetkeznek bizonyos, egyedi előfizetői szerződésben vagy általános szerződési feltételekben rögzített kikötések. Nagyon fontos azonban, hogy - jogszabály, vagy elektronikus hírközlésre vonatkozó szabály eltérő rendelkezése hiányában - az így hatályosult módosítás a szerződés feltételeinek lényeges változását nem eredményezheti (lényeges módosítás például a szolgáltatás igénybevételének feltételeire, vagy minőségi célértékeire vonatkozó változtatás).
• Az egyoldalú szerződésmódosítás harmadik esetköre, amikor a körülményekben bekövetkezett lényeges változás indokolja a módosítást. Ez lehet akár a szolgáltatásnyújtás külső, objektív körülménye, mint például vis maior, vagy a szolgáltatott műsor szolgáltatón kívül álló megszűnése, de ebbe az esetkörbe sorolható a szolgáltatón belüli, szubjektív körülmény is, tipikusan ilyen például az előfizetői díj megváltoztatása.
Tekintettel arra tehát, hogy az előfizető ezekben a módosítási eljárásokban közvetlenül nem vehet részt, érdekei védelmének más módon kell érvényesülnie. Az egyoldalú szerződésmódosításoknál az előfizetői vagy fogyasztói érdekvédelem a szolgáltató velük szemben keletkező értesítési kötelezettségében, illetve az előfizető azonnali hatályú felmondási jogosultságában jelenik meg.
ELŐZETES ÉRTESÍTÉS
Az előfizetőket az általános szerződési feltételekben bekövetkező változásokról 30 nappal a módosítás hatálybalépése előtt értesíteni kell. Az előzetes értesítési kötelezettség nagyon fontos követelmény a szolgáltatóval szemben, mert így az előfizetőnek elegendő ideje van arra, hogy átgondolja, továbbra is megéri-e számára a szolgáltatás igénybevétele. Az értesítésnek tartalmaznia kell az ÁSZF módosított rendelkezéseiről, a módosítás időpontjáról, a módosított ÁSZF elérhetőségéről, módosított díj összegéről, az egyoldalú szerződésmódosítás okáról, valamint az előfizető felmondási lehetőségeiről szóló tájékoztatást. Az előzetes értesítési kötelezettség nem vonatkozik a szolgáltatóra, ha a módosításra új szolgáltatás bevezetése miatt kerül sor, és a már nyújtott szolgáltatásra vonatkozó feltételekre a módosítás nem vonatkozik, vagy a módosítás kizárólag valamilyen előfizetői díjcsökkenés miatt vált szükségessé.
A szolgáltatók az előzetes értesítési kötelezettségüknek több módon is eleget tehetnek: közvetlen, postai úton feladott, vagy elektronikus levélben, egyéb elektronikus hírközlés útján, valamint országos vagy megyei napilapban legalább két alkalommal feladott közlemény útján. A felsoroltak mellett az ügyfélszolgálatokon is közzé kell tenni a tájékoztatást.
A kábeltelevíziós szolgáltatók számára lehetőség van arra, hogy a szolgáltatási csomag összetételét, illetve a szolgáltatás díjának emelését nem érintő, az ÁSZF-ben bekövetkező változásokról az értesítést az értesítendő előfizetők köréhez igazodó terjesztésű, ingyenes időszaki lapban feladott értesítés útján, vagy valamennyi előfizetője számára ingyen elérhető információs csatornáján legalább 15 napig, naponta legalább 3 óra időtartamban tegye közzé.
Az országos napilap útján történő értesítési mód csak abban az esetben megengedett a szolgáltatónak, ha az ÁSZF-ben bekövetkezendő változásokról kívánja az előfizetőit értesíteni. Ha az egyoldalú módosítás az egyedi előfizetői szerződésben fog bekövetkezni, előfizetőit közvetlen megkeresés útján köteles tájékoztatni.
Amennyiben az előfizető, illetve a szolgáltató között vita alakul ki azzal kapcsolatban, hogy a szolgáltató megfelelő időben és módon eleget tett-e értesítési kötelezettségének, mindezek bizonyítása a szolgáltatót terheli.FELMONDÁS AZONNALI HATÁLLYAL
A szolgáltató egyoldalú szerződésmódosítása esetén az előfizető élhet a szerződés felmondásának lehetőségével, mégpedig azonnali hatállyal az értesítést követő 8 napon belül. Ha a szerződésmódosítás hátrányos rendelkezéseket tartalmaz a fogyasztó számára, az értesítéstől számított 15 napon belül mondhatja fel szerződését.
A fenti rendelkezés alól kivételt képez a hűségnyilatkozattal kötött szerződések egyoldalú módosításának esete, vagyis amikor az előfizető korábban arra vállalt kötelezettséget, hogy a szolgáltatást egy bizonyos időtartam alatt veszi igénybe, és a szerződését is az ennek fejében kapott kedvezmények miatt kötötte. Ha a szerződésmódosítás a hűségnyilatkozat ellenében kapott kedvezményeket is érinti, és az előfizető él felmondási jogosultságával, a szolgáltató a felmondást követő időszakra járó kedvezmény összegét nem követelheti az előfizetőtől, viszont amennyiben a módosítás az így kapott kedvezményeket nem érinti, és az előfizető ennek ellenére él a felmondási lehetőségével, köteles a szolgáltató által követelt jogkövetkezményeket megtéríteni.
Amennyiben az előfizető a tudomására jutott egyoldalú szerződésmódosítást követően nem nyilatkozik, azaz nem él felmondási jogával, a szerződésmódosítást az előfizető részéről elfogadottnak kell tekinteni, amennyiben a felek erről az előfizetői szerződésben előzetesen megállapodtak. A nyilatkozattétel elmulasztása nem minősülhet olyan szerződésmódosításra vonatkozó ajánlat elfogadásának, amely az előfizető számára többletteherrel járó, a már meglevő szolgáltatáshoz kapcsolódó új, illetve kiegészítő szolgáltatás megrendelését eredményezné.
Szerintem ezt átolvasva tisztában lehet mindenki hogy miként kell eljárnia..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Itt ami döntő kérdés hogy ez a változtatás a kapott kedvezményeket érinti vagy nem.érinti. Ez a jogászoknak szóló szép feladat. Míg a szolgáltató mindig meg akarja magyarázni hogy ez nem érinti hisz továbbra is megkapod a kedvezményeket a másik oldalon meg az ügyfél tudja bemutatni hogy ő nem erre a szolgáltatásra vállalt x év hűséget. (pláne az amikor kiszedik a mobil tv-t egy szolgáltatáscsomagból az garantáltan nyert ügy)
2012.ben mondom simán elengedték az embereket kötbérezés nélkül: [link][ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Napfénysüti #294 üzenetére
Telenornál eleve 25 forintos kapcsolási díjat rebesgetnek ... Lehet jobb lesz ha átszokunk füstjelekre
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz korcsillio #324 üzenetére
-
djculture
félisten
válasz korcsillio #326 üzenetére
Nincs mit. Hát nekem se lesz, már múltkor az ügyfélszolgálatos ezt hajtoitta hogy milyen jó mert hamar belehet fizetni a lét.
Ja a fizetési időpont fogalma is megváltozik ugyanis azt a időpontot jelőli majd amikor a szolgáltató számláján megjelenik az összeg nem az amikor elmászik az ember a postára és befizeti vagy átutalja a számla ellenértékét.
Erre se árt figyelni mert ha nem figyel valaki már az e-pack kedvezmény a kötvetkező számlánál megy is a levesbe.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5