Új hozzászólás Aktív témák
-
"...a chatelgetés továbbra sem vezetés közben támogatott opció..."
Ez nem teljesen igaz.
A beérkező WhatsApp üzeneteket felolvassa az Android Auto és szóban válaszolni is lehet, amit átfordít írott szövegre a Google.
A magyar nyelvű üzenetek felolvasása német beállításokkal mókás felolvasást okoz. A választ csak egyszer próbáltam magyarul de nem jött össze.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz -=RelakS=- #18 üzenetére
A teljes értékű vezeték nélküli kapcsolat az Android Auto új generációjában fog megjelenni.
A már meglévő fejegységek használhatósága még akkor is kétséges, ha támogatják a megfelelő sebességű vezeték nélküli kapcsolatot. Valószínűleg magas(abb) lesz a hardver teljesítmény követelmény az autó oldalán.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz -=RelakS=- #28 üzenetére
A Waze lehet, hogy Magyarországon jó, de a németeknél gyakorlatilag használhatatlan. Nem ismer minden utat. Főleg a névtelen kis "utak" hiányoznak, amikkel elkerülhető egy nagy kereszteződés.
Mivel kevesen használják, a torlódások elkerülése is nehézkes. A mellékutat jól járhatónak mutatja, miközben már az is be van állva.[ Szerkesztve ]
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Automatikusan párosítja, mert amikor lehúztam madzagról,..."
Nem akkor párosít.
Az első rádugáskor automatikusan állítja be a telefon, az AA-hoz tartozó eszköz BT kapcsolatát.
Telefon csere után illetve az új telefon rádugása után jöttem rá, hogy kézi beavatkozás nélkül él a BT kacsolat.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Több autóban használok BT alapú kihangosítást. A gyári eszközöket és a hozzátartozó mikrofon
okat úgy helyezik el, hogy ne legyen visszhangos a partner számára. (Az egy másik kérdés, hogy a jármű zajából mennyit hall a másik fél.)A beépítendő egység esetében neked kell az optimális mikrofon elhelyezést megtalálni, amennyiben az eszköz engedi.
A Ford Tranzitok esetében a partner azonnal tudja, hogy útközben vagyok. A saját Mitsubishim esetében az utazáshoz tartozó zajok sem hallhatóak a másik oldalon.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Navit nem lehet hozzá fejleszteni"
Sok értelme nem lenne. Ma már az A-ból B pontba jutás leggyorsabb útvonaláról szól a navigáció.Ehhez hatalmas mennyiségű online forgalom adatra van szükség és naprakész térképekre. Ezt a két nagy okostelefon tervező cég és talán a Waze tudja biztosítani.
A navigációs eszközöket gyártó vállalatok, mint például a Tomtom, már csak speciális navigációs területeken rúgnak labdába. A kamionosoknak gyártott eszközök még jól eladathatók. De még tmc használat mellet is könnyen benavigálnak egy közlekedési dugóba. Nagyon nagy az információ késés.
Új szereplő csak nagy többletszolgáltatással tudna betörni a piacra.
Nagy dobás lenne, ha az adott településen közlekedő összes jármű pontos helye és az út céjánakl ismerete alapján előre tervezné a járművek útvonalát, egyenletesen terhelve az utakat.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...