Új hozzászólás Aktív témák

  • NGA

    addikt

    Látom sokan azt nem látják, amitől ez igazán jó reklám. Beszélnek róla, megosztják a facsén, linkelgetik az oldalakra. 2013-ban az igazán jó reklám így működik. Ha végignézed, és valaki megemlíti, te is tudod, hogy igen, ez volt a nokiás reklám, ahogy összeverekedett a násznép. Megmarad a nézőben, ötletes, friss, pörgős. Jól halad a csúcspont felé, és épp a megfelelő pillanatban vágják be a Lumia-t, hogy megmaradjon a nézőben.
    Le a kalappal a készítők előtt, ezzel helyrehozták azt, amit a kerékpáros reklámmal elb...tak.

    Ahogy látszik az itteni hozzászólásokon, a készítők elérték azt amit akartak. Még a kockák is ezzel foglalkoznak!

Új hozzászólás Aktív témák