Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • robi0604

    őstag

    válasz Wickey #16 üzenetére

    Bizonyítani nem lehet, hogy hazudik...

    A kritikai szemlélet megvolt, eléd sokat beszélgettünk róla a barátaimmal.

    Mindenféle képpen komolyabb adatokkal rendelkezik ez a BMW, azt hiszem láttam is róla egy videót. Nagyon komoly... :R
    Viszont ez legalább 2200 Kg, vagy egy kicsit több is... És nem csak a gyorsulásra mentek rá, hanem a végére is, tehát nincs optimalizálva csak az egyikre.

    Az 5,7 sec, az EU-ba érkezett EVO-k és Imprezák gyári adata, tehát nem kell még 450 ló se, hogy elérd. (a subaru gyári 5,4 sec, a kicsivel nagyobb nyomaték és minimális súllykülönbség miatt) 1535 ill. 1515 Kg.

    Ahogy írtad is, mérhető növekedés van, szinte minden kiló után.
    Csak azt tudom mondani, amit nekem akkor mondtak... (sajnos) De ha belegondolsz, még akár el is érheti azt az értéket.
    EVO 6 alváz, motor és 3-as karosszéria, becsövezve és a lehető legjobban kibelezve.
    Tólókerekes váltó, kerámiakuplung, versenyfék és -elektronika. Mindenhez ''hozzápiszkálnak''.
    Ennyit osztottak meg velünk, ill. az adatokat és, hogy természetesen versenybenzin menne bele. Ahogy leírták, szerintünk egy kibelezett túra-autó lenne, vagy valami hasonló.

    Szerintem, sokan lennének rá kiváncsi, köztük Én is. Bár most nem tudom, hogy mi van velük...


    Viszont, ha kész lesznek a verdáid, talizhatnánk. Szívesen megcsodálnám őket! :R ;)
    Nem tűnnek rossznak. ;)

    Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...

Új hozzászólás Aktív témák