Ilyen az, amikor az Apple és a Samsung párharcából a Nokia kerül ki győztesen

Úgy fest, a Microsoft megunta a csodára várást a Windows Phone-nal kapcsolatban, és egy kis piacfelrázó gonoszkodásra szánta el magát legújabb reklámjában. Az Amerikában (hol másutt?) futó reklámfilmben egy kis intermezzót követően esnek egymásnak a Samsung és Apple mobilok tulajdonosai, miközben két Lumia 920-at használó pincér jól szórakozva álldogál a csetepaté közepette.

Az Egyesült Államokban a miénknél jóval szabadabb reklámpiaci szabályozások vannak érvényben, ezért ott megszokottnak számítanak az összehasonlító reklámok. A Microsoft azonban lehet, hogy most kissé túllőtt a célon azzal, hogy nem a versenytársait, hanem azok felhasználóit vette célba.

Megjegyzés: érdemes megnézni a videó Youtube oldalán a reklám leírásában szereplő „rövidke” terméknevet.

Azóta történt