Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz .Szaki. #38 üzenetére

    Mondjuk erre instant lehetne lecsapni a labdát, de inkább nem teszem :B

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Tikakukac

    titán

    válasz .Szaki. #43 üzenetére

    Igen, nos, mindig oda futnak ki ezek a topikok vagyis ez a téma, hogy ha le van adva márkaszervizbe és legalább pusztulat drága a szerviz, mert oda aztán iszonyatosan szűrve van milyen alkatrész kerül be, akkor az a meló garantáltan a lehető legfelsőbb szintű javítás vagyis hát cserealkatrész lesz beépítve. Ha pedig bármilyen fennakadás van, ott a percen írják meg a csereigazolást vagy adják az új eszközt és nincs cécó.
    Azt gondolná az ember így lesz.

    Ez itt a gond, hogy ez az, ami nem működik. És akkor erre lehetne sajnos sorban állítani a helyi írásokat is akár, vagy a saját tapasztalataimat, mivel már egy ideje közel a fele iroda macbookot használ és iphonet, hogy konkrétan Telemax szinten bírják pörgetni az embert 1-2-3-4-5 körön át, de elismerni, hogy ők erre képesek, tanusítvány ide-oda vagy szimplán annyira javíthatatlan gyári technológiával az eszköz, hogy újat kéne adniuk... na azt nem.

    Az a baj, hogy még mindig irgalmatlan oximoronok vannak ebben a rendszerben. Itt a "zöld" vergődés, javíthatóság, javítás meg "itt majd mi a kukidat is selyemágyban tároljuk, olyan lesz" érzés propagálása a probléma. Ez szimplán egy hazugság, csak 5cm vastag mázzal le van öntve, hogy ne üvöltsön.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • azbest

    félisten

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    egészen egyszerűen nem így működik. Alsó hangon el kell fogadniuk egy szabályzatot, ami nem az ügyfélnek, hanem az applenek kedvező megoldásokat tartalmaz. Aztán csillagászati áron bérelni az appletől áldásadó gépet.
    Nem látjuk milyen szerződés van az apple és a hivatalos szerviz közt. Viszont jó eséllyel kevésbé honorálják, ha garanciális csere egy készülék, mintha nem csere vagy nem garanciális. Az alkatrészellátásról pedig már írtam, könnyen lehet, hogy nem tarthatnak készleten alkatrészt. Bár lehet az eu-ban kénytelenek lazábban csinálni, mint az usában.

    Alapvetően nem jótékonysági intézmény egy szerviz. Szóval, ha olyan körülményeket teremt a gyártó, hogy ne érje meg az ügyfél számára ideális megoldást választani, akkor nem azt választják, nem fognak ráfizetni, hogy jó fejek legyenek.

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    Ezzel szemben ott van ismerősöm, akit fentebb is említettem és akkoriban legjobb barátom volt. Az összetört 5S-t mindenáron rám akarta tukmálni, hogy cseréljem ki neki a kijelzőjét, ő majd rendel egy kitet kínából, f@sza lesz. Két órát szenvedtem vele és természetesen nem lett jó, mivel gagyi volt az alkatrész, később utánanéztem, akik onnan rendeltek ahonnan ő, 10-ből 8 esetben jártak ugyanúgy, mint én.

    Az gond, hogy azt nem látod, hogy ez nem az ok, hanem az okozat. Gyönyörűen kicserélhetted volna azt a kijelzőt egy faszára, ami passzol, ami működik, aminek nem fakul a képe, ha tíz fokot döntesz a telefonon, kicserélhetted volna egy eredetire és a haverod ott helyben élvezett volna. De nem tudod, mert nem tudsz sehonnan vásárolni egy eredeti kijelzőt ahhoz a kibaszott telefonhoz...

  • Tikakukac

    titán

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    Szumma: igen a márkaszerviznek mindig egyszerűbbnek kéne lennie. De sajnos nem az és ez itt a gond.
    Mert én viszont az iparban is dolgoztam és azt kell mondjam, nem kevés olyan embert ismerek, aki különb munkát végez mint a legtöbb nagyra tartott márkaszerviz, csak ugye neki nincs tőkéje ekkorában játszani.
    User oldalról jobb lenne, olcsóbb lenne, közvetlenebb lenne. De mivel valaki szeret belefingani a nulláslisztbe az alkatrészekkel elég keményen, lásd Apple, így marad a kínos fórumbejegyzések törlése, youtube csatornék fenyegtése stb. ha ennek hírt adnak mások.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Tikakukac

    titán

    válasz .Szaki. #56 üzenetére

    Úgy, hogy mondjuk meg kéne nézni az elvégzett munkát és azt, ki és milyen anyagot ad ki a kezei közül. Ennyire egyszerű. Ha nekem sikerül pár személyes találka meg némi utánakérdezés után megállapítani egy szervizről, hogy okádás vagy vérig profi, akkor tippre menni fog ez az Applenek is.

    De mivel itt a cél az, hogy legális pénznyomdát nyissunk, nyilván a kutyát nem fogja érdekelni. Money, money, money.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • azbest

    félisten

    válasz .Szaki. #56 üzenetére

    A felhasználót védeni? Hát erre valók azok a törvények, amelyek a jótállást előírják.
    A felhasználó pedig szavazhat a saját élménye szerint. Aki fillérszabó, az bugrishoz megy. Akinek meg minőségi munka kell, az minőségi helyre.

    A gyártó cégnek semmi érde sincsen a felhasználó védemlében. A cégnek a költő vásárló kell, nem pedig a supportot kérő ügyfél, utóbbi csak kiadás, amin spórolni kell. Supportkor csak arra jó az ügyfél, hogy eladjanak neki más szolgáltatásokat, termékeket is.

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz .Szaki. #56 üzenetére

    A kérdés csak az, hogy akkor hogyan lehetne védeni a felhasználókat azoktól, akiknek viszont volt tőkéje akkorában játszani, hogy megnyisson egy "KendácsMűvek" szervizt, nem ért hozzá, és felajánlja, hogy megcsinálja "okosba' "? Ennek itthon mindig lesz keletje sajnos! Esetleg az értékelések segíthetnek ebben, de ez sem minden esetben igaz.

    Őt védi a jogszabály (249/2004. Korm. rendelet az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról):

    1. § * (1) Ha a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés tárgya a fogyasztó által megrendelt, a Mellékletben felsorolt javító-karbantartó zolgáltatás (a továbbiakban: szolgáltatás), és a szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és az anyagköltséget is magában foglaló díja a húszezer forintot meghaladja, a szolgáltatást nyújtó vállalkozást jótállási kötelezettség terheli. A jótállásból eredő jogokat a szolgáltatás tárgyát képező dolog (a továbbiakban: dolog) tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

    2. § (1) * A jótállás időtartama hat hónap. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

    3. § (1) * A vállalkozás a szolgáltatás díjának átvételekor vagy a dolognak a fogyasztó vagy megbízottja részére történő átadásakor jótállási jegyet köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák