- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Debian GNU/Linux
- DIGI internet
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- VPN topic
- Lejtőre került a streaming
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mikrotik routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
Én megértem és elfogadom, hogy neked ez a tapasztalatod, de a logika alapján neked is be kell látnod, hogy ha ez lenne az általános, hogy ennyire nem működik a rendszer, akkor nem a facebook lenne a világ első hirdetési platformja, mert senki nem használná.
Egyébként a facebook célzása közel sem annyira pontos, mint amennyire sok médium beszámol róla, és amennyire az emberek fejében van. A GDPR óta pedig majdhogynem egyenesen a földbe állt, taktikát is kellett váltani. A hirdetés feladásánál lévő célzás beállítások után pedig az algoritmusnak van egy tanulási szakasza, amikor is azt próbálja kideríteni, hogy a megadott célcsoportból mégis kinek jön be a hirdetés.
A facebooknak minden esetben az a célja, hogy a felhasználónak releváns hirdetés jelenjen meg. A hirdetők felé is az a célja, hogy a hirdetése eredményes legyen, máskülönben nem fog többet ott hirdetni az illető. A kettőt néha nehéz összehozni, mert sokan azt gondolják, hogy feladnak egy bármilyen hirdetést bármilyen termékről és a facebook majd intézi a többit. Sajnos nem így megy.
Úgy látom a kommentedből, hogy magához a marketinghez te nem értesz, csak próbálgattad a facebook hirdetéseket, és nem működött.
Hülye példa tudom, de hogy érzékeltessem: be én beülnék mindenféle előképzettség és tudás nélkül egy forma1-es autóba, valószínű nem tudnám úgy vezetni, mint a pilóták, hiába vezetek.
"feldob olyan reklámokat, amikről csak beszélsz telefonon" - ha Messengeren beszélsz, akkor egyértelmű, hogy azt monitorozza a FB, ha pedig szimplán telefonon beszéltél valakivel egy termékről, és utána láttad a hirdetését, akkor annak pedig pszichológiai magyarázata van: jobban észreveszed utána az adott termékre vonatkozó hirdetéseket. Egyszerűen nem kell erőforrást áldoznia a facebook-nak arra, hogy tömegével elemezze a hívásokat, anélkül is kellően hatékony. Naponta 5-600 hirdetést látsz amúgy - nem csak a facebookon. Amik az érdeklődési körödbe tartoznak, vagy beszéltél róla, azt jobban kiszűri az agyad a zajból, és felfigyelsz rá.
"megnézted ezt a könyvet, miért nem veszed meg? (Mert megvettem)" - mert sajnos ezt technikailag nem lehet kivitelezni. Amit te írsz az a remarketing, ami arról szól, hogy ha egy adott oldalt megnéztél (a könyvét), akkor az oldalon lévő script beazonosít téged, és bekerülsz egy remarketing listába, ami egy egyéni célközönség, így más üzenettel lehet betalálni azt, aki egyszer már meglátogatott egy oldalt, mint aki még sosem találkozott. A remarketing listáknál azt lehet megadni, hogy az utóbbi X nap látogatói legyenek benne. Egy könyvnél nem biztos, hogy ezt érdemes 30 napnál nagyobbra állítani, egy autónál viszont lehet 180 is. Itt is sok marketinges hibás taktikát követ, és egy könyv-oldal látogatóját is egy fél éves hosszúságú remarketing listára rakja, aminek semmi értelme.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Videós, mozgóképes topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Bontatlan CableMod Pro kábel 90 fokos 12VHPW 600W, 4 DB Type 5 csatlakozóra végződik Corsair PSU-hoz
- XPS 9530 15.6" 3.5K IPS érintő i7-13700H RTX 4060 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 2060 6GB - Ryzen 5 5500 - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- ÚJ! GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 12400F/13400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- Eladó Dell Alienware AW2518HF Monitor 1080p / Flat / 240Hz / TN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest