Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz .Szaki. #43 üzenetére

    Igen, nos, mindig oda futnak ki ezek a topikok vagyis ez a téma, hogy ha le van adva márkaszervizbe és legalább pusztulat drága a szerviz, mert oda aztán iszonyatosan szűrve van milyen alkatrész kerül be, akkor az a meló garantáltan a lehető legfelsőbb szintű javítás vagyis hát cserealkatrész lesz beépítve. Ha pedig bármilyen fennakadás van, ott a percen írják meg a csereigazolást vagy adják az új eszközt és nincs cécó.
    Azt gondolná az ember így lesz.

    Ez itt a gond, hogy ez az, ami nem működik. És akkor erre lehetne sajnos sorban állítani a helyi írásokat is akár, vagy a saját tapasztalataimat, mivel már egy ideje közel a fele iroda macbookot használ és iphonet, hogy konkrétan Telemax szinten bírják pörgetni az embert 1-2-3-4-5 körön át, de elismerni, hogy ők erre képesek, tanusítvány ide-oda vagy szimplán annyira javíthatatlan gyári technológiával az eszköz, hogy újat kéne adniuk... na azt nem.

    Az a baj, hogy még mindig irgalmatlan oximoronok vannak ebben a rendszerben. Itt a "zöld" vergődés, javíthatóság, javítás meg "itt majd mi a kukidat is selyemágyban tároljuk, olyan lesz" érzés propagálása a probléma. Ez szimplán egy hazugság, csak 5cm vastag mázzal le van öntve, hogy ne üvöltsön.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák