Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Parallaxis #48 üzenetére

    Az a szerviz, amelyik fel van készülve szakmailag és eszközileg is, az bizony fel tud kerülni az Apple szervizek listájára és kap alkatrészt.

    Apró piciny gond, hogy az a szerviz, amely tényleg jó szerviz az nem akar apple szerviz lenni egyáltalán. Mert nem vinné előre az életét (sőt, épp ellenkezőleg), mert csak bizonyos alkatrészt kap (ami kéne, azt pont nem), nem mellesleg olyan műveleteket, amit jelenleg rutinszerűen csinál, a szerződése alapján a továbbiakban tilos lenne csinálnia. Nem szerviz lenne belőle, hanem átvételi pont, aztán a cuccok felét küldhetné tovább valami felkent akárhová, vagy mondjuk cserélheti az egész készüléket egy refurbishedre. És akkor ott van még az elvárt forgalom, hogy milyen és mennyi adatot kell átadni az apple-nek (és ezt pl. nem csak odakint csinálják, én pl. tudnék nagykerből apple terméket vásárolni, és el is adhatnám. Az év eleji jótállási feltételek változásakor jött a körlevél, hogy amennyiben a hibás terméket a vevő hozzám hozza vissza és én viszem be a márkaszervizbe, akkor átvételi feltétel a vevő neve, email címe, telefonszáma. Szerintem meg a JBQA-at, és mocskosul semmi közük hozzá, kapnak egy rosszat garjeggyel, javítsák meg, aztán vissza szépen a kezembe.)

Új hozzászólás Aktív témák