Új hozzászólás Aktív témák
-
Eastman
őstag
Kerítéseteketen bemegy a macska!
mephi666
De hát orral álltál rá a bmw-vel, nem?
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Tél volt, hó esett és jöttek az ünnepek. Télen Trabival megyek reggel fél hétre dolgozni. Nagy kabátokban ülök bent, éjjel friss hó eset, akkor is sztálingózik vízszintesen éppen. Csóka utca zsákutca, XI. ker, a villamos-remíz mellett. Látom Feri bácsit a fémnyomót, éppen száll le a villamosról kabátokban, kurv@ hideg volt. Megállok a sarkon, szálljon be Feribá! Beül, beba××a az ajtót, jobb kézben fogom a
kilincsetváltókart, nyomom a gázt, 1-2-3-4, utca végén Y-ban két nagykapu. A mi cégünké nyitva már, öt centi szűz hó mindenhol. Kitekerem a kormányt jobbra, csúszik be az eleje a kapun, rakom rükvercbe, azért, hogy tolatva az utcával párhuzamos falra álljak, mert az udvarba csak a górék parkolhattak.Rükvertz, ugrok le a kuplungról, késésben vagyunk.
Feri bácsi csak ennyt mondott a kabátok, sapkák alól a sötétben; Sok lesz.
Oda is vertem a hátulját a falhoz. De akkora szerencsém volt, hogy a Trabi legkülső hátsó pontja a csomagtartó krómozott zárja-gombja. És mivel a zár éppen nyitva volt, nem szakadt be az egész papundekli csomagtető, hanem a fal benyomta a gombot és csak egy kedilekk hátsólámpát kellett vennem másnap a bontóban.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Az első főnököm anno a karcmentes piros Calibráját rakta tetőre. Azóta sem értjük hogyan.
Monnyuk ő olyan interaktívan nyomkodta a gázpedált, hogy mindig úgy éreztem magam mellette, mintha hintalovon ülnék. Egy kis zacskó volt a zsebemben olyankor.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Nagyon szerettem, millió sztorim van vele. Meg lehetett táncoltatni a könnyű seggét téli estéken, az biztos. Üres teszkó parkolókban pörgettem a friss havon sokszor. Aztán amikor kibillent az egyensúlyából, az első kerekek egyenesen kihúzták a bajból gázadás után. Hozzáteszem, hogy drift-szezonban mindig nagyon-nagyon jó téligumikat raktam előre.
Hátulra meg szr nyárikat.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Nem láttam még olyat.
Most a legnagyobb funky a témában, a négyütemű Trabi visszaöregítve.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Nekem csak limóim voltak. Röhögtem minden reggel a Kedilekk-lámpákon, mikor mentem az autó felé.
A kombinak annyira nem állt az jól.Jó volt, jó volt a Trabi, csak nem szabadott vele elesni.
Pengeélen táncolt vele az ember minden nap.+ mephi
13-as kulcs és egy laposcsavarhúzó a gyári szerszámkészlet.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
+ Franco
Ja, hát ha az életvédelmi szempontoktól eltekintettél, tökéletes volt minden
remásra.Közben a Svarcvald-klinikben meg megnéztük azt, hogy milyen autónk nincs.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Trabant az legyorsult minden akkoriban elérhető autót.
Jó kis játékszer volt a maga idejében.Ezen felül;
egy régi barátom Bódvaszilason élt, az erdészetben dolgozott kb. negyven éve. Azt mesélte, hogy voltak télen olyan napok, amikor Trabanton kívül semmi mással nem tudtak felmenni a erdőbe, mert minden más jármű elakadt. A Trabi olyan könnyű volt két személlyel + két láncfűrésszel is, hogy nem merültek el vele a hóban. Ha mégis, ketten arrébb tették az elejét és mentek tovább. Persze alsó köténylemez le, hólánc fel.
Niva, Uaz elakadtak, azok elásták ott magukat.
Ezt állította, nálam befért a trabantos sztorik közé.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
*...kb. 40 km/h-ig volt startbajnok.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Jó, én csak annyit mondtam Lukásznak, a "versenymérnökömnek", hogy; légyszi' úgy állítsd be a karbit, hogy menjen az autó. Ment. A maga módján.
A kedvenc Trabim egyébként ellopták. Ma is látom, hogy a rendőrség villogva-szirénázva nagy erőkkel keresi. Rohannak minden irányba azért, hogy visszahozzák.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Igen, igen, veszedelmes egy szerkezet.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...