Új hozzászólás Aktív témák
-
-szp-
aktív tag
Nem ennyire egyértelmű a helyzet, ha közben a telefont is tőlük vetted részletre. Például aki karácsonyra lepte meg magát egy részletre vásárolt, akciós - csomaghűséges - telefonnal, az nehéz helyzetbe kerülhet, ha kifizettetik vele egyösszegben a készüléket. Egyelőre azonban csak találgatunk, várjuk meg, mit mond a Telekom.
<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->
-
Vangelis
nagyúr
Velem már próbáltak kötekedni a készülék kedvezmény miatt.
Azt modta az üfsz, hogy ez nem olyan sok emelés....
Igaz csak előfizetésre van hűségem, díjcsomagra nincs..., mert ecoXs-el vettem.
De akkor is kapják be!!! Nem akarok 2000ft felett fizetni..
E-PUCCK meg nekem nem jöhet szóba!Próbálnak arra hivatkozni, hogy akkor kiszámlázzák a készülék kedvezményt.....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Mr President
senior tag
válasz djculture #11 üzenetére
Érthetetlen és felháborító. Nem hogy csökkentenék az árakat, főleg a mobil net árát.
Akkor ha holnap veszek egy csúcs telót, kedvező áron olyan csomagban ahol változás lesz, és miután megtörtént az áremelés visszamondhatom az előfizut, enyém az egyösszegben olcsón vásárolt készülék?
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
MODERÁTOR
válasz djculture #11 üzenetére
Mitől? Hogy a részletre vásárolt telefont kifizesse az ügyfél? Az elég hihetetlen. Az egy dolog, hogy a szerződést fel lehet mondani, de attól még ki kell fizetni a részletre vásárolt telefont.
(#20) Mr President: dehogy is. A készüléket ki kell fizetni, csak az előfizu mondható le következmények nélkül. És persze ha lemondod az előfizetést, a készüléket már egy összegben kell kifizetni.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz djculture #25 üzenetére
Az a telekom adó miatt volt, most más a helyzet.
(#27) Mr President: nem, mert a 99k engedményes ár, és ki kell fizetni az árkülönbséget. És csak akkor mondhatnád fel úgy, hogy nem kell kifizetned 2 évre az előfizetést, ha az alatt az 1 nap alatt emelnének (ill. jelentenék be az új emelést).
[ Szerkesztve ]
***
-
addikt
válasz djculture #77 üzenetére
Remélem egy csomóan átpártolak.
Ezeknek a díjaknak inkább lefelé kellene menni, az évek során. Mivel már a hálózat is ki van építve maximálisan, csúcs minőségben. Amit csak karban kell tartani.
Arról nem is beszélve hogy iszonyat mennyiségű telefont adnak el, hűség idővel.. -
Bogyó bá'
nagyúr
-
-
taranis
addikt
válasz djculture #277 üzenetére
Szerintem érinti, eleve csak és kizárólag azért írtam alá hűséget, hogy olcsóbban hozzájussak a telóhoz, más kedvezmény nem is volt (legalábbis a hűségből eredően). És gondolom az emberek 99%-a hasonló okból köt hűségszerződést, így aztán okosan van ez megfogalmazva. Mindamellett a gyakorlat meg valóban azt mutatja, hogy el szokták engedni az ügyfeleket ilyen esetben kötbér nélkül, tehát meg kell próbálni, de az ÁSZF alapján rajtuk múlik, hogy engedik e, szerintem.
colorizer.net
-
Malachi
addikt
válasz djculture #327 üzenetére
"ugyanis azt a időpontot jelőli majd amikor a szolgáltató számláján megjelenik az összeg" - és azt az ügyfélnek honnan kellene tudnia, mennyi az átfutás? ennél valami sántít. azt írják a számlára, ameddig fel lehet adni, vagy akkor az eddigi határidőket hozzák előre 2-3 nappal, egyébként félrevezető lesz az egész.
[ Szerkesztve ]
-
-