Új hozzászólás Aktív témák
-
Essentials
aktív tag
válasz Schuler888 #36 üzenetére
Akkor kicsit kijebb megyek, hogy értelmezni tudd a világgarancia fogalmát. Ha az USA-ban beviszed a francia készülékedet az Apple Store-ba foglalkoznak veled, ha ugyanezt megteszed a Samsungnál, megcsinálják saját költségre. A Samunak RÉGIÓHOZ KÖTÖTTEK a garanciális feltételei. Ennek utána is járhatsz, ha nem vagy vele tisztában ahelyett hogy személyeskedéssel startolsz.
-
Essentials
aktív tag
válasz Schuler888 #37 üzenetére
A Samsungnál az alap/gyári beállítás, amivel a telefon érkezik a dobozból is élénk, és túlszaturáltnak tűnik színekben egy OLED iPhone-hoz képest.
-
Essentials
aktív tag
válasz Schuler888 #54 üzenetére
Szóval akkor tisztábn vagy vele, mi is az a világgari, és érzed te is a különbséget a Samsung régiós garanciája, és ez között.
És gondolom azzal is risztában vagy, hogy amikor azt írom hogy a Samsung javarészt javítja az eszközt meghibásodás esetén, az Apple pedig az előforduló hibák esetek többségében kompletten cseréli egy fóliás patika modellre, az is fesi a valóságot.
Az hogy te miként teszed tönkre direkt az OLED kijelzőt, totál más asztal, én a gyártók hozzáállásáról írtam a granciális témában a világgaranciát, és azt a hálózatot is, ami itthon folyamatosan új iPad-ekre, iPhone-okra cseréli az eladásra szánt készülékeket.
-
veterán
válasz Schuler888 #86 üzenetére
Ja, hogy ott
Mindegy, szerintem ezen kár összeveszni, ha szerintetek hibás, akkor hibás
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.